Mulla on fantasia, joka ei tule ikinä toteutumaan
Olisi ihanaa edes yhden kerran kokea miltä tuntuu ottaa paita pois päältä ja nähdä kuinka mies hullaantuu mun ihanista rinnoista, eikä saa niistä tarpeekseen.
Valitettavasti todellisuudessa mun rinnat on pienet, tylsät ketunnokat, jotka parhaassa tapauksessa sivuutetaan olan kohautuksella. Katkeraa.
Kommentit (70)
Jatkan vielä ap..lle
Tahtoisin sanoa senkin sulle miten paljon suurempi merkitys on sun halulla lempiä ja nauttia ja antaa sitä nautintoo oli sun vartalon kurvit mitä on .
Sä saisit vaikka kuin pitkän jonon miehiä haluamaan sua kumppaniksi jos haluaisit. Jotka arvostas sun piirteitä noinkin,,
Mä tulisin myös siihen jonoon 😂
vaikka onkin noita hidasteita omasta takaa 🤭
Hymyjä sinne
Minullakin on monta jotka eivät tule toteutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sun fantasias saada 11 cm heppisi tuplapituiseksi ei kiinnosta täällä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun fantasias saada 11 cm heppisi tuplapituiseksi ei kiinnosta täällä ketään.
Äläs nyt, kyllä tällä saa muutkin avautua murheistaan.
Ap
Varmaan useimmilla on fantasia, joka ei koskaan toteudu. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää rinta-asia onkin mielenkiintoinen. Itse olen 5-kymppinen. Nuorena kun rinnat kasvoivat ne olivat pienet a-kupin rinnat kapeat ja pitkän omaiset, riipuvat. Ei ollenkaan sellaiset täyteleiset oylreät puolipallot, jotka jostain syystä olivat mun säsitykseni kauniista rinnoista.
Yhtään ajatusmaailmaan ei parantanut se, että oli lyijykynätestejä, ja kynä ei olisi saanut pysyä rintojen alla. Ja tietusti mun rintojen alla pysyi. Vaikka olin hoikka, urheilullinen 50-kiloinen nainen.
Seuraava hämmennyksen aihe oli nännien ja nännipihojen koko. Nännipiha on mulla todella suuri, halkaisijaksi ei nykyään riitä 5 senttiä, 10 varmaan riittää. Eihän sellaisia ole yhdessäkään kuvassa.
Olen ollut yli 40-vuotias ennen kuin mun rintoja on ekan kerran sanottu ihaniksi.
Nyt 5-kymppisenä pidän rintojani kauniina, olen oppinut ymmärtämään sen, että rintoja on todella monen muotoisia ja että se puolipallo ei ole ainoa kaunis rinta. Ja vaikka tälläkin palstalla moni haukkuu riippurintoja, monilla meistä on aina ollut sellaiset.
Omieni koko on vuosien varrella imetysten ja painon nousun myötä kasvanut. Tykkään rinnoistani ja mielelläni vilautan niiden kaarta. Sitä mikä on kaunista.
Yritän vain sanoa, että harvalla meistä on sellaiset rinnat, kuin 'pitäisi' olla. Jos oikein kovasti harmittaa, niin leikkauta ne. Rintoihin voidaan ymmärtääkseni siirtää rasvaa myös muualta kropasta.
Kiitos kommentistasi. Olen tuota rasvansiirtoa joskus miettinytkin ja tutkinut asiaa, se olisi luonnollisempi vaihtoehto kuin silikonit, mitä en halua ottaa. Rasvansiirtojen huono puoli on se, että se on kallista ja tulos on ilmeisesti epävarma, siirretty rasva ei välttämättä jää paikolleen. Lisäksi arvet mietityttää, en tiedä onko vaarana, että tulee ikävännäköisiä arpia. Olisi kyllä kiva käydä konsultaatioassa ja kuulla mitä lääkäri on mieltä mun tilanteesta.
Ap
ApMinulle on tehty rasvansiirto rintoihin. Rasvaa otettiin reisistä ja siirrettiin rintoihin, samalla tehtiin rintojen kohotus, koska olivat riipahtaneet. Alkuperäinen syy mennä operaatioon oli rintojen eriparisuus, joka häiritsi minua hirveästi.
Olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Arvet vaalenivat vuodessa eikä koko operaatiosta ole näkyvissä kuin kauniit, samankokoiset tissit. Jos sinulle tehdään pelkkä rasvansiirto eikä kohotusleikkausta niin arvet ovat mitättömät.
Jos sinulla on tähän varaa niin suosittelen. Oma elämänlaatu parani huomattavasti, kun sai mieltäpainavan asian hoidettua kuntoon.
Kiinnostavaa kuultavaa. Rasvansiirrot ovat silikonioperaatiota , niin en ole aikaisemmin törmännyt netissä keneenkään jolle se on tehty. Siirretty rasva ilmeisesti jäi sinulla hyvin paikoilleen, kuinka monta siirtoa sinulle tehtiin? Olitko tyytyväinen rintojen muotoon? Kuinka paljon operaatiosi kaikkineen maksoi? Kauanko toipuminen kesti? Kiitos etukäteen, jos jaksat vielä vastata näihin.
Ap
Kiitos kysymyksistä. Minulle tehtiin vain yksi rasvansiirto kohotuksen yhteydessä. Luin myös etukäteen vaarasta, ettei rasva "tarttuisi", mutta minulla rasva jäi hyvin paikoilleen enkä ole huimannut sen vähentyneen. Noudatin ohjeita pilkuntarkasti ja tämä varmasti edesauttoi onnistumista.
Rinnoista tuli kauniit, paljon kauniimmat kuin mitä ne olivat ennen imetyksiä. Olen nyt lähes viiskymppinen ja minulla on edelleen hyvännäköiset rinnat. Operaatio tehtiin lähes 7 vuotta sitten Suomessa ja maksoi n 8000 euroa. Pelkkä rasvansiirto olisi ollut kai kolmisen tonnia.
Toipuminen eteni vaiheittain. Kipeimmät oli reidet, joista rasva imettiin, mustelmat kestivät yli kuukauden. Kohotuksesta tulleet arvet vaalenivat vuodessa ja nyt niitä ei oikeastaan näy. Rasvansiirrosta toipumista tarvitaan alueilla, mistä rasva otetaan, ei niinkään rinnoissa.
Operaatio muutti elämäni paremmaksi. Aikaisemmin kerroinkin, että halusin tämän rintojen häiritsevän eriparisuuden takia ja olen onnellinen, että uskalsin tähän ryhtyä. Ajattelen operaatiota niin, että minulla oli ongelma, jonka korjasin. Sama kuin minulla olisi ollut epämuodostunut nenä, jonka olisin korjauttanut. Elämäni parhaita investointeja.
Vierailija kirjoitti:
Pienet ketunnokat varsinkin aidoilla punapäillä on tosi sexyt!
Niin nännejä kai tarkoitat !?😉
Mitkä fiilikset ap on nyt..
Askarruttaa ,,ja tekis mieli yrittää piristää päivittäin edes viestin muodossa🤔👍
Se äijä,joka innostu sun pienemmistäkin😊
Ketun nokat
Tuli eilen mieleen kun tuli tilaisuus käsitellä tisuja.Ei ihan ollut ketunnokat mutt ajattelin siinä hyväillessä ett ei tälle naiselle ainakaan näyttänyt ja kuulostanut mikään muu aiheuttavan hyvää tunnetta kuin nännit ja sen ympäristö.
Panostin mielestäni ajatuksella ja hyväilin pitkään imin ja voitelin öljyllä ja luikkarilla ja koitin tarkkailla mikä vaikuttaa .
Mietin ap ja hänen toivettaan kun puuhastelin tisujen kimpussa.
Ajattelin mielessäni ett nautinnon voi saafa pienemmilläkin kun se ajatusmaailma kohtaa..
Nää on sellasia asioita ett väillä vaan on jonkin asian tiimoilta vähän kompromissia mutt seksi ja seksuaalisuus ei siitä mihinkään katoa .
Tällaisia tällä kertaa,kiihottumiseen vaikuttaa niin moni seikka samoin siihen ett se voi myös häipyä vaikka ois kuin kurveja jos joku asia ei vaan natsaa .
Äijä
Voi sinua.. kiitos paljon, samaa sulle. :)
Ap