Olen nuori nainen ja kannan itseni itsevarmasti. Se tuntuu olevan ongelma monille?
Jopa tuntemattomilta ihmisiltä tulee kommentteja että olen ylimielinen ja leuhka yms. Todella turhauttavaa. Miksi tässä maassa on oikea rikos jos pitää itsestään ja siitä miltä näyttää???
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Omituinen aloitus...onkohan sinulla itsetunto-ongelmia?!
Ei todellakaan ole.
Pitäisihän sinun jo tietää, että katkerilta ja heikkoitsetuntoisilta tulee aina kommenttia, jos joku on jotain muuta. Itsevarma ja hyväitsetuntoinen ihminen tietenkin ignooraa tällaiset negatiiviset, omaan elämäänsä pettyneet tyypit ja arvostelijat ihan kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lihava?
En.
Voisitko nyt avata niitä maita jossa kateutta ei ole ap?
Mitä tarkoitat sillä että kannat itsesi itsevarmasti? Yleensä vaaditaan aika paljon, että tuntemattomat lähtevät huomauttelemaan.
Minäkin kannan mielestäni itseni itsevarmasti, mutta en kyllä muista muiden kuin feissareiden ja liittymäkauppiaiden huudelleen perään.
Voihan olla, että ulkoisesti vaikutat ylimieliseltä, vaikka itse koetkin kyseessä olevan itsevarman itsesi kantamisen.
Vittuile takaisin tuntemattomille ja niille, joiden loukkaantumisesta ei voi seurata mitään.
Surkeita luusereita se haittaa, kun tuntevat itsensä huonommiksi.
Täällä sama vaiva ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla, että ulkoisesti vaikutat ylimieliseltä, vaikka itse koetkin kyseessä olevan itsevarman itsesi kantamisen.
Eli mikään ei ole hyvä
No anteeksi nyt, mutta ei sulla oman pään sisällä ole kaikki kunnossa, jos asiaa tarvitsee miettiä taikka välittää toisten sanomisista.
Terv. nelikymppinen itsensä kanssa sujut oleva (läski) nainen joka kantaa itsensä itsevarmasti eikä välitä muiden puheista pätkääkään. Ja olen lisäksi ystävällinen, avoin ja empaattinen muita kohtaan. Kukaan ei ylimieliseksi eikä leuhkaksi ole minun kuullen sanonut -mistäpä minä tiedän mitä selän takana puhuvat, kun ei kiinnosta :)
Itsevarman ei tarvitse tälläistä kysyä vaan hän tuntee oman arvonsa ja osaa laittaa muiden epäasiallisen käytöksen heidän puutteellisuuden piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vittuile takaisin tuntemattomille ja niille, joiden loukkaantumisesta ei voi seurata mitään.
Mä olen oppinut pikku hiljaa, että kannattaa vttuilla kaikille surkioille.
Zinc
Sitä aion toteuttaa loppuelämän. Jos joku alkaa aukomaan päätään, niin vtttuiiilleeeeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
Miksi sitten otat muiden käytöksesta hikeä? Se, että tälläinen aloitus pitää tehdä kertoo juukin omasta epävarmuudestasi.
Kuulostat hyvin epävarmalta ihmiseltä, joka peittää sitä ylilyödyllä itsevarmuuden korostamisella.
Noh, iän kanssa sitä oikeaa itsevarmuutta yleensä tulee vielä, sinulla on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
Miksi sitten otat muiden käytöksesta hikeä? Se, että tälläinen aloitus pitää tehdä kertoo juukin omasta epävarmuudestasi.
Kukaan ei jaksa jatkuvaa pään aukomista? Eri
Oletko lihava?