Tämä ei varmaan koskaan lopu
Koronaan ei tule immuniteettia ja esimerkiksi Japanissa monet ovat sairastaneet taudin jo useita kertoja ja siitä voi saada autoimmuunisairauksia ja pysyviä vaurioita kehoon. Talous taas ei kestä rajoituksia kuin maksimissaan pari vuotta ja se aika ei riitä tämän taudin hävittämiseen.
Onko tämä ihmiskunnan loppu?
Kommentit (67)
Ei ole ihmiskunnan loppu. Vahvat selviävät, heikot eivät.
Tämä oli tässä. Aion tappaa itseni tänä iltana.
Niin. Vaikka asiantuntijat kertovat, että immuniteetti syntyy niin ei sillä ole merkitystä! Kyllä vauvapalstan mielipide on oikea! V*ttu että te ootte tyhmiä!!!
Vierailija kirjoitti:
Älä tapa. Jää mielummin seuraamaan mitä tapahtuu.
Nuhankin voi sairastaa monta kertaa
Zinc
Loppu on lähellä !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tapa. Jää mielummin seuraamaan mitä tapahtuu.
Poppareita kansalle! Poppareita kansalle !
Zinc
Ja ensi viikolla ..
Ahdistaa kyllä tämä tilanne. Yksi kaverini teki jo itsemurhaan kun ahdistui tästä liikaa ja olen miettinyt itse samaa ratkaisua.
Kiertää niin pitkään että kaikki ovat kuolleet. Seurataan nyt ihmiskunnan loppua aitiopaikalta.
Kyllä se joskus loppuu tämäkin elokuva
Zinc
Sittten kun suomen paperiteollisuus on saatu nousuun niin tämä loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Kiertää niin pitkään että kaikki ovat kuolleet. Seurataan nyt ihmiskunnan loppua aitiopaikalta.
Kyllä viimeisestä 5% tulee immuuneja kun kaikki sairastuneet ovat kuolleet.
Zinc
Linkolan päiväuni näyttäisi olevan askeleen lähempänä ..
No nyt, jotain rotia tähän ketjuun, hakekaa apua ahdistukseenne! Miten järjetön ajatus, tehdä koronan vuoksi itsemurha?! Mikä logiikka siinäkin olisi, koska pelkäisi kuolevansa, tappaisikin itsensä? Kriisipuhelin on keksitty.
Sitten loput jäljelle jääneet immuunit rakentavat yhteiskunnan uudestaan. En tiedä toivonko olevani eloonjäänyt vai kuollut siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ihmiskunnan loppu?
Tällä hetkellä mikään muu ei näytä todennäköiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Vaikka asiantuntijat kertovat, että immuniteetti syntyy niin ei sillä ole merkitystä! Kyllä vauvapalstan mielipide on oikea! V*ttu että te ootte tyhmiä!!!
Yksikään asiantuntija ei ole noin kertonut. Päinvastaisia tuloksia taas on useitakin.
Kyllä tämä joskus loppuu. Mutta nyt ollaan sotatilassa joka koettelee itse kunkin psyykettä, ja jossa on paras pitää pää kylmänä. Voimia!
Kerranhan sitä vaan kuollaan niin sama kai vaikka sitten maailmanloppuun. Mitävälii oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa kyllä tämä tilanne. Yksi kaverini teki jo itsemurhaan kun ahdistui tästä liikaa ja olen miettinyt itse samaa ratkaisua.
No ei voi olla totta! Että näin mitättömän asian takia. Yli puolet elämästä eläneenä tämä ei ole yhtään mitään. Jos tämmöisestä jo nujertuu niin sitten ei tule kestämään mitään pahempiakaan vastoinkäymisiä.
Ihanaa jos ei ikinä lopu