Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö kuivaamaan kyläpaikassa kätenne pyyhkeeseen?

Vierailija
01.02.2024 |

Minä en. Ne on aina jotenkin ällöttävän likaisia, tunkkaisia, märän koiran hajuisia, pölyisiä tai huuhteluaineella käsiteltyjä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, koska olen normaali

Vierailija
2/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn koska pyydän aina puhtaan käsipyyhkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuvat usein likaisilta ja rasvaisilta. Itse vaihdan aina puhtaan pyyhkeen ennen ja jälkeen kun vieraita on tulossa. Käytän kuitenkin pyyhkeitä vieraillessani. Kerran kävin paikassa jossa ei ollut mitään mihin kuivata käsiä.

Vierailija
4/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne "puhtaatkin" on aika usein huonosti kuivuneen hajuisia tai on käytetty huuhteluainetta, jolloin eivät kuivaa mitään ja tartuttavat vaan käsiin pölyä ja nukkaa.

Ap

Vierailija
5/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Olen sen verran reissannut ja nähnyt, että semmonen viikonkin vanha käsipyyhe on minusta vielä suhteellisen puhdas. Mulla on sitä paitsi tosi hyvä vastustuskyky, korona mulla oli, mutta en edes muista milloin on ollut flunssa, influenssaa en oo sairastanut ikinä enkä edes muista, milloin minulla on ollut vatsatauti viimeksi.

Vierailija
6/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan aina pyyhkeen kun joku tulee.  Oikein "hygienisen " vieraan tullessa jätän pesukoneen päälle talouspaperirullan.

Vierailija
7/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan aina pyyhkeen kun joku tulee.  Oikein "hygienisen " vieraan tullessa jätän pesukoneen päälle talouspaperirullan.

Kiitos.

Ap

Vierailija
8/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsipyyhe pitäisi pestä 60 .  Kuten liinavaatteet ja kylpypyyhkeet.  Astiapyyhkeet ainakin välillä 90

Vierailija
9/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne "puhtaatkin" on aika usein huonosti kuivuneen hajuisia tai on käytetty huuhteluainetta, jolloin eivät kuivaa mitään ja tartuttavat vaan käsiin pölyä ja nukkaa.

Ap

Etkö ole saanut mitään apua OCD:hen tai aistiongelmiisi? Elämäsi on varmasti hankalaa

Vierailija
10/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn. Olen sen verran reissannut ja nähnyt, että semmonen viikonkin vanha käsipyyhe on minusta vielä suhteellisen puhdas. Mulla on sitä paitsi tosi hyvä vastustuskyky, korona mulla oli, mutta en edes muista milloin on ollut flunssa, influenssaa en oo sairastanut ikinä enkä edes muista, milloin minulla on ollut vatsatauti viimeksi.

Itsekin olen harvoin kipeänä, suunnilleen kolmen vuoden välein on flunssa ja mahatautia ei ole aikuisiällä ollut, yhtä ruokamyrkytystä lukuunottamatta. Eipä tällä taida olla mitään tekemistä pyyhkeiden kanssa.

Ap

Vierailija
11/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. Aina kun tulee vieraita, vaihdan käsipyyhkeet puhtaisiin ja laitan vieraiden poislähdön jälkeen pesuun.

Vierailija
12/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on puhdas pyyhe, niin pystyn, mutta jos ei ole, ei ole järkeä liata käsiään pyyhkeessä ja pahimmillaan saada sormiin syyliä kasvattava virus käytetystä pyyhkeestä. Ensin käytin vessapaperia kuivaamiseen, mutta sitten keksin, että voin haroa hiuksiani, niin kuivuvat siinä.

Vierailija
13/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei oo parempaa, kuin kuivata oma ryppyreikä ja kassit vieraiden pyyhkeeseen ;)

Vierailija
14/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Etkö ole saanut mitään apua OCD:hen tai aistiongelmiisi? Elämäsi on varmasti hankalaa

Ei ole hankalaa, jos on tarjolla paperia mihin kuivata. Eikö itseäsi ällötä, jos juuri pestyihin käsiin tarttuu hiuksia tai märän koiran ummehtunut haju? 

Ap

Vierailija
15/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole hankalaa, jos on tarjolla paperia mihin kuivata. Eikö itseäsi ällötä, jos juuri pestyihin käsiin tarttuu hiuksia tai märän koiran ummehtunut haju? 

Ap

Ei, koska en ole vammainen.

Vierailija
16/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei ne hiukset tartu, jos kuivaa kädet kunnolla. Se mikä ällöttää, on tarttua märkään oven kahvaan, jonka jotkut jättävät, kun eivät kuivaa käsiään kunnolla.

Vierailija
17/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei ne hiukset tartu, jos kuivaa kädet kunnolla. Se mikä ällöttää, on tarttua märkään oven kahvaan, jonka jotkut jättävät, kun eivät kuivaa käsiään kunnolla.

Jotain nöyhtää vähintään saa käsiinsä niistä. Pyyhkeiden pitää olla sopivan karheita ja huuhteluainetta ei missään nimessä saa laittaa. Pyyhkeet pitää myös pestä pelkkien pyyhkeiden kanssa 60 asteessa ja ripustaa heti kuivumaan. Ei pestä minkään kalsaripyykin seassa kylmässä pikapesussa ja unohdeta koneeseen muhimaan tuntikausiksi.

Ällötti yksi pihi tapailukumppani, joka pesi pyyhkeensä liian kylmässä vedessä täyteen ahdetussa pesukoneessa ja kuivatti nämä täyteen ladotussa pyykkitelineessä kylpyhuoneessa, jossa ei raaskinut pitää lattialämmitystä päällä. Koko ukko haisi sille huonosti kuivuneelle pyykille, hiukset ja kaikki.

Ap

Vierailija
18/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ovat likaisia.

Vierailija
19/41 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä varpaisiin kaiken paitsi kädet. Hihihii

Vierailija