Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään tilannetta, jossa ghostaaminen on ok?

Vierailija
15.04.2020 |

Vai onko se aina ja joka tilanteessa tuomittavaa?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihmiset noin yleisesti ottaen tykkää siitä, että ne jätetään. Ei ghostaaminen kai sen pahempi ole.

Vierailija
2/49 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikeasti aave.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran ghostannut miehen joka oli selvästi pelkän seksin perässä. En koe tehneeni väärin.

Vierailija
4/49 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kiva ghostailla kun demi moore vääntää saviruukkua

Vierailija
5/49 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo edes tarkoittaa?

Vierailija
6/49 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ihmiset noin yleisesti ottaen tykkää siitä, että ne jätetään. Ei ghostaaminen kai sen pahempi ole.

Ghostaaminen on paljon pahempaa kuin jätetyksi tuleminen. Sitä jää pyörittelemään mielessä eikä asiaa tahdo saada päätökseen millään.

Vierailija
7/49 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tobias Forgelle sallittua

Vierailija
8/49 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpot. Epäkohteliaat. Huijarit. Valehtelijat. Seksin perässä juoksijat.tyhmät ja yksinkertaiset. Varatut salaseuraa etsivät. Sovinistit. Naisia huonosti kohtelevat. Onhan noita. Ghostaan heti hyvillä omalla tunnolla, jos jokin näistä paljastuu.

Olen profiilissa kertonut millaisesta miehestä olen kiinnostunut. Kertonut että en etsi seksiseikkailuita, ja jos tällaisilla motiiveilla lähestyy mies, saa syyttää ihan itseään jos ghostaan. Sama juttu tyhmän ja sovinistin kanssa etc.

Vierailija
9/49 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei mene perille kun suoraan sanoo, niin ei ole muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
10/49 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ghoustannut yhden yön panot siis nämä urpot jotka etsii numeron ja alkaa viestitellä, ovat syystäkin yhden yön hoitoja.

Vierailija
11/49 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
12/49 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äkkiseltään tule mieleen milloin se olisi hyväksyttävissä ensimmäisenä keinona. Mutta ellei hyvällä menisi muutaman yrityksenkään jälkeenkään niin sanotusti perille (e, toinenkin ymmärtäisi), niin saattaisin lopulta sortua siihen itsekin. 

Sinkkumies

Vierailija
13/49 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus homma on helpompi katkaista ghostaamalla kuin puhumalla asioista suoraan (jos esim. toinen tai molemmat ovat varattuja). Eihän se mukavaa ole mutta jos monesta huonosta vaihtoehdosta on joku valittava niin...

Vierailija
14/49 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo edes tarkoittaa?

Ghosaaminen on toisen hylkäämistä ilman selityksiä. - Ikävimmillään se on henkistä väkivaltaa ja passiivis-aggressiivista julmuutta. Toisen katoaminen ja suhteen yllättävä katkaiseminen ilman selityksiä ovat henkisen väkivallan muotoja. - Yllättävä hylätyksi tuleminen voi aiheuttaa jätetylle syvää häpeää. 

Tinder-matchisi kanssa ole sopinut treffeistä, mutta yllättäen hän ei enää vastaakaan viesteihisi.  Saatatte myös tavaa ja vietitte ihanat treffit,  mu niiden jälkeen jäät odottamaan seuraavaa kohtaamista – jota ei koskaan tullut. (-Hän ei ole yheydessä sinuun, eikä vastaa sinun vieseihisi/ yheyden ottoihisi)

Eriyisen kivuliasta on, kun rakas, se joa mahd. pitäny jo hyvinkin  kauan kumppaninaan ja luottetuna tai vaikka läheinen ystäväsi lopettaa yhteyden pidon ei vastaa sinulle, eikä ole yhtedessä sinuun,  varoitamatta ja selittämättä, miksi; aivan juin hän olisi kadonnu kuin tuhka tuuleen tai pieru saharaan.

Sinkkumies 

Vierailija
15/49 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
16/49 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ghoustannut yhden yön panot siis nämä urpot jotka etsii numeron ja alkaa viestitellä, ovat syystäkin yhden yön hoitoja.

Sinä olet se hoito

Zinc

Vierailija
17/49 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on tarrautuja.

Vierailija
18/49 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok silloin kun ei ole vielä tavattu ollenkaan. Minulle on tehty niin ja minä olen tehnyt. Se on ookoo.

Vierailija
19/49 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ghostannu urpot sukulaiset. Korona-arki tuo uusia puolia ihmisistä esiin ja oon siivonnut kaverilistaa:D

Vierailija
20/49 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivallan tai vattuilun uhka tulee ekana mieleen. Ei uskalla sanoa, että nyt ei ihan synkannut.