Suurimmalla osalla Koronan saaneista oireet ovat ihan tavallisen flunssan tyyppisiä
Ja media lietsoo paniikkia kertomalla perusterveistä hirveissä tuskissa :))
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä tiedetä jääkö virus elimistöön loppuiäksi kuten esim herpes, ja mitä vahinkoa siitä jää.
Tätä minäkin mietin. Monella jää vaurioita keuhkojen lisäksi myös sisäelimiin.
Herpes, hiv, mononukleoosi, vesirokko. Esim nuo jäävät elimistöön ja aiheuttavat eritystä myöhemminkin.
(vesirokosta tulee useimmille vyöruusu vanhana)
HIV:ä lukuunottamatta olen sairastanut kaikki nuo ja nyt myös koronan. Olen minä aikamoinen tautipesäke ja tautien kerääjä.
Ihan onnesta kiinni se, että miten käy.
Vähän kuin autokolaritkin, vaikka itse ajaisit miten.
Kuulutko silti niihin, jotka eivät koskaan käytä turvavyötä?
Minäpä kuulun. Mutta korona voi olla pitkä ja tuskallinen, en halua sitä, kun voin tehdä osuuteni sen välttämiseksi.
Kirjoitetaan sitä auto-onnettomuuksistakin.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni, perusterve, liikunnallinen, normaalipainoinen, ei tupakoi, ikää 39v päätyi koronan vuoksi sairaalaan teholle. Nyt on päässyt jo tavalliselle osastolle, mutta edelleen vaatii sairaalahoitoa, eli ei ole pelko ohi.
Itselläni on ollut kova yskä, ajoittain ahdistanut henkeä, todella kova päänsärky ja silmät valoherkät. Yöllä ei pysty nukkumaan, kun lihaksiin sattuu niin paljon. Ja nämä ovat kuulemma lieviä oireita, joilla ei pääse edes testiin, vaikka lähipiirissä on testein todettu tartunta. Tänään ollut ensimmäinen päivä, kun jaksan vähän istua koneella yli viikkoon. Perusterve, 37v, hoikka, en ole koskaan tupakoinut.
En suosittele kenellekään.
Ole tarkkana. Juuri uutisoitiin, että kovat lihaskivut ovat vakavan tautimuodon vaaranmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä tiedetä jääkö virus elimistöön loppuiäksi kuten esim herpes, ja mitä vahinkoa siitä jää.
Tätä minäkin mietin. Monella jää vaurioita keuhkojen lisäksi myös sisäelimiin.
Keuhkotkin ovat sisäelimiä.
Boris Johnson luuli koronaan sa asti, että vain heikot saavat taetuntatauteja, hän ei.