Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi orgasmin jälkeen pissattaa, mutta pissa ei tule?

Vierailija
16.04.2020 |

Varmaan yleinen ilmiö teillekin, mutta tietääkö joku mistä johtuu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mies vai nainen?

Tässä on eräs fys. aspekti mukana.

Vierailija
2/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen t: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erität sellaista hormonia mikä vaikeuttaa pissan tulemista.

Minulla ei nähtävästi erity koska pissaaminen tulee normaalisti.

Vierailija
4/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mietin ihan samaa! Pissaaminen on orgasmin jälkeen tosi vaikeaa. Olen vaan luullut että kyseessä on joku kehon outo biologinen reaktio (sait orgasmin, eli varmaan sait myös spermaa sisääsi, keho kieltäytyy pinnistämästä pissaa ulos jottei emättimen lihakset puserra spermaa samalla ulos, jolloin raskauden alkaminen on todennäköisempää), mutta eihän se varmaan ihan noin mene.

Vierailija
5/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama onko spermaa missään tai ei, tutkimusten mukaan orgasmin yhteydessä erittyy antidiureettistä hormonia, eli vasopressiiniä mikä erittyy vereen, vähentää nestettä,  nostaa verenpainetta, supistaa verisuonia ja pienentää virtsarakkoa mutta samalla aiheuttaa paineentunnetta.

Vierailija
6/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama onko spermaa missään tai ei, tutkimusten mukaan orgasmin yhteydessä erittyy antidiureettistä hormonia, eli vasopressiiniä mikä erittyy vereen, vähentää nestettä,  nostaa verenpainetta, supistaa verisuonia ja pienentää virtsarakkoa mutta samalla aiheuttaa paineentunnetta.

Kiitos!

Juuri tästä kyse, eli orgasmin jälkeen tulee virtsaamisen tarve, mutta virtsaaminen ei onnistu normaalisti.

Sperma ei tosiaan liity, itse teen masturboimalla orgasmini.

T: ap

Vierailija
7/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Juuri tästä kyse, eli orgasmin jälkeen tulee virtsaamisen tarve, mutta virtsaaminen ei onnistu normaalisti.

Erittyykö miehillä tuota samaa hormonia, koska ainakin minun on vaikea pissata jo erektion ollessa päällä, saati sitten orkun jälkeen. Erektiossa pissaaminen kylläkin onnistuu jos oikein yrittää.

Vierailija
8/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ajatellut, että koko alapää turpoaa ja verta on niin paljon, että pissa pitää ”pusertaa” turvonneitten paikkojen läpi. Miehellä jatkuu puoliseisokki vähintään vartin ajan. Eiköhän sama toiminto jatku naisillakin muttei vain näy ulos?

Vierailija
9/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun alapää on vaan turvoksissa, ei sen kummempaa..

Vierailija
10/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Erittyykö miehillä tuota samaa hormonia, koska ainakin minun on vaikea pissata jo erektion ollessa päällä, saati sitten orkun jälkeen. Erektiossa pissaaminen kylläkin onnistuu jos oikein yrittää.

Ihmisillä yleensäkin. Helpommin kyseinen nimettynä "vesihormoni" vapautuu alkaen aivolisäkkeestä.

Vierailija
11/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen ajatellut, että koko alapää turpoaa ja verta on niin paljon, että pissa pitää ”pusertaa” turvonneitten paikkojen läpi. Miehellä jatkuu puoliseisokki vähintään vartin ajan. Eiköhän sama toiminto jatku naisillakin muttei vain näy ulos?

Joo, mutta juuri tuo orgasmin jälkeinen virtsaamisen tarve yhdistettynä siihen ettei tule mitään on se mikä mietitytti, ei niinkään se ettei pissa tule normaalisti.:)

Ei itselläni ainakaan oikeasti ole rakko täynnä vaan päinvastoin, mutta silti orgasmin jälkeen tulee se virtsaamisen tarve eli paineen tunne kuten joku tuossa jo kertoikin.

Vierailija
12/13 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla naisista se johtuu osittain siitä, että virtsaputken suulle kohdistuva yhdynnän aiheuttama hankaus ärsytys laukaisee virtsaamisen tarpeen.

Vierailija
13/13 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan tämä jatkuu minulla tästä jo kohta vuorokausi ja edelleeen vähän tätä ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan