Miehen parasta ennen päiväys umpeutuu ennen 50 ikävuotta ja silti heidän unelmanaisensa ovat aina 18-40-vuotiaita
Ja sitten todellisuus: 98%:lla jos edes on kumppani, se on omaa ikäluokkaa.
Ja miksi miesten haaveilut eivät toteudu juuri koskaan. Treffipalstat pullistelevat juuri 50-60-vuotiaat kääkkiä. He eivät tunnu kelpaavan edes itseään vanhemmille naisille.
Joo, jos miehellä on huippukomea ulkonäkö (yleens tuossa iässä ei enää ole!) tai valtava status, esim. Kuningas, presidentti tai miljardiyrityksen johtaja niin saa helposti nuorempia naisia myös mutta ne naisetkaan eivätkä himoitse kyseistä miestä vaan ottaisivat mieluusti paketin ilman niljaketta :D
Kommentit (154)
Nrolle 80:
Olin 80-luvulla ensin peeaa-opiskelija, sitten menin naimisiin ja saimme toivotun lapsen, olin hänen kanssaan kotona 1,5 vuotta, maksoimme asuntolainaa, menin osa-aikatöihin, maksoimme asuntolainaa, varaa oli yhteen ulkomaanmatkaan vuodessa.
Nyt 50+ naisena minulla on ihan kohtuullisesti varallisuutta (ja nimenomaan omaa rahaa), mahdollisuus tehdä monta ulkomaanmatkaa vuodessa, mahdollisuus harrastaa mitä haluan, on iso talo ja iso puutarha jossa ei ahdista vaikka sosiaalinen eristäytyminen jatkuisi koko kesän yli, olen terve ja minulla on hyvä puoliso. On aikuinen lapsi ja hänellä ihana perhe. Mikään maailmassa ei saisi minua haluamaan takaisin 80-luvulle.
Minkä ihmeen takia mies haluaa vielä viisikymppisenä lapsia ja kuinka yleistä se ylipäänsä on? Miksei silloin voi nauttia siitä, että on jo isot/aikuiset lapset ja tulevaisuudessa ehkä lapsenlapsia? Itse tiesin jo kolmekymppisenä etten haluaisi enempää lapsia, ja nelikymppisenä oli helpotus, että miesystävä halusi vasektomian eikä tarvinnut pelailla kumien kanssa.
Minulla ei ole kaipuuta edes isovanhemmaksi.
Huom. en kiellä ketään etsimästä juuri sen ikäistä ja näköistä ja kokoista elämänkumppania kuin haluaa. Päinvastoin, se on vapaus joka pitää jokaisella olla. Ihmettelen vain halua tuossa iässä aloittaa uudestaan Puuhamaa-elämää, kun elämässä voisi tehdä niin paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
50 täyttäneen miehen sperman laatu heikentynyt. Enemmän sairauksia ja mielisairauksia.
Lisäksi vanha koira ei opi uusia temppuja.Ei nouse, ei kovetu, ei kykenee.
Mielikuvitus ainoa seura (nauran)!
Miksi pelkäät miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ile81 kirjoitti:
Se on täysin luonnollista että mies on kiinnostunut alitajuisesti sukukypsästä naisesta. Mies on sukukypsä vielä yli 50 vuotiaana, mutta nainen ei. Tämä selittää kaiken. :D
Niin, miksi ihmeessä miehen tulisi himoita mahoa vanhusta? Selittäkää miksi? Eihän naisetkaan kaiketi himoitse impotenttiä vanhusta?
Biologia ohjaa käytöstämme, jos näin ei olisi niin asiat voisi olla hyvin erilailla. Yhtäkkiä nuori mies alkaisia himoita 40-50v naista ja hups, ollaankin suhteessa naisen kanssa jolta ei saa lasta! mitä vi^^ua!
Saahan sitä haaveilla ihan mistä vaan, ja viisikymppinen mies voi himoita parikymppistä naista. Sanot kuitenkin itsekin, että naiset eivät kaiketi haaveile impotentista vanhuksesta. Miksi siis se parikymppinen nainen haluaisi viisikymppisen miehen?
Viisikymppinen mies ja impotentti ei ole sama asia, mutta 40-50v nainen on lähes aina maho. Ei tuota miehelle jälkikasvua, piste.
Mies mies mies mies mies, jos mies haluaa niin ae on totuus, niinkö? Usko jo että vaikka kuinka kaikki maailman papoaiköuaet setämiehet preferoisivat Max 25-vuotiaan isotissisen missimallikaunotarten, niin se ei todellisuudessa ole mahdollista koska nuoret naiset EIVÄT preferoisivat pappoja seksi-tai miksikään kumppanikseen
Oi, olet löytänyt hienon sivistyssanan. Preferoit sitä runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. En ole yhdenkään 50 täyttäneen rähjän kuulleen kehuvan yhtäkään naista kauniiksi joka olisi 50 täyttänyt.
