Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskaan en ole kysynyt yli 35v naiselta papereita. Lopettakaa se valehtelu.

Vierailija
06.05.2023 |

T. Alkon myyjä

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Mun kaverini 39 v. väittää, että häneltä kysytään aina paperit Alkossa. En ole uskonut enää vuosiin.

Vierailija
2/28 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen. Sellainen kulahtanut nainen joka ei ole vuosiin saanut mitään positiivista huomiota saa edes hetken piristyksen kun siltä kysyy papereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin kaupassa 39-v.

Vierailija
4/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta kysyttiin kaupassa 39-v.

No, ei ole kysytty. Johan mä sanoin, että valehtelet. Jos kysytään niin sen takia, että kassa saa aikaa selvittää oletko liian humalassa, jotta kaljaa ja lonkkua ei voisi myydä. Kun kädet täristen kaivat sitä risaa henkkariasi, niin kassa ennättää tehdä huomioita tilastasi.

Vierailija
5/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no minä olen. Joistain on tosi vaikea arvioida ikää. Minulta kysytään paperit suht usein ja olen 34v. t. Toinen myyjä.

Vierailija
6/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin kun olin 37 v., pidin sitä tosi outona. Saatoin näyttää nuoremmalta kuin olin, mutta ehkä joltain 28-33, en nyt sentään 18-vuotiaalta.

Vierailija
7/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kysytty. Olen 41.

Vierailija
8/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Minulta on kysytty. Et varmaan sitten ollut sinä.

T. N37

Vierailija
9/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta kysyttiin kun olin 37 v., pidin sitä tosi outona. Saatoin näyttää nuoremmalta kuin olin, mutta ehkä joltain 28-33, en nyt sentään 18-vuotiaalta.

Eikös ohjeena ole (tai ainakin ollut), että kaikilta, jotka myyjän mielestä näyttää alle 30v. kysytään paperit.

Vierailija
10/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen kysynyt monesti nelikymppiseltä papereita. Joskus vessapaperia ja joskus kirjoituspaperia. Välillä talouspaperiakin.

Vierailija
11/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut kun pitää kaikilta alle 30v kysyä niin ehkä sitten tosiaan vaikutit pikkuisen alle 30v. En minäkään usko näyttäväni alaikäiselle, vaikka paperit kysytään varsin usein alkoholia ostaessa.

Vierailija
12/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mikä ilo-lintunen nainen tulee kaupasta, jos häneltä kysytiin paperit?

Vierailija
13/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on henkkareita kysymällä kiva piristää sellaisen krapulaisen lähiömutsin elämää. Kiva nähdä kuinka homssuinen ja krapulainen nainen aivan pullistuu ihastuksesta ja suorastaan näkee kuinka hän jo suunnittelee postaavansa tapahtuneen vauva-palstalle.

t. kassa-täti

Vierailija
14/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kysytty 45-vuotiaana ja kaksi kertaa 47-vuotiaana.

Vierailija
15/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa kysyntäänkin harvemmin, marketeissa useammin. Olen ajatellut että Alkon työntekijät varmaan on yleensä vähän vakituisempia ja harjaantuvat katsomaan niitä iän merkkejä paremmin, kuin marketin kassalla keikkaa tekevät nuoret ja opiskelijat.

Vierailija
16/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin melko säännöllisesti aina kolmekymppiseksi asti. Sitten loppui kysyminen. Mutta nyt kun alkaa kohta neljäkymmentä olla mittarissa, on alettu kysyä taas.

Vierailija
17/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, muistan kun olin kesätöissä kaupassa aikaan, kun piti kysyä paperit vain alle 18v näköisiltä. Ja sit hävetti kauheasti kun kysyin joltain päälle kolmekymppiseltä naiseltakin 😅 nykyäänhän kaikilta alle 30v näköisiltä pitää kysyä, joten pidän vähän leväperäisenä myyjää joka ei koskaan muka ole yli 35-vuotiaalta ole kysynyt.

Vierailija
18/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi ihmiset (varsinkin naiset) sitten ilahtuu niin paljon siitä kun kysytään ne paperit? Se voi ehkä tarkoittaa kerran sadasta, että on oikeasti nuoren näköinen ikäisekseen, mutta kyllä se useammin tarkoittaa, että kassalla työskentelevä on vaan huono arvioimaan ihmisten ikää. Onhan prinssi Williamkin hyvin säilyneen 60-vuotiaan näköinen.

Multa kysyttiin papereita viime kesänä, ensimmäisen kerran varmaan 20 vuoteen, en edes heti ymmärtänyt, että mitä papereita se haluaa vaan kysyin hölmistyneenä, että siis joku bonuskortti vai? En ole mitenkään erityisen nuoren näköinen ja reilusti yli 40.

Vierailija
19/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, minulta on kysytty 38-vuotiaana kun ostin pari SIIDERIÄ. Hämmennyin ja melkein panikoin että onko edes henkkarit mukana. Oli ne ja kassakin alkoi nauramaan ja siinä kumpikin sitten hihiteltiin. Tiesin miltä kassasta tuntui koska itse olen todella huono arvioimaan muiden ikää ja se olisi ihan painajainen tehdä sitä työkseen. Sitä edellisen kerran kysyttiin kun olin 30-vuotias.

Nelikymppiseltä kaverilta kysyttiin myös kaupan kassalla ja toiselta nelikymppiseltä kysytään joka ikinen kerta kun hän ostaa jotain (hän näyttää oikeasti todella nuorelta).

Vierailija
20/28 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 v nainen ja se vaan vituttaa kun kokoajan kysytään vaikka apinakin näkee että on yli 18v. Aina on kysytty. Välillä muka katsotaan tarkkaan papereita vielä. Lol. Lopettakaa se show.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi