Tämä ei varmaan koskaan lopu
Koronaan ei tule immuniteettia ja esimerkiksi Japanissa monet ovat sairastaneet taudin jo useita kertoja ja siitä voi saada autoimmuunisairauksia ja pysyviä vaurioita kehoon. Talous taas ei kestä rajoituksia kuin maksimissaan pari vuotta ja se aika ei riitä tämän taudin hävittämiseen.
Onko tämä ihmiskunnan loppu?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa kyllä tämä tilanne. Yksi kaverini teki jo itsemurhaan kun ahdistui tästä liikaa ja olen miettinyt itse samaa ratkaisua.
Miten teki? Itsemurha on huonoin ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on nyky yhteiskunnan paapominen valmiilla vireketoiminnalla pilannut ihmisen alkukantaisen keinon selvityä omin avuin, kuten käyttää omia aivojaan ja keksiä itse virikkeitä. Voi vaikka käydä ostamassa maalaus-ja piirustustarvikkeita, käsityölankoja ja katsoa you tubesta ohjeita. Korjata ja entisöidä vanhoja huonekaluja, nikkaroida vaikka linnunpönttö. Kaikki on ollut liian helppoa ja tullut eteen kuin manulle illallinen.
Ei kyse ole pelkästään siitä ettei keksitä virikkeitä. Vaan siitä että ollaan huolissaan omasta toimeentulosta ja terveydestä. Ollaan huolissaan siitä mitä eristys tekee lasten kehitykselle. Molemmissa päissä on vain huonoja teitä.
Kun jotkut väläyttelee, että koronasta seuraisi autoimmuunisairauksia, niin olisiko jotain linkkiä aiheeseen?
Täällä taas kaiken maailman vauvapalstojen asiantuntijat on äänessä.
Eiköhän tää kaikki jossain vaiheessa ole ohi. Mutta aikaa siihen varmasti menee.
Ja jos koko ihmiskunta haluttais tappaa, niin se olisi voinut jo tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on elämä, kun vuosikaudet yksin pienessä asunnossa katsot, kun maailma ympärillä luhistuu. En mä ainakaan sellaista kestä ja mikään ei viittaa siihen, että tilanne olisi paranemassa. Pian puoli vuotta pelkkiä huonoja uutisia ja koko ajan huonompaan suuntaan mennään. On todellisuuden kieltämistä, jos väittää, että tämä on jotain josta päästään yli tai että tästä pian voidaan palata normaaliin.
Voi voi. Tämä on ollut todellisuutta useita vuosia monille syrjäytyneille, mielenterveysongelmaisille ja traumatisoituneille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas kaiken maailman vauvapalstojen asiantuntijat on äänessä.
Eiköhän tää kaikki jossain vaiheessa ole ohi. Mutta aikaa siihen varmasti menee.
Ja jos koko ihmiskunta haluttais tappaa, niin se olisi voinut jo tapahtua.
Näillä "asiantuntijoilla" on kuitenkin perusteet mielipiteilleen, kun sinä taas luotat mutuun ja uskottelet itsellesi olevasi oikeassa vaikka mitään perusteita sille ei ole
Olen miettinyt ihan samaa. Maailma tulee muuttumaan pysyvästi. Elinkeinoelämän tulee varautua hyvin suureen muutokseen ihan jo näinä päivinä.
Kannattaa miettiä asioita siitäkin näkökulmasta muuten, että nyt kannattaa hoitaa kaikki omat perussairaudet mahdollisimman tasapainoon, eikä missään nimessä perua mitään tutkimuksia jos on sellaisia tiedossa.
Parin vuoden päästä ei välttämättä ole enää sellaista terveydenhuoltoa mitä nyt. Lääkärit ovat syystäkin huolissaan siitä, että ihmiset peruvat tärkeitä tutkimuksia ja hoitoja koronan pelossa.