Elämä jossa haaveet ja todellisuus todella ohittavat toisensa!Kuinka monen naisen olet kuullut kehuvan toista yli 50 vuotiasta naista kauniiksi? - Minäpä keski-ikänen mies annan mallia nyt kaiken ikäisille; minusta Eija-Riita Korhola, Leena Meriläinen ja Leena Harkimo ovat kaikki kauniita ja tyylikkäiä naisia yli 50 vuotta täyttäneitä naisia.
Miksi heteronaisen pitäisi kehua toista naista kauniiksi?
Vaaditko myös miehiä kehumaan toisiaan komeiksi?
Vierailija kirjoitti:
Totta. Se mukavinkin mies muuttuu viidenkympin korvilla iljetykseksi, jonka pää kääntyy ja housuissa nykii kun lukiolaistyttöjä kävelee ohi. Kaupan kassoille pitää flirtata ja jos on sinkku, niin yli 40v naiset ei missään nimessä kelpaa. Nämä kaljuuntuvat, huonohampaiset, maksaläiskikkäät ukkelit Tokmannin t-paidoissa kuvittelevat näyttävänsä George Clooneyltä...
Kylläpä teitä miespelkoisia parveilee nyt.
Tämä on todella outo keskustelu. Mitä väliä sillä on, ketä mies mielessään ajattelee kauniiksi ja ketä ei? Suurin osa miehistä on kuitenkin ihan tyytyväisesti naimisissa oman ikäisen naisen kanssa ja näyttää vielä pitävänkin tästä. Eikö se riitä? Ei minulla ainakaan ole sellaista harhaista käsitystä, että mieheni mielestä minun pitäisi olla maailmankaikkeuden kaunein ja seksikkäin nainen. Riittää, että hän haluaa minua ja tykkää katsella minua silloin tällöin. Omassa päässään voi sitten haluta nuorempaa naista, jos sellaiseen kokee tarvetta. Ei ajattelu tarkoita, että hän valitsisi nuoremman minun sijaani. Vain häviävän pieni osa miehistä näin tekee.
Eräs mieheni kaveri sanoikin fiksusti, kun juteltiin aiheesta, että ei oikein jaksaisi enää edes nuorempaa naista, koska elämänvaiheet ovat niin erilaiset. Se, että fyysisesti haluaa, ei tarkoita vielä mitään sen kummempaa. Jos totta puhun, niin omissa fantasioissanikin esiintyy nuorempia miehiä, mutta tosielämässä vaivaannun, jos 10 vuotta nuorempi mies lähestyy minua.
Vierailija kirjoitti:
Bsjjsjs kirjoitti:
Ja ne kääkät ovat jääneet henkisesti lapsen tasolle,, joku äijä täällä pullisteli et 36 vuotias mies on vasta Kakara,, naisia miehet haukkuu vanhaksi kun täyttää 25
Siis missä Keski ajalla nämä kääkät ja ukot elää
Sanonta et mies vanhenee kuin viini nainen kuin Maito ei ainakaan päde suomi miehiin ja on naista alistava ikäkommentti
Kypsiä ja fiksuja miehiä ei enää juuri tunnu olevan, teinejä ja parikymppisiä naisia metsästetään kieli pitkällä ja sit itketään et naiset on kieroja ja ei kelpaa hyvä mies
Mies itse Seppo taalasmaan tai Ismo laitelan näköinen, ruokkoamaton, iso kaljamaha, puiolikalju yms
Heh, kylläpä on plikka täynnä pelkoa ja vihaa.
Tuo plikka on niin naista halveksiva ikälopun papparainen sanoma,,
Onneksi on itseni ikäinen kypsä aikuinen 30 vuotias mies,, ei tarvitse kuin nauraa niille ukon rähjöille jotka kuvittelevat olevansa Brad pittejä ja arnold schwarzeneggerejä....
Youtube ja Reddit on täynnä tarinoita setämiehistä mitkä ollaan putsattu 18-30v. naisten ansiosta. Ikuiselle nuoruudelle tulee ikävän paljon hintaa o.O
Uskokaa jo vanhat rumat haiseva käydessä kääkät nuoret naiset katsoo teitä säälien ja ennen kaikkea inhoten,, se että kaupan kassaneiti hymyilee ja on kohtelias kuuluu ASIAKASPALVELUUN eikä tarkoita sitä että olisi kiinnostunut,, todella ahdistavaa ja vastenmielistä näiden hörö ukkojen fantasia maailmassa kuvitella että nuori vähän päälle 20 nainen olisi kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ile81 kirjoitti:
Se on täysin luonnollista että mies on kiinnostunut alitajuisesti sukukypsästä naisesta. Mies on sukukypsä vielä yli 50 vuotiaana, mutta nainen ei. Tämä selittää kaiken. :D
Niin, miksi ihmeessä miehen tulisi himoita mahoa vanhusta? Selittäkää miksi? Eihän naisetkaan kaiketi himoitse impotenttiä vanhusta?
Biologia ohjaa käytöstämme, jos näin ei olisi niin asiat voisi olla hyvin erilailla. Yhtäkkiä nuori mies alkaisia himoita 40-50v naista ja hups, ollaankin suhteessa naisen kanssa jolta ei saa lasta! mitä vi^^ua!
Saahan sitä haaveilla ihan mistä vaan, ja viisikymppinen mies voi himoita parikymppistä naista. Sanot kuitenkin itsekin, että naiset eivät kaiketi haaveile impotentista vanhuksesta. Miksi siis se parikymppinen nainen haluaisi viisikymppisen miehen?
Viisikymppinen mies ja impotentti ei ole sama asia, mutta 40-50v nainen on lähes aina maho. Ei tuota miehelle jälkikasvua, piste.
Miksi nuori nainen haluaisi lastensa isäksi vanhan lösähtäneen papan?? Miesten sperman laatu heikkenee ikääntyessä joten turha vedota mihinkään lisääntymiseen, kun asialla ei ole merkitystä.
sitä varmaan pitäs kysyä näiltä naisilta, jotka ovat ottaneet vanhemman miehen. Lapsen saaminen ei välttämättä tuon ikäistä miestä enää kiinnosta ja vela-naisiahan on lisääntyvässä määrin.
Mulla on jo nyt sen verran rahaa että parikymppiset on kiinnostuneita.
Olen eronnut, ollaan ex-mieheni kanssa kumpikin 49-vuotiaita. Jokin aika sitten sain selville että ex etsii tinderistä seuraa 20 vuotta vanhoilla kuvilla vaikka onhan se selvää, ettei nuoret naiset ole tyhmiä. Tai jos joku menisikin lankaan niin häipyisi varmaan treffeiltä hyvin liukkaasti! Ex taas uskoo vankasti karismaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan niitä miehiä jotka eivät koskaan saa naista. Nuoresta lähtien ovat yksin. Ja sitten edellen vanhoina kääkkinä jahtaavat nuoria naisia. Jos eivät nuorena kelvanneet nuorille naisille, niin eivät kelpaa vanhoina ruttuinakaan. Ja varsinkin, kun miehen suorituskyky laskee jo 30 paikkeilla, joten naiselle sopii nuorempi mies tämän vuoksi. Ei lerppua voi korjata, ja siniset pillerit ei roikkuvaa takapuolta ja isoa möhömahaa korjaa.
Iät ja ajat on ollut ns. vanhoja poikia. Miten tästä ollaan tehty nykyajan ongelma? Meidänkin edesmennyt mummi tiesi kylällä asuneen vanhan pojan joka oli jäänyt yksin. Kuulemma tämän äiti kuoli nuoren miehen ollessa vielä armeijassa niin jäi sitten asuttamaan äitinsä vanhaan taloa.
Varokaanaisetvanhojaukkoja kirjoitti:
Uskokaa jo vanhat rumat haiseva käydessä kääkät nuoret naiset katsoo teitä säälien ja ennen kaikkea inhoten,, se että kaupan kassaneiti hymyilee ja on kohtelias kuuluu ASIAKASPALVELUUN eikä tarkoita sitä että olisi kiinnostunut,, todella ahdistavaa ja vastenmielistä näiden hörö ukkojen fantasia maailmassa kuvitella että nuori vähän päälle 20 nainen olisi kiinnostunut
Ei kai se sinulta ole pois, jos tämä kassaneiti suostuu lähtemään typäivänsä jälkeen kahville läheiseen kuppilaan.
Kehitysmaissa on ihan normaalia että nainen on monta kymmentä vuotta nuorempi kuin mies. Ei muuta eroa kuin molemmat kyllä tietää mistä on kysymys, mies haluaa nuoren kauniin naisen ja nainen haluaa elättäjän. Ihan samalla tavalla ne halut toimii Suomessakin, mutta teeskennellään ettei näin muka ole.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on provo.
No aijaa :D
Mut huomaatko, miten nää jotkut naiset hehkuu kun hellan koukut tästä aiheesta :D
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikuttaa, että on aapeen juuri 50v täyttänyt mies lähtenyt nuoremman naisen matkaan kun hän on itse ylittänyt parasta ennen päiväyksen. :D
Sinänsä ymmärrän kyllä misandriasi. Ärsyttäähän tuo.
Niin se miehen parasta ennen tulee kyllä myös. Tätähän ne peruspallinaamat eivät tajua. Joulupukit mainostavat että kyllä vielä tanko seisoo, yäk.
Vähän vaikuttaa, että on aapeen juuri 50v täyttänyt mies lähtenyt nuoremman naisen matkaan kun hän on itse ylittänyt parasta ennen päiväyksen. :D
Sinänsä ymmärrän kyllä misandriasi. Ärsyttäähän tuo.