Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudenmaan eristys laski mökkien hintaa entisestään. Ihmiset eivät halua laittaa rahaa asioihin joita eivät voi käyttää.

Vierailija
17.04.2020 |

Jo nyt autoilun kallistuminen on leikannut mökkien kysyntää. Nyt mukaan on tullut riski ettei sinne pääse vaikka haluaisi. Mökki kannattaa hankkia Uudeltamaalta jos sellaisen tarvitsee.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi he ovat niin vihaisia? Ei tuonne viitsi mennä.

Vierailija
22/28 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdasmielistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan käsitä teitä, siis oikeasti suututte siitä että pikkukylässä asuvat (jossa ei välttämättä ole vielä koronatapauksia) eivät nyt haluaisi että tulette sinne.

Minusta ihan ymmärrettävä syy ja vielä kun valtiokin on suositellut että pysykää kotona.

Ei ne muutkaan valtiot nyt halua että menette sinne, miksi ette heille ole kiukkuisia?

Itse asun pienellä paikkakunnalla, minusta on kivaa kun täällä on kesäisin mökkiläisiä, tulee tähänkin kylään vilinää, mutta tälläisessä tilanteessa toivoisin että ei tulisi, täällä asuu paljon vanhuksia, ei ole kauppakassi palvelua, ihmisten on itse käytävä paikallisessa kaupassa, nyt se vielä tuntuu turvalliselta mutta jos normaali kesä tulee, niin ei tunnu sen jälkeen.

Vierailija
24/28 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan käsitä teitä, siis oikeasti suututte siitä että pikkukylässä asuvat (jossa ei välttämättä ole vielä koronatapauksia) eivät nyt haluaisi että tulette sinne.

Minusta ihan ymmärrettävä syy ja vielä kun valtiokin on suositellut että pysykää kotona.

Ei ne muutkaan valtiot nyt halua että menette sinne, miksi ette heille ole kiukkuisia?

Itse asun pienellä paikkakunnalla, minusta on kivaa kun täällä on kesäisin mökkiläisiä, tulee tähänkin kylään vilinää, mutta tälläisessä tilanteessa toivoisin että ei tulisi, täällä asuu paljon vanhuksia, ei ole kauppakassi palvelua, ihmisten on itse käytävä paikallisessa kaupassa, nyt se vielä tuntuu turvalliselta mutta jos normaali kesä tulee, niin ei tunnu sen jälkeen.

Kai sinä ymmärrät, että sinne ei tulla jatkossa muinakaan vuosina. Me ollaan vuokrailemassa mieluummin niitä Villoja muualla Euroopassa rahiinemme.

Vierailija
25/28 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin onneksi mökki, joka pitäisi myydä, joka on Uudellamaalla.

Vierailija
26/28 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitin toiseenkin ketjuun jo tämän, että nyt meni lopullisesti maku mökkeilyyn. Kun tämä sotku on ohi mökki menee myyntiin. Jos ei kukaan osta, mädätköön paikoilleen ja maksut mökkikuntaan loppuu. Tilalle tulee vene ja meri kutsuu. Uudeltamaalta ei onneksi tarvitse enää poistua kuin ulkomaille. Sukukin on kaikki täällä.

Se on moro äkäiset landepaukut ja hyttyset!

Vierailija
27/28 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mökkiläisviha on kyllä mystinen ilmiö. Vaikuttaa siltä että se elää lähinnä keskustelupalstoilla joissa ei ole kirjautumispakkoa.

Vierailija
28/28 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mökkiläisviha on kyllä mystinen ilmiö. Vaikuttaa siltä että se elää lähinnä keskustelupalstoilla joissa ei ole kirjautumispakkoa.

Elää somessakin, ihan ihmiset omilla profiileillaan haukkuu ja avautuu. Fb:ssä oli pitkä maalaisten aloittama rajat kiinni takaisin Uudellemaalle ketju, johon minä ja pari muuta uusmaalaista älähdettiin. Kirjoittelu katkesi sitten kuin seinään ja rupesi tulemaan yksäriä, että en mä just sua tarkoittanut jne. No ihan sama. Tuskin tavataan enää kasvokkain, koska me emme ole tervetulleita sinne ja eiväthän he tietenkään voi matkustaa enää saastaiselle Uudellemaalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän