Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30v, palkkani ollut aina 1500e/kk, alasta riippumatta.

Vierailija
16.04.2020 |

Miksi?

Mistä te revitte näitä tähtitieetellisiä palkkoja kuten 2000e, 3000e?

Olen aina ollut töissä, koskaan en ole saanut yli 2000.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tätä kriisiä jäin vakisiivoustyöstä tarkoituksella keikkailijaksi. Tein niin paljon kuin jaksoin, olin myös laivalla. Sain pitkästä aikaa ihmismäistä palkkaa. Ikä liki 50.

Vierailija
42/44 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nuorena työskennellyt huonosti palkatuissa töissä (alle 2000 brutto/kk). Lasten saamisen jälkeen kyllästyin. Kävin iltakoulussa töiden ohella 2 vuotta. Valmistuin 4 vuotta sitten perinteiselle miesten alalle. Nyt brutto reilu 3700/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa lukiokoulutus ja palkka 3100 eur brutto, kevyt toimistotyö ja bonukset kerran vuodessa päälle, lisäksi palkallista lomaa 6 vkoa vuodessa. Liukuvat työajat, ja etätyömahdollisuus, työterveyshuollon palvelut ilmaiset, työntekijöillä myös palkintoja, esim jos olet ollut 30 v palveluksessa, saat palkintona viikon palkallisen juhlaloman, ja oliko 20 v niin 500 eur rahaa jne. Lisäksi hyvät etenemismahdollisuudet.

Ja mulla esim firman luottokortti jota käytän edustukseen (ruoka/juoma ja taxi)

Vierailija
44/44 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla melko epäuskottava koko aloitus kun a ei saa kerrottua mitä työtä tekee. On töitä joista ei tuon paremmin makseta ja se on vaan fakta. Onko se oikein, sen voi jokainen itse tykönänsä päättää. Sanotaan nyt nätisti että jos työn tuottavuus on alhainen eikä sen tekemisestä kukaan (asiakas) halua maksaa niin palkka on mitä on.

Ihmetyttää mikä ala kyseessä, varmaan joku mäkkärin pihvinkääntäjä. Harvempi siitä uraa itselleen haluaa, opiskelijalle tai kouluttamattomalle välivuotta viettävälle taas ihan hyvä palkka. Marketin kassallakin tienaa paremmin kuin ap.

En ole ap vaan toinen joka ei ole ikinä saanut tuota enempää ja olen ollut töissä mm. tehtaalla, leipomossa, hotellissa, kahvilassa, kirjakaupassa ja lehden toimituksessa. Aina se tuntipalkka on tuon 10-11e.

Lehden toimittajan minimipalkka on kyllä yli 2700 euroa kuussa. Mitähän olet oikein tehnyt? Siivoustyötä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi