Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroon penisahdistuksesta

Vierailija
17.04.2020 |

Reilu kolmekymppinen mies täällä, jolla ihan jäätävä epävarmuus oman varustuksen riittävyydestä. Takana pitkä historia koulukiusattuna, mukaan lukien yläasteen ja lukion kiusaaminen joka aina enemmän tai vähemmän liittyi sukupuolielimiin tai muuten ulkonäköön. Suurehkon pohjoisen kaupungin koulussa käytännössä kaikki tunsi nimellä mikromuna (terkkuja sinne k#sipäät). Yllättäen ei ollut seurustelusuhteita. Tämä pääosin siksi että murrosikä tuli kai vähän myöhemmin kuin muilla. Nyt pitkä parisuhde on takana ja ihan mieletön rimakauhu mennä treffeille ja lähestyä naisia, kun pelkään että tulee näpeille ja joku haukkuu pieneksi. En ole kuitenkaan keskiarvojen mukaan pieni, vaan jopa yli keskiarvon. Silti en pysty vakuuttumaan asiasta. Nuorempana kokeilin terapiaakin, mutta tuloksetta. Kysymykseni onkin, että koska tilastojen mukaan yli puolet miehistä kärsii ainakin jossain määrin samanlaisista ajatuksista, niin jonkun on pakko tietää miten niistä päästään eroon? Nyt olisi hyvä tilaisuus jakaa onnistumistarinoita.
Yrittäisin ainakin toivoa asiallista keskustelua, mutta eiköhän hirviöletkujen onnelliset omistajat tule kertomaan että olisi parempi tyytyä omaan käteen. En kuitenkaan halua elää elämääni yksin, haluan läheisyyttä ja seksiä tuskallisen paljon.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos seuraavalla kerralla keskittyisit vain tuottamaan naiselle nautintoa kaikin tavoin. Esileikit ja naisen kiihoittaminen äärimmilleen ennen naintia on tärkeämpää kuin kalun koko. Itse asiassa, jos tässä epäonnistuu on isosta kalusta vain haittaa, itse asiassa isokaluiselle pakollista. Mitään en ole maailmassa isokaluisena harjoitellut kuin esileikkejä, suuseksin antamista ja sormetusta. Kun nainen on saatu tarpeeksi kiimaan on se ja sama laukaistaanko O sormella vaiko kalulla. Kalun koolla ole silloin enää mitään vaikutusta, kunhan on kova.

Vierailija
22/43 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan nyt on varmaan monelle päivänselvää ja ainakin itse nautin suunnattomasti siitä kun saan naisen voihkimaan ja kiemurtelemaan nautinnosta. Vaan ei tuo ohjeesi auta mitenkään ihmistä jolla on niin paha epävarmuus omasta kehostaan, ettei edes uskalla lähestyä naista seksi mielessä.

Ap:tä pienempi mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja unohtui vielä että ap ei kyllä kokonsa puolesta tartte mitään erikoiskikkoja naisen tyydyttämiseen. Ihan perusjutuilla ja toisen nautintoon panostamalla pääsee pitkälle.

Ap on vähän kuin Audikuski. Ajelee keskivertoa paremmalla autolla ja ratin takana voi sitten oman valinnan mukaan miettiä, että onpa ihan kiva peli jolla on mukava ajaa, tai sitten murehtia sitä että jollain toisella on Ferrari. (Valtaosa Kia-kuskeistakin on tyytyväisiä.)

Vierailija
24/43 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä naiset jos sen pituus on n. 14cm ja ympärys n. 12cm? Minua vaivaa sama epävarmuus kuin ap:lläkin. Ei ehkä noin voimakas tosin. Mutta ne harvat kerrat kun sänkyyn pääsen naisen kanssa, niin kyllä takaraivossa jyskyttää, että kuinkakohan suuri pettymys näky onkaan, kun otan vaatteet pois...

Vierailija
25/43 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä naiset jos sen pituus on n. 14cm ja ympärys n. 12cm? Minua vaivaa sama epävarmuus kuin ap:lläkin. Ei ehkä noin voimakas tosin. Mutta ne harvat kerrat kun sänkyyn pääsen naisen kanssa, niin kyllä takaraivossa jyskyttää, että kuinkakohan suuri pettymys näky onkaan, kun otan vaatteet pois...

Ihan normaali koko! Älä murehdi!

N45

Vierailija
26/43 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuohan nyt on varmaan monelle päivänselvää ja ainakin itse nautin suunnattomasti siitä kun saan naisen voihkimaan ja kiemurtelemaan nautinnosta. Vaan ei tuo ohjeesi auta mitenkään ihmistä jolla on niin paha epävarmuus omasta kehostaan, ettei edes uskalla lähestyä naista seksi mielessä.

Ap:tä pienempi mies

Nainen sen päättää onko mies riittävä ja tarpeeksi himoittava, ei mies. Joten miksi murehtia asiasta, joka ei ole omissa käsissä. Keskittykää naiseen eikä itseenne.

Vierailija
27/43 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin keskimääräinen koko kuin olla voi. Varmaan 90% miehistä on sentin pari yli tai ali millä ei ole mitään merkitystä. Eli hyvä on.

Vierailija
28/43 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena harrastin paljon irtoseksiä ja sen olen kyllä oppinut, että seksi on kokonaisvaltainen kokemus. Siinä vaiheessa kun sukat pyörii jalassa jonkun viehättävän naisen seurassa, ei tulisi mieleenikään ruveta marmattaan esim jostain epätäydellisyydestä tämän vartalossa. En edes muista minkälaiset tissit kenelläkin oli, ellei kohdalle osunut joku ääritapaus.

Ja varma tunnelman latistaja on kyllä se, että alkaa tivata toisen mielipidettä omasta anatomiasta. Ihmisten kanssa siellä sängyssäkin ollaan tekemisissä, ei pelkkien pimppien ja pippeileiden kanssa.

Vierailija
29/43 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivukommenttina sanon että tämä on ehkä paras ja täysjärkisin ketju mitä olen tästä aiheesta netissä nähnyt.

M47

Vierailija
30/43 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaasi isompi on 40% miehistä ja pienempi 60% miehistä.

Vierailija
31/43 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastihan sulla on itsetunto ongelma, kun tiedät sen jo itsekin että et ole varustukseltasi pieni. Sun kannattais ehkä yrittää olla ajattelematta sitä mitä sulla on housuissas ja yrittää rakentaa postiivisempaa minäkuvaa muiden asioiden kautta.

Vierailija
32/43 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksinkertainen ja toimiva keino tuohon. Ennen ensimmäistä kertaa uuden naisen kanssa, niin kerrot ihan reilusti nuo omat mittasi. Tämän jälkeen vastuu siirtyy naiselle, että joko hän haluaa sitä "mikroa" tai sitten ei halua.  Jos haluaa, niin voit olla varma että se on aivan riittävän kokoinen, eikä asiasta tarvitse ikinä enää murehtia. Ja ei siis niin että kerrot siinä hekuman jo viedessä, vaan asiallisessa keskustelussa kun seksi ei ole siinä hollilla.

Minkä ihmeen takia tämä on saanut näin paljon alapeukutusta? Ehdotellaan terapiaa ja kaikkea muuta aiheen ympärillä tanssahtelua, vaikka ap selkeästi tarvitsee vain kokemuksia joissa hän tulee peniksineen hyväksytyksi.

Mulla on rinnassa itselläni arpi, joka voi kavahduttaa herkimpiä katsojia. Toiset eivät huomaa asiaa ollenkaan, tai sillä ei ole mitään merkitystä mihinkään suuntaan. Olin nuorempana epävarma tuosta, ja yritin piilotella arpea, pitää paidan päällä jollain verukkeella, tai halusin valot laittaa pois. Aika paljon meni energiaa arven miettimiseen.

Sitten vain rohkaistuin ja aloin kertomaan miehille etukäteen että minulla on sitten sellainen ja sellainen arpi rinnassa, että älä säikähdä, ja KUKAAN ei säikähtänyt tai millään tavalla ällötellyt. Nyt en itse muista edes koko arven olemassaoloa.

Ei kaiken tarvitse jatkuvasti olla jotain kevätjuhlaliikettä ja asian kiertämistä, ja terapiaan hakeutumista. Voi yrittää ottaa oman elämän ja sen ongelmakohdat reilusti esiin. Käsi sydämelle, mitä voit hävitä? Veikkaan että ap pääsee paljon vähemmällä kun ei ala tekemään peniksestään mitään numeroa. 

Jos tavoitteena on parisuhde, niin kumpi on nolompaa, sanoa naiselle ennen ekaa kertaa (toivottavasti seksistä puhutaan ennen ekaa kertaa!!!!) oman kokonsa, vai kertoa kävänsä terpaiassa täysin normaali kokoisen peniksensä takia? Vai ajattelitko alkaa parisuhteeseen niin ettet jakaisi kaikkea itsestäsi? Yhdenillan jutussa sillä taas ei ole mitään väliä kerrotko mittasi etukäteen vai et, tietääpähän nainen mitä on tulossa, ja sinun ei tarvitse miettiä koko atkin ajan, etukäteen, ja vielä jälkeenpäin olitko hyvänkokoinen. 

Vierailija
33/43 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista ja positiivisuudesta. Pitää muistaa lukea tämä ketju läpi aina kun alkaa liikaa ahdistaa. Terapia on varmaan hyvä ajatus ja sille pitäisi antaa uusi mahdollisuus. Ongelmana tämä vaan on omasta mielestänikin niin typerä että siitä ääneen puhuminen toiselle ihmiselle voi olla melko vaikeaa. Toisaalta luulisi että kokenut terapeutti on kuullut hölmömpiäkin juttuja.

-ap

Olen sama kommentoija, joka aiemmin kehotti jättämään provosoivien kiusaajien kommentit huomiotta ja yrittämään muuttaa omaa negatiivista ajattelutapaa. Tuo ajatusten muuttaminen toimii missä tahansa muissakin asioissa ja sitä kannattaa kokeilla. Se on hidasta mutta pidemmän päälle toimivaa, kun harjoittaa itseltään pois negatiivisia ajatuksia. Noita harjoituksia voi alkuun tehdä ihan tietoisesti, jotta siitä tulisi tapa. Ajattele kuinka todennäköistä oikeasti olisi, että kukaan sinuun ihastunut ihminen ajattelisi mitään huonoa vartalostasi. Ei kovinkaan todennäköistä, eikö niin?

Vierailija
34/43 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksinkertainen ja toimiva keino tuohon. Ennen ensimmäistä kertaa uuden naisen kanssa, niin kerrot ihan reilusti nuo omat mittasi. Tämän jälkeen vastuu siirtyy naiselle, että joko hän haluaa sitä "mikroa" tai sitten ei halua.  Jos haluaa, niin voit olla varma että se on aivan riittävän kokoinen, eikä asiasta tarvitse ikinä enää murehtia. Ja ei siis niin että kerrot siinä hekuman jo viedessä, vaan asiallisessa keskustelussa kun seksi ei ole siinä hollilla.

Minkä ihmeen takia tämä on saanut näin paljon alapeukutusta? ;

Siitä yksinkertaisesta syystä että ohjeesi on harvinaisen typerä. Et selvästi kykene yhtään ymmärtämään miten syviä arpia ihminen voi saada ja yrität tuputtaa naurettavan huonoa ja jopa alentavaa neuvoa, joka taatusti ei toimi ja lähes taatusti naisen näkökulmasta latistaa tunnelman. Yrität yksisilmäisesti pakottaa todella monimuotoista ja hankalaa ongelmaa pelkistettyyn ja väärään muottiin. Siksi alapeukut.

N40-

Vierailija
35/43 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos hakeudut seksuaaliterapeutille niin tuota ongelmaa ei ole. Toisaalta, kuten jotkut ovat ketjussa jo arvelleetkin, sen peniskysymyksen taustalla saattaa olla laajempi itsetuntoon liittyvä ongelma. Minulta koulukiusaaminen on tuhonnut seksuaalisen itsetunnon ja -luottamuksen täysin, vaikka muuten elämässä hyvin pärjäänkin. t. 13

Vierailija
36/43 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia tämä on saanut näin paljon alapeukutusta? Ehdotellaan terapiaa ja kaikkea muuta aiheen ympärillä tanssahtelua, vaikka ap selkeästi tarvitsee vain kokemuksia joissa hän tulee peniksineen hyväksytyksi.

