Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on fantasia, joka ei tule ikinä toteutumaan

Vierailija
15.04.2020 |

Olisi ihanaa edes yhden kerran kokea miltä tuntuu ottaa paita pois päältä ja nähdä kuinka mies hullaantuu mun ihanista rinnoista, eikä saa niistä tarpeekseen.

Valitettavasti todellisuudessa mun rinnat on pienet, tylsät ketunnokat, jotka parhaassa tapauksessa sivuutetaan olan kohautuksella. Katkeraa.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaapa jaa, asiat eivät ole niin yksioikosia. Mulla on vaimo, jolla on isot ja jumaloin niitä kyllä. Toisaalta mulla on rakastajatar, jota näen joskus harvoin ja hällä on pienet ketunnenät. Ei sillä koolla oikeesti ole miehelle väliä, jos kemiat on muuten ok.

Miksi edes tapailet ketunnenäistä rakastajaasi jos kuitenkin jumaloit vaimosi isoja rintoja?

Ap

No eipä olla nytkään yli vuoteen nähty, mutta josko kesällä kävisi...

Saa sellaista kahden ihmisen välistä seksiä, missä molemmat antavat ja saavat. Kotona kun se ei toteudu millään lailla, vaan minä hoidan vaimon huipulle ja sen jälkeen masturboin itseni häneen jos vielä jaksan. Ihminen on ihana ja tissit ihan mielettömät, mutta ei pelkät tissit hyvää seksiä takaa, niin kuin ei iso mulkkukaan. Niin kuin tuo rakastajatar aina sanoo, hyvä seksi vaatii kaksi mukana olevaa ihmistä ja toimivan kemian.

Vierailija
42/70 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään täysin vakuuttunut siitä, ettei mulkun koolla muka olisi väliä. Mutta sen voin kyllä miehenä sanoa, ettei tissien koolla ole merkitystä pitkässä juoksussa. Omalla vaimolla on aivan unelmatissit, mutta ei se ole minun parivalintaani määrittänyt millään lailla. Rakastakaa rintojanne naiset, ne ovat aina ihania, oli pienet tai suuret! Terveisin tissimies 1973.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää rinta-asia onkin mielenkiintoinen. Itse olen 5-kymppinen. Nuorena kun rinnat kasvoivat ne olivat pienet a-kupin rinnat kapeat ja pitkän omaiset, riipuvat. Ei ollenkaan sellaiset täyteleiset oylreät puolipallot, jotka jostain syystä olivat mun säsitykseni kauniista rinnoista.

Yhtään ajatusmaailmaan ei parantanut se, että oli lyijykynätestejä, ja kynä ei olisi saanut pysyä rintojen alla. Ja tietusti mun rintojen alla pysyi. Vaikka olin hoikka, urheilullinen 50-kiloinen nainen.

Seuraava hämmennyksen aihe oli nännien ja nännipihojen koko. Nännipiha on mulla todella suuri, halkaisijaksi ei nykyään riitä 5 senttiä, 10 varmaan riittää. Eihän sellaisia ole yhdessäkään kuvassa.

Olen ollut yli 40-vuotias ennen kuin mun rintoja on ekan kerran sanottu ihaniksi.

Nyt 5-kymppisenä pidän rintojani kauniina, olen oppinut ymmärtämään sen, että rintoja on todella monen muotoisia ja että se puolipallo ei ole ainoa kaunis rinta. Ja vaikka tälläkin palstalla moni haukkuu riippurintoja, monilla meistä on aina ollut sellaiset.

Omieni koko on vuosien varrella imetysten ja painon nousun myötä kasvanut. Tykkään rinnoistani ja mielelläni vilautan niiden kaarta. Sitä mikä on kaunista.

Yritän vain sanoa, että harvalla meistä on sellaiset rinnat, kuin 'pitäisi' olla. Jos oikein kovasti harmittaa, niin leikkauta ne. Rintoihin voidaan ymmärtääkseni siirtää rasvaa myös muualta kropasta.

Vierailija
44/70 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aplle.

