Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat markettishampoot ja -hoitoaineet?

Vierailija
16.04.2020 |

Kertokaa mitä markettishampoita ja -hoitoaineita käytätte!

Miksi juuri ne on lempituotteesi?
(Kerro kaikki syyt, myös hiusten hoidon ulkopuolelta. esim tuoksu, hinta, kotimaisuus)

Ja millaiset hiukset ja päänahka sinulla on?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Head&shoulders, koska hilse.

Vierailija
2/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä kannattaa ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona 3-in-1, se sininen.

Vierailija
4/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foxtelin 3 litran pönikän oranssi shampoo on tosi kosteuttavaa.

Vierailija
5/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ Energisoiva hedelmä sekä shampoona että hoitoaineena. Ihana tuoksu, kotimainen.

Vierailija
6/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ kauraöljyshampoo ja -hoitoaine. Tuoksu on sopivan mieto, luonnonkihara karhea hiuslaatuni pysyy suht kunnossa tuolla. Lisäksi tuote on kotimainen.

Vierailija
7/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään markettikama ei ole koskaan toiminut mun takkuiseen, pitkään, vaaleaan lainekasaan. Kihartuva hius on niin hirveä hiuslaatu, että tähän asti ainoa tehokas tuote on ollut hiustenpidennyksille tarkoitettu sarja kampaajalta sekä cantu-sarjan jätettävä tehohoitonaamio, että saan tukan harjattua x(

Toisaalta kaverillani on suora ja sileä hius ja näyttää aina hyvältä vaikka hän pesisi sen saippualla. Riippuu varmaan hiuksesta.

Vierailija
8/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ollu ihan paras Loreal Elvitalin anti-breakage repairing shampoo. Mulla on nuorempana ollu aina hyväkuntoiset hiukset, mutta iän myötä niistä on tullut kuivat, karheat ja pörröiset. Kokeilin vaikka mitä shampoita ja hoitoaineita ja olin jo menettää toivoni, kunnes löysin tämän. Tämä hoitaa ja silottaa oikeasti muttei latista vaan hiukset on kuohkeat ja ilmavat.

Vierailija
9/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ollu ihan paras Loreal Elvitalin anti-breakage repairing shampoo. Mulla on nuorempana ollu aina hyväkuntoiset hiukset, mutta iän myötä niistä on tullut kuivat, karheat ja pörröiset. Kokeilin vaikka mitä shampoita ja hoitoaineita ja olin jo menettää toivoni, kunnes löysin tämän. Tämä hoitaa ja silottaa oikeasti muttei latista vaan hiukset on kuohkeat ja ilmavat.

Jaaha, silikonishampoo. Jää hiuksiin.

Vierailija
10/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aussie ehdottomasti. Moist miracle shampoo ja hoitoaine, tekee hiukset puhtaiksi, kiiltäviksi ja hyväkuntoisiksi.

Vierailija
11/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään markettikama ei ole koskaan toiminut mun takkuiseen, pitkään, vaaleaan lainekasaan. Kihartuva hius on niin hirveä hiuslaatu, että tähän asti ainoa tehokas tuote on ollut hiustenpidennyksille tarkoitettu sarja kampaajalta sekä cantu-sarjan jätettävä tehohoitonaamio, että saan tukan harjattua x(

Toisaalta kaverillani on suora ja sileä hius ja näyttää aina hyvältä vaikka hän pesisi sen saippualla. Riippuu varmaan hiuksesta.

Juuri näin. Pitäisi kertoa myös se hiuslaatu, että ketjusta olisi hyötyä. Itsellä on myös puoliksi luonnonkihara, ohut hiuslaatu, mutta paljon hiuksia. Mitkään markettituotteet, mutta myös vain hyvin harvat kampaamotuotteet on käyneet. Aivan hirveä takkupesä tulee, niinkuin olis todella huono permanentti tukassa. Tai sitten näyttää tukka rasvaiselta liian hoitavien tuotteiden jälkeen. Mutta sitten löysin hyvän. Aussie merkin kosteuttava shampoo ja 3 min tehohoito hoitoaineena. Myös sarjan kiiltoa antava shampoo ja kiiltoa antava 3 min tehohoito käy välillä käytettynä, mutta tätäkään ei voi käyttää jatkuvasti. Jälkimmäistä käytän kun haluan hiuksiin ihanan kiillon, kun on joku meno.

Vierailija
12/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ omena

Vierailija
13/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Pitäisi kertoa myös se hiuslaatu, että ketjusta olisi hyötyä. Itsellä on myös puoliksi luonnonkihara, ohut hiuslaatu, mutta paljon hiuksia. Mitkään markettituotteet, mutta myös vain hyvin harvat kampaamotuotteet on käyneet. Aivan hirveä takkupesä tulee, niinkuin olis todella huono permanentti tukassa. Tai sitten näyttää tukka rasvaiselta liian hoitavien tuotteiden jälkeen. Mutta sitten löysin hyvän. Aussie merkin kosteuttava shampoo ja 3 min tehohoito hoitoaineena. Myös sarjan kiiltoa antava shampoo ja kiiltoa antava 3 min tehohoito käy välillä käytettynä, mutta tätäkään ei voi käyttää jatkuvasti. Jälkimmäistä käytän kun haluan hiuksiin ihanan kiillon, kun on joku meno.

Haha käytän tuota aussien moist shampoota syväputsarina. Hoitoaine tekee niin pahan takun että saa saksilla leikata auki.

Näin ne hiukset eroaa toisistaan :D

Vierailija
14/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa suomalaista olen yrittänyt. Vaihdellen perus-sinistä ja pinkkiä (värjätyille hiuksille). Mulla ei kyllä ole värjätyt.

Vierailija
15/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnier Respons Marvellous Nectar shampoo. Puhtaat, kiiltävät ja hyvinvoivat hiukset. Lisäksi ylellinen tuoksu.

Vierailija
16/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttaja-lehti tutki taannoin, että Swartzkopfin ja Goldwellin ns. markettishampoot ovat koostumukseltaan ihan samoja kuin kampaamoissa myytävät.  Valmistajat eivät kommentoineet, mutta ainesosaluetteloa kun vertaa, niin samassa järjestyksessä samat aineet niissä on.  Ja tuntuisi hassulta, että tehtäisiin samoissa tehtaissa erikseen halpaa ja kallista.  Helpompi tehdä useampaa brändiä samasta linjastosta.

XZ-sarja on hyvä suomalaiselle silkkiselle hiuslaadulle.

Vierailija
17/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'Orealin ELVITAL Color- VIVE, shampoot ja hoitoaineet sopii mun hiuksille. Antaa ryhtiä, kiiltoa ja tuuheutta. Itsellä on perus-suomalainen, laiska, ohut, hiuslaatu. Blondattu.

Vierailija
18/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV on käytössä ohuilla suorilla hiuksilla. Ennen käytin Tresemmeä, mutta suosimani valmistus lopetettiin ja nyt olen parin erehdyksen kautta tyytyväinen tuohon. Ei kuivata eli hiuspohja ei vastareaktiona puske vuorokaudessa hillitöntä rasvamäärää.

Vierailija
19/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Garnier Respons Marvellous Nectar shampoo. Puhtaat, kiiltävät ja hyvinvoivat hiukset. Lisäksi ylellinen tuoksu.

Niin ja hiukset ja päänahka olleet aina kuivat.

Vierailija
20/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään XZ muumi shamppoosta. Se on tarkoitettu lapsille mutta sopii tosi hyvin mun kuiville hiuksille. Ja se tuoksuukin tosi hyvälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme