Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat markettishampoot ja -hoitoaineet?

Vierailija
16.04.2020 |

Kertokaa mitä markettishampoita ja -hoitoaineita käytätte!

Miksi juuri ne on lempituotteesi?
(Kerro kaikki syyt, myös hiusten hoidon ulkopuolelta. esim tuoksu, hinta, kotimaisuus)

Ja millaiset hiukset ja päänahka sinulla on?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lorealin elvital linjan uusi mustan värisessä purkissa oleva 👍🏼 mulla irtoili tooosi paljon hiuksia aiemmin, nyt kun tuota ja saman sarjan hoitoainetta on käyttänyt niin hiusten katkeilu on vähentynyt huomattavasti.

Vierailija
42/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tämä myös tosi paljon. Olen viimeiset 20 vuotta ostanut vain kampaamotuotteita ja ne on vaan järjettömän kalliita. Mulla on karheat, taipuisat ja paksut hiukset, joissa on oma väri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi tämä myös tosi paljon. Olen viimeiset 20 vuotta ostanut vain kampaamotuotteita ja ne on vaan järjettömän kalliita. Mulla on karheat, taipuisat ja paksut hiukset, joissa on oma väri.

Mitä järkeä ostaa kampaamotuotteita? Rahastusta. Parilla eurolla saat kaupasta shampoon ja toisella parilla eurolla hoitoaineen.

Vierailija
44/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuluttaja-lehti tutki taannoin, että Swartzkopfin ja Goldwellin ns. markettishampoot ovat koostumukseltaan ihan samoja kuin kampaamoissa myytävät.  Valmistajat eivät kommentoineet, mutta ainesosaluetteloa kun vertaa, niin samassa järjestyksessä samat aineet niissä on.  Ja tuntuisi hassulta, että tehtäisiin samoissa tehtaissa erikseen halpaa ja kallista.  Helpompi tehdä useampaa brändiä samasta linjastosta.

XZ-sarja on hyvä suomalaiselle silkkiselle hiuslaadulle.

Prismassa oli ennen myynnissä Sante-merkkisiä luonnonkosmetiikkatuotteita. Enää en ole niiden shampoita tai hoitoaineita siellä nähnyt, mutta prismaversio hoitoaineesta maksoi n.5 e. Täysin sama tuote erilaisessa pullossa maksaa Ruohonjuuressa n. 15 e.

Vierailija
45/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä saa parhaat ja halvimmat.

Vierailija
46/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositelkaa jotain oikeasti toimivaa hilsesampoota. Hilse kuivahkoa, ei mitään taliköhnää.

Ootko kokeillut sulfaatitonta shampoota? Kuiva hilse kuulostaa siltä, että käyttämäsi shampoot kuivattavat päänahkaa liikaa, ja yleensä just sulfaatti on se kuivattava ainesosa.

Vierailija
47/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen syömään biotiinia! ite tilasin parilla eurolla IHerbistä. Loppui ne shamppookokeilut, koska hiukset on sairaan paksut ja hyväkuntoiset nyt ja kasvaa nopeaan. Ehkä hieman enemmän rasvoittuu mutta en tarvi tyyliin edes hoitoainetta nyt! Ennen irtoili myös hiuksia runsaasti ja se loppui nyt.

Vierailija
48/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen syömään biotiinia! ite tilasin parilla eurolla IHerbistä. Loppui ne shamppookokeilut, koska hiukset on sairaan paksut ja hyväkuntoiset nyt ja kasvaa nopeaan. Ehkä hieman enemmän rasvoittuu mutta en tarvi tyyliin edes hoitoainetta nyt! Ennen irtoili myös hiuksia runsaasti ja se loppui nyt.

Mä söin biotiinia yli puoli vuotta. Ei mitään vaikutusta.

Vierailija
49/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlistä kannattaa ostaa.

Mikä sopis sieltä ohuelle ja hennolle tukalle?

Vierailija
50/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin uudet banaani shampoo ja hoitoaine toimii tosi hyvin mun karheilla ja kiharilla hiuksilla 😊

Vierailija
51/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlistä kannattaa ostaa.

Mikä sopis sieltä ohuelle ja hennolle tukalle?

Mulla on tosi ohut ja hento tukka. Olen tykännyt siitä ruusushampoosta. Tuoksu on vähän semmoinen luonnonkosmetiikalle ominainen, eli se ei välttämättä kaikkia miellytä. Muuten se on mielestäni hyvä shampoo.

Vierailija
52/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L'Orealin ELVITAL Color- VIVE, shampoot ja hoitoaineet sopii mun hiuksille. Antaa ryhtiä, kiiltoa ja tuuheutta. Itsellä on perus-suomalainen, laiska, ohut, hiuslaatu. Blondattu.

Minä käytän myös näitä, raidoitettuihin hiuksiin. Antaa hiuksille ryhtiä ja ne pysyvät kauniina pitkään, kun olet ne laittanut. 

Vierailija
53/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervashampoo on ihan hyvä, jos hilsettä. Itse käytän lacto linen pesunestettä ja Linna shampoota. molemmat myös kotimaisia.

Vierailija
54/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timotein shampoot ja hoitoaineet kuiville ohuille hiuksille aivan parhaita

Vierailija
55/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno Suomalainen sarja. On käytetty lapsuudesta asti, ns. "mökkishampoo". Mutta piru kun toimii! Mulla karhea, luonnonkihara tukka ja muilla perheenjäsenillä vähän pehmeämpi hiuslaatu. Shampoo ja hoitis ovat edullisia, pullot eivät ole seksikkäitä eikä tyylikkäitä, mutta tuote sisällä on 10×hintansa väärti. Hoitoaine varsinkin hyvin kosteuttaa ja pehmentää. Silikonittomia, miedot tuoksut.

Vierailija
56/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Garnierin uudet banaani shampoo ja hoitoaine toimii tosi hyvin mun karheilla ja kiharilla hiuksilla 😊

Tykkään tämän tuotesarjan siitä aloe vera shampoosta. Ihana tuoksukin, vaikka yleensä en voi sietää hiustuotteiden tuoksuja. Tarttui mukaan kivan näköisen pullon vuoksi.

Vierailija
57/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bed headin colour goddess shampoo ja hoitoaine isoissa ruskeissa purkeissa. Ihana karamellin tuoksu. Kestävät pitkään ja ei ole lirua kuten monet muut kokeilemani markettishampoot. Minulla on pitkät hiukset, mutta ohut hiuslaatu.

Vierailija
58/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin Hair Food -sarja vaikuttaa todella lupaavalta! Olen kokeillut Aloe verasta shampoon ja hoitiksen, shampooseen olin erittäin tyytyväinen, mutta hoitis oli ehkä hiukan liian laihaa omaan makuun. Banaanista kokeilussa Hair mask, jota käytän tavallisen hoitiksen tavoin ja tämä on toiminut mulla oikein hyvin. Hiukset on pehmeät pesun jälkeen. Seuraavaksi aion kokeilla vielä Papaijashampoon, jos se olisi vielä Aloetakin parempi. Tuossa banaanimaskissa on kyllä se huono puoli, että se tuoksuu todella voimakkaasti banaanikarkilta. Eli jos ei välitä banaanista, niin sit en suosittele.

Mun hiukset on pitkät, paksut ja suht helppohoitoiset. Päänahassa välillä tulee hilsettä, mutta lähtee usein tihentämällä pesuväliä hetkeksi.

Vierailija
59/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa myydään L'Oréalin botanical - sarjaa. Sen shampoo kuiville hiuksille on sopinu itselle. Hiukset tuntuu jo pelkän shampoon jälkeen pehmeiltä ja takuttomilta. Tosin käytön aina hoitoainetta lisäksi, mutta yleensä muiden shampoiden jälkeen hiukset on karhea takkukasa. Omat hiukset on luonnonkiharat ja paksut. Hiukset hyväkuntoiset jatkuvan hoitamisen ansiosta :)

Vierailija
60/62 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan marketeissa hoitoainetta, jolla saisi TODELLA takkuuntuvan (ei värjätty, ei permanentattu) kypsässä iässä olevan mummon tukan selvitettyä? Poishuuhdeltavat ovat hankalia, koska päänahkani alkaa aina kutiamaan pesun jälkeisenä yönä. Eli mieluummin hiuksiin jätettävä. 

Nyt kun en pääse kampaajalle leikkauttamaan, joudun tarttumaan saksiin ja poistamaan takut niillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi