Mies sanoi minulle ettei tiedä olenko miellyttävän näköinen vai en..
Miten joku ei voi tietää mitä mieltä on toisen ulkonäöstä?
Välillä hän sanoo että olen söpö/nätti.
Mutta sitten kun meitä ollaan useasti kehuttu hyvännäköiseksi pariskunnaksi niin hän on kyllä kiittänyt, mutta kun olen jälkikäteen kysynyt häneltä että ollaanko me hyvännäköinen pari niin hän vastaa että ehkä..
Hän sanoo että ulkonäkö on tärkeä asia suhteessa, mutta samalla hän sanoo että ei voi ihailla minua...
En todellakaan tiedä mitä minun pitäisi ajatella hänestä tai meidän suhteesta..
Itse pidän itseäni söpönä tai kivan näköisenä.
Olen yleensä ollut tosi hyvä ymmärtämään tilanteita olosuhteita ja ihmisiä, mut tätä en ymmärrä.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön kehuminen ei tule kaikille luonnostaan. Sairasta tuo että heti epäillään joksikin narsisti manipuloijaksi.
Fiksu ottaa sellaisen kumppanin, jonka ulkonäkö miellyttää, tai ei ainakaan sano mitään negatiivista toisen ulkonäöstä. Tuo on vähintäänkin kusipään käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mies on liian rehellinen.
Uskon että hän on rehellinen, mutta en ajattele että olisi liian rehellinen.
Ajattelen vain että jos hän on oikeasti sitä mieltä niin eikö olisi parempi että erottaisiin? En halua olla suhteessa jos toinen ajattelee että joutuu vain tyytymään minuun, kun ei parempaakaan saa tms.
Ja jos hänelle se ulkonäkö ei sit loppupeleissä olekkaan niin tärkeä mitä hän antoi ymmärtää, niin olenko minä sitten ulkonäkökeskeinen jos tuntuu pahalta ettei toinen pidä miellyttävän näköisenä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön kehuminen ei tule kaikille luonnostaan. Sairasta tuo että heti epäillään joksikin narsisti manipuloijaksi.
Fiksu ottaa sellaisen kumppanin, jonka ulkonäkö miellyttää, tai ei ainakaan sano mitään negatiivista toisen ulkonäöstä. Tuo on vähintäänkin kusipään käytöstä.
Sitähän me ei voida tietää kun ei olla nähty koko tapahtumaa vaan yksi näkemys.
Pitääkö hän itseään hyvännäköisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko fine sen suhteen että kumppaniasi ei sinun ulkonäkö miellyttäisi mutta että hän kuitenkin haluaisi olla kanssasi?
No tämähän kertoo sen että mies on tällä hetkellä tyytynyt sinuun ja ilmeisesti odottelee josko parempaa ilmestyisi näköpiiriin. Mutta paremman puutteessa menettelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”mutta kun olen jälkikäteen kysynyt häneltä että ollaanko me hyvännäköinen pari niin hän vastaa että ehkä”
Eli olet pakkomielteisesti ottanut aiheen esille useasti, onpa sinulla huono itsetunto. Vaadit koko ajan vakuutteluja, että olet nätti.
No se on ihan selvää, ettei ap:n itsetunto ole ihan kunnossa, koska hyväitsetuntoinen nainen olisi heti vaatinut miestä selittämään, mitä mies alentavilla kommenteillaan tarkoittaa, ja olisi tehnyt selväksi, etteivät ne ole ok.
Ja olisi saanut kuulla että on aikas ruma, olisko auttanut asiaa ?
Olisi se varmaan auttanut ap:ta tekemään jättämispäätöksen nopeammin. Tai en tiedä, ap taitaa sittenkin vaikuttaa sellaiselta, että jää suhteeseen joka tapauksessa.
Mutta ap tuskin on ruma, vaan mies vain pelailee narsistin ja alistajan pelejä.
Vaikka puolustan miestä ja yritän häntä ymmärtää niin kyllä vakavissani mietin sitä että mikä merkitys ulkonäöllä on suhteessa.
Mietin myös että onko hänellä myös jotenkin vääristynyt käsitys naisten ulkonäöstä? Itse kun en meikkaa lainkaan ja iso osa kuitenkin meikkaa. Mikä tietenkään ei ole väärin, mutta ei voi verrata meikkaamatonta ja meikattuna keskenään. Jos itsekin vähän laittautuisin niin tottakai se kohentaisi ja korostaisi hyviä piirteitäni
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö hän itseään hyvännäköisenä?
En ole kysynyt mutta uskon että pitää
En seurustelisi miehen kanssa, joka ei pidä ulkonäöstäni. Onko teillä edes seksiä? Enemmän ihmetyttää miksi miehesi on suostunut ylipäätään seurusteluun, jos ei viehäty sinusta.
Vierailija kirjoitti:
En seurustelisi miehen kanssa, joka ei pidä ulkonäöstäni. Onko teillä edes seksiä? Enemmän ihmetyttää miksi miehesi on suostunut ylipäätään seurusteluun, jos ei viehäty sinusta.
Koska monelle miehelle on voitto seurustella tai harrastaa seksiä kuin olla yksin vaikka nainen ei miellyttäisi. Oppikaa tää jo.
AP on kunnon lapatossu :( Anteeksi nyt vain. Miettii vain, mikä itsessään on vikana tai pitäisikö alkaa meikata. Keskittyy ihan vääriin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska monelle miehelle on voitto seurustella tai harrastaa seksiä kuin olla yksin vaikka nainen ei miellyttäisi. Oppikaa tää jo.
Tätä mä pelkään..
AP
Miehellä on huono itsetunto, jota hän yrittää pönkittää alentamalla sinua. Onko hän nörttimies, jolla ei ole ollut paljon naissuhteita? Saattaa haaveilla jostain Maisa Torpasta, mutta rahkeet ei heihin riitä. Älä tyydy tuollaiseen, olet varmasti maailman viehättävin nainen jonkun silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Mies on liian rehellinen.
mutta sosiaalisesti avuton
Vierailija kirjoitti:
AP on kunnon lapatossu :( Anteeksi nyt vain. Miettii vain, mikä itsessään on vikana tai pitäisikö alkaa meikata. Keskittyy ihan vääriin asioihin.
En harkitse meikkaamista, eikä hän edes toivoisi sitä. Mietin vaan että olenko ulkonäkökeskeinen jos lopetan suhteen siihen että hän ei pidä minun ulkonäöstäni.
Vierailija kirjoitti:
Koska joutuu tyytymään siihen mitä saa. Anteeksi ap, vika ei ole sinussa kuitenkaan vaan miehessä.
En tiedä, kuulostaa oudolta. Kannattaisi ehkä perääntyä.
Minäkin olen välillä ollut kontaktissa yhden miehen kanssa ja tuntuu että hän jotenkin aliarvioi tai jatkuvasti yrittää mitätöidä minua, esim. jos kerron jostain miehestä joka yritti iskeä niin hän sanoo että ei se varmaan yrittänyt vaan puhui jollekin muulle niinkuin olisin kuvitellut kaiken :D itse taas olen ihan avoimesti kehunut häntä mutta hän tuntuu jotenkin aliarvioivan. Ikäänkuin yrittäisi prepata minua ajattelemaan itsestäni vähemmän tai jotain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harkitse meikkaamista, eikä hän edes toivoisi sitä. Mietin vaan että olenko ulkonäkökeskeinen jos lopetan suhteen siihen että hän ei pidä minun ulkonäöstäni.
Mitä väliä? Jos ei tunnu hyvältä suhde niin sitten siinä ei olla.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin mietin että miksi hän on halunnut suhteeseen kanssani ja miksi hän ylipäätään haluaa jatkaa.
Seksiä meillä on ollut ja siitä hän kyllä on pitänyt, mutta seksiä ei ollut suhteen alussa.
Ja kiitos kun vastasit kysymykseen että jatkaisitko itse suhteessa.
Tuo on edelleenkin alistamiskikka. Usko jo. Tai älä usko ja jatka seurustelua ja tee vaikka pari lastakin tuohon kuvioon. Turha sitten valittaa 10 vuoden päästä, miten elämäsi on pilalla ja mielenterveys tuhottu.