Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on etunimesi tarina?

Vierailija
15.04.2020 |

Itselläni ei ole mitään erikoista tarinaa, äitini vain piti Heli-nimestä ja halusi antaa sen minulle. Tämmöinen tarina kuitenkin liittyy, että saman kadun minua paljon vanhempi Heli oli tullut käymään meillä kotona ja tivannut miksi minulle laitettiin sama nimi kuin hänellä. (Mitähän tuostakin pitäisi ajatella? :D)

Kiinnostaisi teidän nimien tarinat. :)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarinaa. Viime tingassa keksitty kuulemma. Yleinen aikansa nimi.

Oman lapsen nimen tarina on se, että ollessani raskaana toisella kuukaudella nimi vain pongahti mieleen jostain ja tuntui heti siltä, että tämä on se nimi. En siis sillä hetkellä edes nimiä miettinyt vaan jotain ihan muuta. Hämmennystä vähän tuli siitä sitten kun ensin nimi ei täsmännytkään sukupuoleen, mutta onneksi asia korjaantui. Lääkäri siis katsoi sukupuolen ensin väärin.

Vierailija
42/43 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli puoliksi leikillään, puoliksi tosissaan sanonut että minusta tulee Ruusu Kielo  Orvokki mutta isä oli todennut, että jos se on tyttö niin se on Titta. Ja Titta minusta tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nimen hätäkasteessa ja nimeksi tuli erään naisten ihaileman tunnetun ulkomaankirjeenvaihtajan etunimi. Nimi oli muutaman vuoden melko suosittu ( ainakin 20 kärjessä), mutta nimen suosio laantui, kun tämä toimittaja siirtyi pois päivittäisestä julkisuudesta virkauralle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan