Voisitko seurustella elämäntapatyöttömän kanssa?
Voisitko seurustella elämäntapatyöttömän kanssa?
Kommentit (70)
Voisin seurustella, esimerkiksi sivusuhteena, mutta en asua yhdessä.
En voisi, arvomaailmamme, ajankäyttömme, kiinnostuksen kohteemme ja koko elämäntapamme olisivat liian erilaiset. Eikä se elämäntapatyötön haluaisi seurustella minun kanssani, joten asian ei pitäisi olla kenellekään ongelma.
Jos tähän tulee kommentteja joissa länkytetään maksullisuudesta ja miehen tuloista hyötymisestä jne, ilmoitan kaikki asiattomaksi, poistui tai ei. Minä elän omilla tuloillani ja mieheni elää omillaan. Me molemmat hyödymme yhtä paljon siitä, että asumiskulut jakautuvat puoliksi. Asumistaso on lähempänä sitä, mitä mies haluaa kuin mitä itse olisin halunnut.
No, seurustelen tällä hetkellä. Ei kannata.
Ollaan oltu jo muutama vuosi yhdessä, koko tuon ajan olen odottanut että avopuoliso menisi töihin, kun on niin puhunut miten hakee töitä ja selannut työpaikkailmoituksia.
Mutta ei. Ei vaan saa aikaiseksi mennä mihinkään, puhuukin välillä miten hän voisi olla loppuelämän tekemättä mitään. Olen miettinyt eron ottamista tämän koronan jälkeen, olen siis itse lomautettu tämän epidemian yli. Taloudellisesti todella raskasta olla yksinään se elättäjä, etenkin tällaisena aikana.
Voisin, jos hän olisi muuten niin varakas, että maksaisi omat kulunsa.
En mielellään, kyllä toisen pitäisi käydä töissä. Eria asia tietty jos on rikas.
En jaksaisi katsella kotona vätystä, kun itse käyn töissä. Oletan että olisi myös varaton, eikä sekään kävisi minulle.
Työtönkin ihminen voi olla mukava ja rakastettava. Monilla töissäkäyvillä miehillä on työttömät vaimot.
Voisin, jos hänellä olisi joku muu päämäärä jota haluaa toteuttaa kuin työ. Joka hyödyttää yhteiskuntaa / maailmaa jotenkin. Esim.ympäristönsuojelu, taide. Ei pelkästään laiskottelisi kotona.
Jos olisi raitis ja omaisi kiinnostuksen kohteita elämässään, niin kyllä, jos mukava ihminen osuisi kohdalle.
Saisi kyllä käydä töissä, että saan olla välillä rauhassa kotona.
Voisin ja tavallaan elänkin. Odotan tietenkin, että yhteisistä asioista huolehditaan tasapuolisesti.
Yksi sellainen sanoi olevansa omillaan toimeen tuleva(??!)
Olen seurustellut itse työssäkäyvänä. En suosittele. Toinen vain koko ajan vetoaa siihen että minun pitää maksaa kaikki, koska olen rikkaampi osapuoli. Niin ja ei varmaan jää epäselväksi ettei noiden kanssa paljoa matkoja tehdä kun ei niillä ole koskaan rahaa mihinkään. Eikä niiltä saa lahjojakaan. En suosittele. Tuntui että seurusteli lapsen, eikä miehen kanssa.
MIELUITEN seurustelisin elämämtapatyöttömän kanssa. Työtätekevien ihmisten kanssa minun on vaikea tulla toimeen koska he suuttuvat minulle siitä että minä en tee töitä.
t. Elämämtapatyötön
Ainoastaan jos olisi rikas.
Zinc
Kun minä lähtisin ulkomaille laskettelemaan ja purjehtimaan, niin eihän siittä mitään tulisi, jos sillä ei olisi varaa tehdä samoja reissuja.
Vierailija kirjoitti:
Miksette voisi?
Elämäntapamme olisi niin kaukana toisistaan.
Voisin jos tyyppi olisi muuten ihana. Kokemukseni mukaan elämäntapatyöttömillä on paljon ongelmia elämänhallinnassa ja mt-ongelmia. Ei kiitos siis kuitenkaan. :/
Kiitos äänestämisestä.