Kävin eilen Laakson terveysasemalla ja minulta otettiin koronatesti. Haluatko kysyä jotain?
Testin tulos tulee vasta huomenna. Olen perusterve n. 25-vuotias nainen.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä pääsit testiin? Itse sairastin yli kuukauden. Noin kymmenentenä sairaspäivänä hakeuduin hengenahdistuksesta Haartmanin päivystykseen eikä testattu. Sairastin sitten erittäin heikkovointisena kotona. Tosin lehdistössä puhuttiin koronasta vasta 12.3 ja itse olin päivystyksessä 11.3 ja ilmassa aistin paniikin henkilöstön keskuudessa. Arvasin että kohta räjähtää.
Avainsana on tuo, että on terv.huoltoalan henkilö. Muita ilmeisesti testataan todella niukasti
Testattu kirjoitti:
Sattuiko? Oma koronatesti sattu ihan tajuttomasti niin mietin olinko poikkeus vai muilla sama
Ei sattunut. Otettiin suun kautta nielusta. Epämiellyttävää oli mutta ei tehnyt kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko mutsis työntää kuulaa?
En tiedä, en ole koskaan nähnyt äitiä työntämässä kuulaa. Varmaan aika vähän kun ei hän ole mikään urheilija
Vierailija kirjoitti:
Miten testi otettiin?
Tähän ehdinkin jo vastata ylempänä, eli vanupuikolla nielusta suun kautta (ei nenän). Solukkoa piti saada vanupuikkoon. Hoitaja ronkki.
Vierailija kirjoitti:
Missä on kyseinen terkkari?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Laakson sairaala?
Kokeillaas kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Laakson terveysasema sijaitsee Helsingin Laaksossa, keskuspuiston kupeessa. Sinne (ja Malmille) on keskitetty kaikki hengitystieoireiset potilaat tällä hetkellä.
gynekologisesti kirjoitti:
Otettiinko se testi alapäästä?
Ei vaan nielusta otettiin
En ikinä mene testiin, jos satunnaiskutsu sattuisi tulemaan! Kuulostaa aivan karmealta!
Oletko intersektionaalinen feministi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla s-vika?
Ei ole
No hitto miks ei?
Opin lausumaan s:n ennen kouluikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeillaas kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Laakson terveysasema sijaitsee Helsingin Laaksossa, keskuspuiston kupeessa. Sinne (ja Malmille) on keskitetty kaikki hengitystieoireiset potilaat tällä hetkellä.
Malmi? Täällä Nuorgamissa ei ainakaan Malmia ole.
No milloin on laskettu aika... siis laskettu aika SUN KUOLEMAAS
Vierailija kirjoitti:
En ikinä mene testiin, jos satunnaiskutsu sattuisi tulemaan! Kuulostaa aivan karmealta!
Ei se ollut karmeaa. Hetken epämiellyttävä tunne kun nielua sörkittiin, mutta se oli nopeasti ohi. Otettiin suun kautta. Nenän kautta olisi varmaankin ollut ikävämmän tuntuista, mutta kyllä senkin olisi kestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä alueen potilaat? Kun mun pitää mennä Martinlaakson terveysasemalle, jos on oireita.
gynekologisesti kirjoitti:
Otettiinko se testi alapäästä?
Juuuh ja varmuuden vuoksi vielä peräpäästä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kaikki muumit Laaksossa?
Itse asiassa Laakson terveysasemalla oli todella vähän porukkaa. Muumeja en nähnyt, enimmäkseen vain hoitajia ja pari muuta potilasta. Se oli helpotus, koska etukäteen pelkäsin että porukkaa olisi valtavasti. Hiljaista siellä oli.
Vierailija kirjoitti:
No milloin on laskettu aika... siis laskettu aika SUN KUOLEMAAS
Ei ole laskettu. Mutta jos on tilastoihin luottaminen, kuolen vasta monenkymmenen vuoden kuluttua.