Mulla on rinnassa itselläni arpi, joka voi kavahduttaa herkimpiä katsojia. Toiset eivät huomaa asiaa ollenkaan, tai sillä ei ole mitään merkitystä mihinkään suuntaan. Olin nuorempana epävarma tuosta, ja yritin piilotella arpea, pitää paidan päällä jollain verukkeella, tai halusin valot laittaa pois. Aika paljon meni energiaa arven miettimiseen.

Sitten vain rohkaistuin ja aloin kertomaan miehille etukäteen että minulla on sitten sellainen ja sellainen arpi rinnassa, että älä säikähdä, ja KUKAAN ei säikähtänyt tai millään tavalla ällötellyt. Nyt en itse muista edes koko arven olemassaoloa.

Ei kaiken tarvitse jatkuvasti olla jotain kevätjuhlaliikettä ja asian kiertämistä, ja terapiaan hakeutumista. Voi yrittää ottaa oman elämän ja sen ongelmakohdat reilusti esiin. Käsi sydämelle, mitä voit hävitä? Veikkaan että ap pääsee paljon vähemmällä kun ei ala tekemään peniksestään mitään numeroa. 

Jos tavoitteena on parisuhde, niin kumpi on nolompaa, sanoa naiselle ennen ekaa kertaa (toivottavasti seksistä puhutaan ennen ekaa kertaa!!!!) oman kokonsa, vai kertoa kävänsä terpaiassa täysin normaali kokoisen peniksensä takia? Vai ajattelitko alkaa parisuhteeseen niin ettet jakaisi kaikkea itsestäsi? Yhdenillan jutussa sillä taas ei ole mitään väliä kerrotko mittasi etukäteen vai et, tietääpähän nainen mitä on tulossa, ja sinun ei tarvitse miettiä koko atkin ajan, etukäteen, ja vielä jälkeenpäin olitko hyvänkokoinen. 

Tässä kirjoituksessa ei ole mitään tolkkua. Samaan aikaan sanot että ap pääsisi helpommalla kun ei tee peniksestään mitään numeroa ja kehoitat kertomaan mitat etukäteen?

Vierailija
37/43 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy maksullisissa harjoittelemassa pari kertaa.

Vierailija
38/43 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy maksullisissa harjoittelemassa pari kertaa.

Joo, kun maksullinen kehuu kalua isoksi ja parhaaksi panoksi ikinä, niin kaikki ongelmat haihtuu samantien.

Vei meniköhän kuitenkaan näin... 🙄

Kyllä ap:n ainoa oikea valinta on terapia. Tsemppiä ja voimia!

Vierailija
39/43 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetäänpä nyt ensin sitä, että mitään tutkittua peniksen keskimittaa ei ole olemassakaan. Niitä ei laboratorioissa mittailla, tutkimusaineistot (mikä loukkaus tutkimus - sanalle) kerätään miehiltä kyselyillä, ja yli puolet antaa väärän mitan.

Peniksen koolla on väliä vain silloin kun kumppanin aivojen koko (ei itse ilmoitettu) on poikkeuksellisen pieni... ja kuten mainittua, miesten saunaillassa 😉

Ketjun aloittajalla ei ole huolta peniksestään (mittoja emme voi tietää) vaan itsetunnostaan. Sen kasvattamiseen on keinoja...

Vierailija
40/43 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardiologi kirjoitti:

Lähdetäänpä nyt ensin sitä, että mitään tutkittua peniksen keskimittaa ei ole olemassakaan. Niitä ei laboratorioissa mittailla, tutkimusaineistot (mikä loukkaus tutkimus - sanalle) kerätään miehiltä kyselyillä, ja yli puolet antaa väärän mitan.

Peniksen koolla on väliä vain silloin kun kumppanin aivojen koko (ei itse ilmoitettu) on poikkeuksellisen pieni... ja kuten mainittua, miesten saunaillassa 😉

Ketjun aloittajalla ei ole huolta peniksestään (mittoja emme voi tietää) vaan itsetunnostaan. Sen kasvattamiseen on keinoja...

Siitä voi aloittaa ihan asianmukaisesti tehdyllä tutkimuksella, joka ei perustu omiin ilmoituksiin.

https://bjui-journals.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/bju.13010

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi