Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi minulle ettei tiedä olenko miellyttävän näköinen vai en..

Todella hämmentynyt
16.04.2020 |

Miten joku ei voi tietää mitä mieltä on toisen ulkonäöstä?
Välillä hän sanoo että olen söpö/nätti.
Mutta sitten kun meitä ollaan useasti kehuttu hyvännäköiseksi pariskunnaksi niin hän on kyllä kiittänyt, mutta kun olen jälkikäteen kysynyt häneltä että ollaanko me hyvännäköinen pari niin hän vastaa että ehkä..
Hän sanoo että ulkonäkö on tärkeä asia suhteessa, mutta samalla hän sanoo että ei voi ihailla minua...
En todellakaan tiedä mitä minun pitäisi ajatella hänestä tai meidän suhteesta..
Itse pidän itseäni söpönä tai kivan näköisenä.
Olen yleensä ollut tosi hyvä ymmärtämään tilanteita olosuhteita ja ihmisiä, mut tätä en ymmärrä.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on kunnon lapatossu :( Anteeksi nyt vain. Miettii vain, mikä itsessään on vikana tai pitäisikö alkaa meikata. Keskittyy ihan vääriin asioihin.

En harkitse meikkaamista, eikä hän edes toivoisi sitä. Mietin vaan että olenko ulkonäkökeskeinen jos lopetan suhteen siihen että hän ei pidä minun ulkonäöstäni.

No et sinä tässä se ulkonäkökeskinen ole! Aina on kauniimpia ja koeampia ihmisiä, mutta puolison pitäisi olla se viehättävin omissa silmissä. Vai keskenkasvuinen ihminen alkaa ladella tuon tyylisiä totuuksia toisen ulkonäöstä kuin tämä mies. Ap, en jatkaisi tuolaista suhdetta. Sitä paitsi mieshän lähtee joka tapauksessa jos onnistuu saamaan jonkun mielestään ap:ta viehättävämmän.

Vierailija
42/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on kunnon lapatossu :( Anteeksi nyt vain. Miettii vain, mikä itsessään on vikana tai pitäisikö alkaa meikata. Keskittyy ihan vääriin asioihin.

En harkitse meikkaamista, eikä hän edes toivoisi sitä. Mietin vaan että olenko ulkonäkökeskeinen jos lopetan suhteen siihen että hän ei pidä minun ulkonäöstäni.

Mitä väliä? Jos ei tunnu hyvältä suhde niin sitten siinä ei olla.

Suhde on muuten tosi hyvä, mutta hän vain ei pidä minun ulkonäöstäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi miehen kanssa, joka ei pidä ulkonäöstäni. Onko teillä edes seksiä? Enemmän ihmetyttää miksi miehesi on suostunut ylipäätään seurusteluun, jos ei viehäty sinusta.

Koska joutuu tyytymään siihen mitä saa. Anteeksi ap, vika ei ole sinussa kuitenkaan vaan miehessä.

Tottakai, näinhän se aina on. Ex-vaimosta tuli väkivaltainen ja se oli kuulemma minun vika ja minun olis pitänyt mennä psykiatrille, sanoivat hänen vanhempansa.

Vierailija
44/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: Teidän suhde on alkanut tavalla, joka on ollut miehelle hyvin helppo ja riskitön, esim. yhteisten tuttujen kotibileistä tai tinderistä. Ei noloa hiljaisuutta tai jalkojen vapinaa. Voi vähän tinkiä kriteereistä, kun ei tarvitse mennä vaikean kautta.

Vierailija
45/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi narsistisuuden piirehän on, että mielellään kuulee muiden kehuvan itseään, mutta itse ei halua kehua ketään. En silti väitä ap:n miestä narsuksi, voi vain olla muuten pöljä. 

Kyllä ihastumisen ja rakastumisen aikana pitäisi pitää toista kauniina, vaikkei oikeasti ruusu olisikaan. 

Vierailija
46/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön kehuminen ei tule kaikille luonnostaan. Sairasta tuo että heti epäillään joksikin narsisti manipuloijaksi.

Ja sitäpaitsi ulkonäköä ei pidäkään kehua nykyään, se on vasta törkeää

Vierailija
47/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et sinä tässä se ulkonäkökeskinen ole! Aina on kauniimpia ja koeampia ihmisiä, mutta puolison pitäisi olla se viehättävin omissa silmissä. Vai keskenkasvuinen ihminen alkaa ladella tuon tyylisiä totuuksia toisen ulkonäöstä kuin tämä mies. Ap, en jatkaisi tuolaista suhdetta. Sitä paitsi mieshän lähtee joka tapauksessa jos onnistuu saamaan jonkun mielestään ap:ta viehättävämmän.

Siis mäkin haluaisin ajatella näin että oma puoliso on se viehättävin kuitenkin loppupeleissä vaikka maailma olisi kuinka väärällään toinen toistaan kauniimpia ja komeimpia ihmisiä..

En usko että AP jättäisi minua toisen takia, mutta en siitä huolimattakaan tiedä haluanko jatkaa tässä...

Ap

Vierailija
48/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän äitini mieleen. Hänkään ei koskaan tiennyt miltä näytän, kun sitä joskus kysyin. Ehkä hänkin oli liian rehellinen, mutta joskus ajattelen, että eikö jokaisen lapsen pitäisi olla vanhempiensa mielestä  se tärkeä ja kaunis, vaikka muuten ei mikään malli olisikaan. Että olisi tavallaan hyvä sellaisenaan.

Vierailija
49/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan: Teidän suhde on alkanut tavalla, joka on ollut miehelle hyvin helppo ja riskitön, esim. yhteisten tuttujen kotibileistä tai tinderistä. Ei noloa hiljaisuutta tai jalkojen vapinaa. Voi vähän tinkiä kriteereistä, kun ei tarvitse mennä vaikean kautta.

Olet oikeassa, suhteen alku oli miehelle helppo ja riskitön. Noloa hiljaisuutta ja jalkojen vapinaa oli vain pienen ajan meidän suhteen alussa.

Vierailija
50/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yksi narsistisuuden piirehän on, että mielellään kuulee muiden kehuvan itseään, mutta itse ei halua kehua ketään. En silti väitä ap:n miestä narsuksi, voi vain olla muuten pöljä. 

Kyllä ihastumisen ja rakastumisen aikana pitäisi pitää toista kauniina, vaikkei oikeasti ruusu olisikaan. 

En yleensä oikein osaa suhtautua siihen jos joku kehuu ulkonäköäni positiivisesti, mutta kyllä sitä nyt odottaisi että oma kumppani pitäisi edes jollain tasolla minun ulkonäöstäni.

Vierailija
51/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aloituksen mukaan mies sanoo välillä, että ap on söpö/nätti. Ja kysyttäessä ovatko hyvännäköinen pari, sanoo "ehkä".

AV:n mielipide: Aivan sikapaska narsistimies, joka alistaa naisia ja pelaa pelejä tuhotakseen toisen henkisesti.

Tällä palstalla on niin paljon totaalisen sekopäisiä ihmisiä, ettei kannata ottaa täältä yhtään neuvoa tosissaan.

Vierailija
52/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Suomessa on nykyään paljon muiden kulttuurien tuliaisia, jotka eivät perusta paljon rehellisyydestä, vaan kehuvat jokaista vastaan tulevaa naista maailman kauneimmaksi, kunnes tulee vastaan joku joka on riittävän hönö uskoakseen.

Vierailija
53/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä parisuhteesta. 13 vuoden jälkeen en osaa sanoa, onko mieheni hyvännäköinen, komea jne. Hän on mieheni näköinen. Hän on se normi, johon vertaan ovatko muut lyhyempiä/pidempiä, komeampia/rumempia. Emme me pohdi toistemme ulkonäköä enää.

Vierailija
54/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä parisuhteesta. 13 vuoden jälkeen en osaa sanoa, onko mieheni hyvännäköinen, komea jne. Hän on mieheni näköinen. Hän on se normi, johon vertaan ovatko muut lyhyempiä/pidempiä, komeampia/rumempia. Emme me pohdi toistemme ulkonäköä enää.

Oletko aina ollut narsisti, joka tuollaisia pelejä pelaamalla yrittää alistaa puolisonsa?

Vierailija
55/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä hän näytti alussa?

Vierailija
56/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette seurustelleet? Vaikuttaa todella huolestuttavalta, ja huolestuttavaa on myös se, että siedät tuollaista käytöstä. Oletko tosi nuori?

Vallankäytöltä ja pelailultahan tuo vaikuttaa. Yrittää lytätä sua, ja olet selvästikin jo ihan hämilläsi, mikä on tyypillistä persoonallisuushäiriöisten ja muiden kusipäiden uhreilla.

Sinun vastuullasi on asettaa rajat ja määrittää, miten sallit itseäsi kohdeltavan.

Ja vaikka mies olisi ihan "normaali", niin tosi moukkamaista ja typerää käytöstä joka tapauksessa mitätöidä toisen ulkonäköä.

Oletko itse tosi nuori vai muuten vain tyhmä, kun suollat näennäisen asiantuntevasti tuollaisia tuomioita heppoisin perustein?

Vierailija
57/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on liian rehellinen.

mutta sosiaalisesti avuton

Se on vain yksi taito. Sitäkin voi kehittää.

Vierailija
58/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa? Ota sellainen jonka mielestä olet kiva ja kaunis (tai oikeasti nätti). Ja joka ihailee sinua ja sinä häntä. Jos miehen makuun ei käy, niin jonkun toisen makuun käy. Sinkkunakin pärjäät mieluummin kuin epävarmassa suhteessa, vaikka oletkin itsevarma ja kestät kaikenlaista kommenttia. 

Vierailija
59/60 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa? Ota sellainen jonka mielestä olet kiva ja kaunis (tai oikeasti nätti). Ja joka ihailee sinua ja sinä häntä. Jos miehen makuun ei käy, niin jonkun toisen makuun käy. Sinkkunakin pärjäät mieluummin kuin epävarmassa suhteessa, vaikka oletkin itsevarma ja kestät kaikenlaista kommenttia. 

Tyypillistä av-palstaa. Ei ole niin pientä ongelmaa etteikö sekin kannata ratkaista jättämällä kumppani.

Vierailija
60/60 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä av-palstaa. Ei ole niin pientä ongelmaa etteikö sekin kannata ratkaista jättämällä kumppani.

Mitä sinä sitten tekisit jos olisit ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän