Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat markettishampoot ja -hoitoaineet?

Vierailija
16.04.2020 |

Kertokaa mitä markettishampoita ja -hoitoaineita käytätte!

Miksi juuri ne on lempituotteesi?
(Kerro kaikki syyt, myös hiusten hoidon ulkopuolelta. esim tuoksu, hinta, kotimaisuus)

Ja millaiset hiukset ja päänahka sinulla on?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä, ollut jo pidemmän aikaa, Schwarzkopf Gliss- shampoo+ hoitoainesuihke (tarkoitettu pitkille ja rasittuneille hiuksille). Näiden lisäksi käytän Garnier Respons hiusnaamiota. Kiva tuoksu tuossa hiusnaamiossa, ja käytön jälkeen hiukset myös mukavan pehmeän tuntuiset.

Vierailija
22/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'Oreal on paras edullisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositelkaa jotain oikeasti toimivaa hilsesampoota. Hilse kuivahkoa, ei mitään taliköhnää.

Vierailija
24/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin oranssi hoitoaine selvittää ja suoristaa hyvin kuivan blondatun tukan. Hius näyttää paksummalta. Glissin hoitoaineet myös hyviä vaikka tuoksu mummomainen.

Vierailija
25/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LV on käytössä ohuilla suorilla hiuksilla. Ennen käytin Tresemmeä, mutta suosimani valmistus lopetettiin ja nyt olen parin erehdyksen kautta tyytyväinen tuohon. Ei kuivata eli hiuspohja ei vastareaktiona puske vuorokaudessa hillitöntä rasvamäärää.

Täytyykin ostaa tuota tyttärelle, jonka päänahka rasvottuu tosi herkästi.

Vierailija
26/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisen Linna-shampoon lasten shampoot. Aikuisille tarkoitettu on liian pesevä (päänahka alkaa kutista)lasten just hyvä. Ja tuoksuvatkin hyvältä.

Vierailija
27/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositelkaa jotain oikeasti toimivaa hilsesampoota. Hilse kuivahkoa, ei mitään taliköhnää.

Ootko kokeillut head&shouldersin supreme moisturea?

Vierailija
28/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sinisessä pullossa oleva Erittöin hieno suomalainen shampoo. Pesee ja vaahtoaa hyvin, silikoniton.

Vierailija
29/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhteletko hiukset kunnolla pesun jälkeen? Monesti hilsettä aiheuttaa ihan se, että huuhtelu on huolimatonta.

Vierailija
30/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät oman väriset laineen ja kiharan välimaastossa olevat paksuhkot hiukset ja varmaan aika normi hiuspohja. Käytän shampoona yleensä garnierin fructis -sarjaa vaihtelevasti, valitsen sen hetkisen mielialan mukaan ja pullon ulkonäkö vaikuttaa tähän enemmän kuin lupaukset etiketeissä. Hiuspohjani ei ole tästä moksiskaan.

Xz:n shampoita oon kokeillu myös paljon, mutta ne eivät ole mulle tarpeeksi peseviä ja uskon, että ne sopiikin paremmin hienolle ja suoralle tukalle.

Hoitiksen suhteen oon vaativampi. Haluan että se siloittaa ja tekee tukasta helpon käsitellä. Yleensä suosin, että olisi silikoneja, koska ne vaan silottaa mun hiukset parhaiten, mutta nyt oon löytänyt yhden silikonittoman lempparin eli lorealin extraordinary clayn. Sen tuoksu on miellyttävä ja purkin ulkonäkökin miellyttää.

Jostain syystä mulle on tärkeää purkkien ulkonäkö, haha!

Vierailija
31/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linna shampoot,

Lactolinen pesuneste

Joskus pesen hiukset LV palasaippualla

Vierailija
32/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sinisessä pullossa oleva Erittöin hieno suomalainen shampoo. Pesee ja vaahtoaa hyvin, silikoniton.

Haisee hirveälle. Käyttääkö sitä oikeasti joku! Pullo on nätti, moni kakku päältä kaunis.

Vierailija
33/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ Kaura sopii näillekin paksuille luonnonkiharille.

Vierailija
34/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät sileät hiukset

Shampoo garnier fructis, jättää hiukset ihanan pehmeiksi

Hoitoaine bodyshopin strawberry, aivan ihana ja se tuoksu 🥰

Vierailija
35/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnier Respons Coconut Water & Aloe Vera Gel. Tykkään kosteuttavista mutta silikonittomista shampoista ja tämä on sellainen.

Vierailija
36/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin cien luonnonkosmetiikan shampoo ja hoitoaine. Todella hyviä ovat herkälle päänahalle.

Vierailija
37/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Linna-shampoota ja XZ-hoitoainetta (se sulfaatiton, olisiko auringonkukan kuva). Välillä kokeilin pestä myös XZ:lla mutta hiukset jäivät likaisen näköiseksi. Tuo yhdistelmä toimii. Hiukset pysyvät taipuisana, mutta eivät ole likaisen näköiset.

38/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aussiehan on niin järkyn hajuista ettei sitä voi käyttää. Aivan kauheaa. Kerran ostin Stockalta ja käyttämättä jäi. Onneksi ystäväni tykkäå siitä, niin ei mennyt hukkaan.

Vierailija
39/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linna shampoo. Mulla on tosi paksut, pitkät värjäämättömät hiukset ja helposti haiseva päänahka. Tämä shampoo pitää senkin kunnossa. Ja tukka on ilmava ja kiiltävä.

Hiuksiin jätettävä öljy lopuksi. Kuinkakohan monia shampoita olen käyttänyt ja tämä halpis iän vanha shampoo se on ykkönen. Lopetin 7 vuotta sitten värjäämiseen ja kaiken ylimääräisen tukan kiduttamisen. Nämä on helpot ja ennen kaikkea halvat.

Vierailija
40/62 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin cien luonnonkosmetiikan shampoo ja hoitoaine. Todella hyviä ovat herkälle päänahalle.

Entä tuoksu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan