Ihmiset luulee että ne on hauskoja vauva-palstalla.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse ole ihminen?
Onko nää kaikki tyypit Matrixissa ihmisiä, vai robotteja ?
Zinc
Jos ajattelet, että olet matrixissa, niin mitä olet mieltä? Ihmisiä vai robotteja.
Onko tarina vain elokuvaa, jossa ihmiset näyttelevät ?
Joo. Iltalehdessäkin on hauskempia juttuja. Eilen nauroin sille ukolle, joka oli saanut lentokierroksen lahjaksi eläkkeelle päästyään. Se reppana oli saanut paniikkikohtauksen ja tarrannut heittoistuimen kahvaan. Onneks sentään löyty hengissä ranskan ja saksan rajalta. Ikimuistettava ja lennokas lahja, etten sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Iltalehdessäkin on hauskempia juttuja. Eilen nauroin sille ukolle, joka oli saanut lentokierroksen lahjaksi eläkkeelle päästyään. Se reppana oli saanut paniikkikohtauksen ja tarrannut heittoistuimen kahvaan. Onneks sentään löyty hengissä ranskan ja saksan rajalta. Ikimuistettava ja lennokas lahja, etten sanoisi.
Oliko tämä mielestäsi hauskaa sanailua? Toisin sanoen, oletko ap:n kohderyhmää?
Minä olen ja ihan samantekevää mitä muut luulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sen pitänytkään olla hauskaa. Iltalehdessä se oli hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sen pitänytkään olla hauskaa. Iltalehdessä se oli hauskaa.
"Ikimuistettava ja lennokas lahja, etten sanoisi"
Mii sou fanii. Ratsastan sohvalla ja kyllä alakerran naapuri tykkää. Oikein huuto kuuluu kuin se nauttii.
Mä kyllä luulen, että mä olen hauska aina ja ikuisesti. En pelkästään väyväy-palstalla.
Sarkasmi ei uppoa hieman hitaisiin ihmisiin.
Luuleehan ap:kin olevansa älykäs ja ihmisistä jotain ymmärtävä.
En tiennytkään että kommentoinnin on tarkoitus olla hauskaa??
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että kommentoinnin on tarkoitus olla hauskaa??
Nyt tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse ole ihminen?
Onko nää kaikki tyypit Matrixissa ihmisiä, vai robotteja ?
Zinc
Jos ajattelet, että olet matrixissa, niin mitä olet mieltä? Ihmisiä vai robotteja.
Onko tarina vain elokuvaa, jossa ihmiset näyttelevät ?
Yrität liikaa ja olet tylsä. Aina kun luen nimimerkkisi tylsyys valtaa mieleni
"Ei ole olemassa huumoria. On vain loukkaavia, syrjiviä ja leimaavia puheita"
Tämä lausujalla ei ollu kieli keskellä kämmentä.
Oletpa hauska.