Tuos herätes ajattelin sun rintoja ja mielikuvitus laukkas kun kauniina naisena saisin riisuu sun paitaas mulle kävi niin että teltan salkohan nousi pystyyn..

Kyllä se sun fantasia voisi toteutua vaikka lähes päivittäin kun se sun kumppani tietäs sun toiveita ja unelmia ja sinä sen..

Oisko se ihminen sitt joku muu kuin nykyinen..joka ei arvosta sua tuollaisena.

Mieltymyksiä on niin monenlaisia niin miehissä kuin naisissa .

Elä pistä päätä pensaaseen olet upee nainen monen miehen silmissä ja voisit sen myös kokeakin.

Sussa on varmasti tosi paljon kivoja ja kiihottavia piirteitä kun kemiat kolisee vain.

Ole ylpeä itsestäsi

Sinähän olet ottanut oikein asiaksesi yrittää piristää minua. Kiitos ajatusleikistä. Minäkin aloin kuvitella kaikenlaista.

Ap

Vierailija
45/70 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaapa jaa, asiat eivät ole niin yksioikosia. Mulla on vaimo, jolla on isot ja jumaloin niitä kyllä. Toisaalta mulla on rakastajatar, jota näen joskus harvoin ja hällä on pienet ketunnenät. Ei sillä koolla oikeesti ole miehelle väliä, jos kemiat on muuten ok.

Miksi edes tapailet ketunnenäistä rakastajaasi jos kuitenkin jumaloit vaimosi isoja rintoja?

Ap

Saa sellaista kahden ihmisen välistä seksiä, missä molemmat antavat ja saavat. Kotona kun se ei toteudu millään lailla, vaan minä hoidan vaimon huipulle ja sen jälkeen masturboin itseni häneen jos vielä jaksan. Ihminen on ihana ja tissit ihan mielettömät, mutta ei pelkät tissit hyvää seksiä takaa, niin kuin ei iso mulkkukaan. Niin kuin tuo rakastajatar aina sanoo, hyvä seksi vaatii kaksi mukana olevaa ihmistä ja toimivan kemian.

Tavallaan ymmärrän, mutta en kuitenkaan. Jos vaimossa on kaikki sun mieleesi niin miksi seksi teidän välillä ei toimi? Eikö vaimo halua sinua ja ole valmis miellyttämään sinua, vai mistä se on kiinni?

Ap

Vierailija
46/70 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se elämä niin ihmeellistä ole, vaikka isommat tissit olisikin.

Tunnut saaneen jonkun pakkomielteen tapaisen tästä, ja siitä pitää vaan päästä jotenkin yli ja hyväksyä se, ettei sinulla vaan ole isoja rintoja - eikä se tee sinusta yhtään sen vähemmän kiihottavaa naista.

Vierailija
47/70 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vieläkään täysin vakuuttunut siitä, ettei mulkun koolla muka olisi väliä. Mutta sen voin kyllä miehenä sanoa, ettei tissien koolla ole merkitystä pitkässä juoksussa. Omalla vaimolla on aivan unelmatissit, mutta ei se ole minun parivalintaani määrittänyt millään lailla. Rakastakaa rintojanne naiset, ne ovat aina ihania, oli pienet tai suuret! Terveisin tissimies 1973.

Ei sillä mulkun koolla kyllä ole väliä jos nyt normaalin rajoissa mennään, eikä ehkä vaikkei mentäiskään. En osaa sanoa, kun ei ole kokemusta. Naisen voi kuitenkin tyydyttää muutenkin kuin vain peniksellä ja seksuaalisuudessa on kai kyse muustakin kuin jättimulkulla rynkyttämisestä. Upeimmalla tapaamallani miehellä oli suht pieni, mikä ei haitannut yhtään, koska hän oli komea, taitava ja kiihkeä rakastaja. Harmi vaan, että hän ei sitten lopulta halunnut minua, juuri tämän tissihomman takia.

Ap

Vierailija
48/70 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää rinta-asia onkin mielenkiintoinen. Itse olen 5-kymppinen. Nuorena kun rinnat kasvoivat ne olivat pienet a-kupin rinnat kapeat ja pitkän omaiset, riipuvat. Ei ollenkaan sellaiset täyteleiset oylreät puolipallot, jotka jostain syystä olivat mun säsitykseni kauniista rinnoista.

Yhtään ajatusmaailmaan ei parantanut se, että oli lyijykynätestejä, ja kynä ei olisi saanut pysyä rintojen alla. Ja tietusti mun rintojen alla pysyi. Vaikka olin hoikka, urheilullinen 50-kiloinen nainen.

Seuraava hämmennyksen aihe oli nännien ja nännipihojen koko. Nännipiha on mulla todella suuri, halkaisijaksi ei nykyään riitä 5 senttiä, 10 varmaan riittää. Eihän sellaisia ole yhdessäkään kuvassa.

Olen ollut yli 40-vuotias ennen kuin mun rintoja on ekan kerran sanottu ihaniksi.

Nyt 5-kymppisenä pidän rintojani kauniina, olen oppinut ymmärtämään sen, että rintoja on todella monen muotoisia ja että se puolipallo ei ole ainoa kaunis rinta. Ja vaikka tälläkin palstalla moni haukkuu riippurintoja, monilla meistä on aina ollut sellaiset.

Omieni koko on vuosien varrella imetysten ja painon nousun myötä kasvanut. Tykkään rinnoistani ja mielelläni vilautan niiden kaarta. Sitä mikä on kaunista.

Yritän vain sanoa, että harvalla meistä on sellaiset rinnat, kuin 'pitäisi' olla. Jos oikein kovasti harmittaa, niin leikkauta ne. Rintoihin voidaan ymmärtääkseni siirtää rasvaa myös muualta kropasta.

Kiitos kommentistasi. Olen tuota rasvansiirtoa joskus miettinytkin ja tutkinut asiaa, se olisi luonnollisempi vaihtoehto kuin silikonit, mitä en halua ottaa. Rasvansiirtojen huono puoli on se, että se on kallista ja tulos on ilmeisesti epävarma, siirretty rasva ei välttämättä jää paikolleen. Lisäksi arvet mietityttää, en tiedä onko vaarana, että tulee ikävännäköisiä arpia. Olisi kyllä kiva käydä konsultaatioassa ja kuulla mitä lääkäri on mieltä mun tilanteesta.

Ap

Ap

Vierailija
49/70 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä.

Jos mä saisin tilaisuuden käytännössä kohdata ap..kyllä voisin hiplailla ja pusutella sun rintojasi ja hiplailla vaikka kuin ..imee ne herkäksi ja liukkauden kans hyväillä niitä ja uudestaan ja uudestaan kunnes sanoisit ei enään..

Musta sanoi hyvin joku ett se hyväilee kumppaninsa rinnat ennen nukkumaanmenoa ja mä voisin lisätä ett aloittaa aamun 😋

Nää on sellasia juttuja ett jos tietää toisen itsetunnon kärsivän sitä pitää tieten tahtoen toisen kannustaa hyväksymään ja lopulta myös toinen sen hyväksyy,eikö hyvässä kumppanuudessa aina kannattas pyrkiä tähän,pieni asia mutta iso merkitys.Voisiko sanoa ett se ois yhteistyötä ja mukavaa sellasta 😃

Vierailija
50/70 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn kans vois kattoo jotain romanttista elokuvaa vaikka sylikkäin ja hyväillä hänen rintojaan ja vartaloaan ja vähän pussailla..

Siinä hyväillessä kun ois iholla vaik sitt vaatteet päällä ja se värkki mulla kasvas ja sen kun kertois ett sun tisut tuntuu,tuntuu niin hyvälle ett näin vain käy,,saisko lie sitt hymyä aikaan ja lisää suukkoja ja hyvää fiilistä..

Ois mun ehdotus,🤭

Taas se äijä jolla sun tisut pyörii mielessä..

Oo vaan ylpee niistä

Vierailija
51/70 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tavallaan ymmärrän, mutta en kuitenkaan. Jos vaimossa on kaikki sun mieleesi niin miksi seksi teidän välillä ei toimi? Eikö vaimo halua sinua ja ole valmis miellyttämään sinua, vai mistä se on kiinni?

Ap

Sitä minäkin aikanaan kipuilin, mutta riittävästi kun aikaa on kulunut, niin olen ymmärtänyt että asia on vain niin, että hän haluaa tulla otetuksi, mieluusti vähän rajustikin, eikä siihen leikkiin kuulu mikään vastavuoroisuus, kun pitää olla mies joka vie. Jos haluaa suikkaria, niin sitä on turha odotella tapahtuvan muuten kuin ottamalla hiuksista hyvästi kiinni ja lykkäämällä mulkku suuhun. Ihan parasta hänelle, jos menee esim aamulla kesken kahvinkeiton ja nostaa yöpaidan ja siitä ykkösellä sisään. Kostuu salamana. Se nyt vain ei ole sitä seksiä, mistä itse eniten nautin, vaikka sekin välillä ihan hauskaa on. Siinä vain ei tunne itseään halutuksi.

Vierailija
52/70 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä syttyis naisesta, jolla on tuollainen kompleksi. Rumia rintoja on tullut sen sijaan rakastettua enemmänkin. Se ongelma on sun pään sisällä. Säälittävä.

Vierailija
53/70 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apn kans vois kattoo jotain romanttista elokuvaa vaikka sylikkäin ja hyväillä hänen rintojaan ja vartaloaan ja vähän pussailla..

Siinä hyväillessä kun ois iholla vaik sitt vaatteet päällä ja se värkki mulla kasvas ja sen kun kertois ett sun tisut tuntuu,tuntuu niin hyvälle ett näin vain käy,,saisko lie sitt hymyä aikaan ja lisää suukkoja ja hyvää fiilistä..

Ois mun ehdotus,🤭

Taas se äijä jolla sun tisut pyörii mielessä..

Oo vaan ylpee niistä

Nyt sinä jo alat kiusoitella hiukan liikaa. :)

Vierailija
54/70 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sitä minäkin aikanaan kipuilin, mutta riittävästi kun aikaa on kulunut, niin olen ymmärtänyt että asia on vain niin, että hän haluaa tulla otetuksi, mieluusti vähän rajustikin, eikä siihen leikkiin kuulu mikään vastavuoroisuus, kun pitää olla mies joka vie. Jos haluaa suikkaria, niin sitä on turha odotella tapahtuvan muuten kuin ottamalla hiuksista hyvästi kiinni ja lykkäämällä mulkku suuhun. Ihan parasta hänelle, jos menee esim aamulla kesken kahvinkeiton ja nostaa yöpaidan ja siitä ykkösellä sisään. Kostuu salamana. Se nyt vain ei ole sitä seksiä, mistä itse eniten nautin, vaikka sekin välillä ihan hauskaa on. Siinä vain ei tunne itseään halutuksi.

Okei, ymmärrän. Aika monetkin naiset pitää tuollaisesta, minäkin välillä, mutta olisi tylsää jos asiat menis aina noin. On kiva välillä ottaa itsekin ohjat, tehdä miehelle asioita ja tuottaa toiselle mielihyvää. Vastavuoroisuus on tärkeää, ei se tosiaan pidemmän päälle toimi, jos toinen on aina antajan roolissa ja toinen saajan, noin niinkuin emotionaalisesta ja henkisesti. Tai fyysisestikään.

Ap

Vierailija
55/70 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä syttyis naisesta, jolla on tuollainen kompleksi. Rumia rintoja on tullut sen sijaan rakastettua enemmänkin. Se ongelma on sun pään sisällä. Säälittävä.

Enpä usko, että tässä tapauksessa kumpikaan meistä menettäisi mitään.

Ap

Vierailija
56/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommentistasi. Olen tuota rasvansiirtoa joskus miettinytkin ja tutkinut asiaa, se olisi luonnollisempi vaihtoehto kuin silikonit, mitä en halua ottaa. Rasvansiirtojen huono puoli on se, että se on kallista ja tulos on ilmeisesti epävarma, siirretty rasva ei välttämättä jää paikolleen. Lisäksi arvet mietityttää, en tiedä onko vaarana, että tulee ikävännäköisiä arpia. Olisi kyllä kiva käydä konsultaatioassa ja kuulla mitä lääkäri on mieltä mun tilanteesta.

Ap

Ap

Minulle on tehty rasvansiirto rintoihin. Rasvaa otettiin reisistä ja siirrettiin rintoihin, samalla tehtiin rintojen kohotus, koska olivat riipahtaneet. Alkuperäinen syy mennä operaatioon oli rintojen eriparisuus, joka häiritsi minua hirveästi.

Olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Arvet vaalenivat vuodessa eikä koko operaatiosta ole näkyvissä kuin kauniit, samankokoiset tissit. Jos sinulle tehdään pelkkä rasvansiirto eikä kohotusleikkausta niin arvet ovat mitättömät.

Jos sinulla on tähän varaa niin suosittelen. Oma elämänlaatu parani huomattavasti, kun sai mieltäpainavan asian hoidettua kuntoon.

Vierailija
57/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Okei, ymmärrän. Aika monetkin naiset pitää tuollaisesta, minäkin välillä, mutta olisi tylsää jos asiat menis aina noin. On kiva välillä ottaa itsekin ohjat, tehdä miehelle asioita ja tuottaa toiselle mielihyvää. Vastavuoroisuus on tärkeää, ei se tosiaan pidemmän päälle toimi, jos toinen on aina antajan roolissa ja toinen saajan, noin niinkuin emotionaalisesta ja henkisesti. Tai fyysisestikään.

Ap

Asia on nykyään helpompi itselle, kun tietää miten toimia. Aluksi se oli hyvinkin outoa, kun olin tottunut edellisessä suhteessa aivan toisenlaiseen meininkiin, jossa molemmat antoivat ja molemmat saivat. Sitten kun vielä toinen ei edes kysyttäessä sanonut mitä haluaa tai miten, niin homma piti "opetella" täysin itse. Ja moinen kyseleminenhän oli vain turn off, kun nimenomaan pitää ottaa mitä haluaa ja mitä määrätietoisemmin, sen parempi :)

Mutta niistä tisseistä...niin turhalta kuin se yhtäkkiä tuntuukin leikkuuttaa rintojaan ulkonäöllisten seikkojen vuoksi, niin ymmärrän sitä nykyään oikein hyvin. Juurikin tämä vaimo, pienessä vartalossa ryhdikkäät DD:t, on varmasti saanut koko ikänsä miehiltä huomiota rintojensa vuoksi. Ne ovat niin iso osa hänen seksuaalisuuttaan, että hänelle voi tuottaa orgasmin pelkästään rintoja hyväilemällä, imemällä ja hieman leipomalla. Niinpä peukutan kyllä parannusoperaatiosi puolesta, jos se korjaa itsetuntoasi kalvavan seikan. On varmasti hintansa väärti.

Vierailija
58/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Asia on nykyään helpompi itselle, kun tietää miten toimia. Aluksi se oli hyvinkin outoa, kun olin tottunut edellisessä suhteessa aivan toisenlaiseen meininkiin, jossa molemmat antoivat ja molemmat saivat. Sitten kun vielä toinen ei edes kysyttäessä sanonut mitä haluaa tai miten, niin homma piti "opetella" täysin itse. Ja moinen kyseleminenhän oli vain turn off, kun nimenomaan pitää ottaa mitä haluaa ja mitä määrätietoisemmin, sen parempi :)

Mutta niistä tisseistä...niin turhalta kuin se yhtäkkiä tuntuukin leikkuuttaa rintojaan ulkonäöllisten seikkojen vuoksi, niin ymmärrän sitä nykyään oikein hyvin. Juurikin tämä vaimo, pienessä vartalossa ryhdikkäät DD:t, on varmasti saanut koko ikänsä miehiltä huomiota rintojensa vuoksi. Ne ovat niin iso osa hänen seksuaalisuuttaan, että hänelle voi tuottaa orgasmin pelkästään rintoja hyväilemällä, imemällä ja hieman leipomalla. Niinpä peukutan kyllä parannusoperaatiosi puolesta, jos se korjaa itsetuntoasi kalvavan seikan. On varmasti hintansa väärti.

Onkohan vaimosi aina saanut niin paljon ihailua niiden rintojensa vuoksi, että hänen oma seksuaalisuutensa on jäänyt tietyllä tapaa passiviseksi. Tarkoitan sitä, että nainenhan nähdään pornossa pantavana objektina, jonka mies kiihkoissaan ottaa. Eikä siinä mitään, onkin tärkeä osa naisen seksuaalisuutta ja kiihoittumista tuntea olevansa haluttu ja miehelle kiihottava, ja sen perässä tässä itsekin olen, mutta nainen voi tässä kuviossa helposti jäädä objektin rooliin. Porno on tietty äärimmäinen esimerkki, mutta nämä samansuuntaiset roolit ja odotukset pätevät laajemminkin. Hyvä puoli siinä, että en ole tällainen kaikkien miesten himoitsema seksiobjekti onkin se, että olen tietoisesti joutunut opettelemaan ”miehisempää” roolia ja toimimaan aloitteellisena subjektina. Näin ainakin yritän ajatella. Tuolla jo edellä sanoinkin, että en seksissä keskity itseeni vaan mieheen. Muistutan aina itseäni siitä, että rumat ukkelitkin haaveilevat kauniista naisista ja häpeilemättä panevat heitä aina tilaisuuden tullen.

Ap

Ap

Vierailija
59/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Minulle on tehty rasvansiirto rintoihin. Rasvaa otettiin reisistä ja siirrettiin rintoihin, samalla tehtiin rintojen kohotus, koska olivat riipahtaneet. Alkuperäinen syy mennä operaatioon oli rintojen eriparisuus, joka häiritsi minua hirveästi.

Olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Arvet vaalenivat vuodessa eikä koko operaatiosta ole näkyvissä kuin kauniit, samankokoiset tissit. Jos sinulle tehdään pelkkä rasvansiirto eikä kohotusleikkausta niin arvet ovat mitättömät.

Jos sinulla on tähän varaa niin suosittelen. Oma elämänlaatu parani huomattavasti, kun sai mieltäpainavan asian hoidettua kuntoon.

Kiinnostavaa kuultavaa. Rasvansiirrot ovat silikonioperaatiota , niin en ole aikaisemmin törmännyt netissä keneenkään jolle se on tehty. Siirretty rasva ilmeisesti jäi sinulla hyvin paikoilleen, kuinka monta siirtoa sinulle tehtiin? Olitko tyytyväinen rintojen muotoon? Kuinka paljon operaatiosi kaikkineen maksoi? Kauanko toipuminen kesti? Kiitos etukäteen, jos jaksat vielä vastata näihin.

Ap

Vierailija
60/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lle

Luin nämä viesti läpi ja mulle tulee ap sta hyvä kuva seksikkäänä ja intohimoisena naisena.

Asenne on hyvä mutt minusta olet kohdannut vaan sellasen kumppanin jolla on kapea näkökanta sinua kohtaan.

Mietin sitä tunnetta miltä se mun käteen tuntuu kun hyväilen rintaa oli se iso tai pieni..Se nännihän se sieltä kasvaa ja tuntuu oli sitten se rinta iso ja pemeä tai pienempi mutt mulle se kyllä tekee saman vaikutuksen ,samoin jos imen tai kielellä kiusaan,,sitähän en voi tietää miltä se sinusta tuntuu mutt kiihottaa joka tapauksessa.

Sitähän tunnetta vois sulle koittaa siinä hyväilyjen aikana kehua myös sun muitakin piirteitä mitä sun vartalossa on ja saada sitä intohimon kukkaa ja itsetuntoa kohoamaan..

Väittäsin ett lemmenhetkistä tulis antoisia molemmille,,

Toki kannustaisin myös rasvan siirtoon jos sen kokisit välttämättömäksi,mutt se olisi sitt ihan sun oma päätös ja tunne.

Kivaa fiilistä viikkoosi ja hymyjä..😃👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan