Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset naiset, ottakaa oppia japanilaisista naisista. Näin teistäkin voi tulla hoikkia yrittämättä

Vierailija
14.04.2020 |

Miehetkin tykkää teistä ihan uudella tavalla ja kun olette hoikkia ja saadaan Suomen lapsenteko uuteen nousuun.
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/c93b05a4-c3f5-4327-b1e9-69c6a3aa6441

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta milläs saatais kaikki läskit ja potenssiongelmaiset suomalaiset miehet laihtumaan? Huom, ylipaino on miehillä paljon yleisempi ja vakavampi ongelma kuin naisilla. Riittääkö sushi?

Ei. Pitää harventaa miesten geenipoolista pois henkiset ja fyysiset siat edistämällä niiden sukupuuttoa.

Vierailija
22/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo hoikka mutten missään nimessä tee lapsia. 

Ainahan sitä voi kuitenkin harjoitella.

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä miesten vuoksi halua hoikistua vaan terveyden ja oman hyvinvoinnin takia :) olen jo pudottanut 20 kiloa 2 vuodessa. Välillä on vaikeita päiviä mutta liikun ja syön silti hyvin. Pitää vielä 10 kiloa pudottaa ja olen normaalipainon lukemissa! Tiedän sen että annoskoot ovat itselläni se juttu ja ruuan laatu. Suomen ruokakulttuuri on siitä syystä huono laihduttajalle että hiilareita on melkein joa annoksessa, mereneläviä ja kasviksia niukalti. Omassa kodissa ruoan laatuun ei aina panostettu saati määrään. Herkkuja ostettiin joka viikko keksien, pullan, karkin tai sipsin muodoissa.

Olen joutunut opettelemaan uutta terveellistä elämäntapaa aikuisiällä. Ihan hyvin menee kun asun yksin ja olen sinkku ja nuori. Itse päätän mitä jääkaapissa on.

Vierailija
24/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Japanissa syödään kalaa niin naiset pysyvät hoikkina. Chilessäkin kuulema naisilla on isot tissit koska he syövät paljon kalaa mutta nykyään chilen kalat ollaan pilattu norjalaisten osalta, tekevät paskaa kalan kasvatusta chilessä.

Vierailija
25/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaisilla on eri geenit ja bakteerikanta kuin suomalaisilla. Mutta vedetään toki mutkat suoriksi ihan vaan että saadaan haukkua oman maan kansalaisia.

Vierailija
26/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä melkein itken onnesta, kun en ole japanilainen nainen, vaan oon ihan suomalainen perunänenäinen, pullukkamahainen, paksureisinen, ohuthiuksinen, pikkutissinen, pienisilmäinen, punakkanaamainen, tanakka, sukatsandaaleissa, tunikaleggingsit, crocksitjalassa, navettahuivipäässä, itsepäinen, eimiestämiellyttävä....(huom. em. ei minun keksimät kuvaukset😍🤣)

Vierailija
27/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän useimmilla naisilla ole pikemminkin ongelmana iholle änkeävät id ioo ttimiehet kuin miehettömyys.

Kuule Jonne, me ei huolita sekundalaatuisia jämäukkoja. Eikä edes tarvitse.

Vierailija
28/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin yrittämättä? Älä syö lihaa tai maitotuotteita, opettele syömään puikoilla, syö pikkuannoksia, kävele joka päivä pitkiä lenkkejä jne.

Vierailija
29/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja sitten ihmettelet miksi miehillä ei ole halua lähestyä sinua.

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo mitään mielenkiintoa olla hoikka. 

Voi kun pysyisivätkin kaukana mutta ei. 

Olisi kannattanut äänestää persuja niin ei olisi noita täällä joille kelpaa myös joku petolinnunperse av mamma.

Ihan kantasuomalaisia ovat olleet.

Vierailija
30/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hieno homma. Jatka samaan malliin ja tsemppiä uudelle elämällesi.

AP

Vierailija kirjoitti:

En minä miesten vuoksi halua hoikistua vaan terveyden ja oman hyvinvoinnin takia :) olen jo pudottanut 20 kiloa 2 vuodessa. Välillä on vaikeita päiviä mutta liikun ja syön silti hyvin. Pitää vielä 10 kiloa pudottaa ja olen normaalipainon lukemissa! Tiedän sen että annoskoot ovat itselläni se juttu ja ruuan laatu. Suomen ruokakulttuuri on siitä syystä huono laihduttajalle että hiilareita on melkein joa annoksessa, mereneläviä ja kasviksia niukalti. Omassa kodissa ruoan laatuun ei aina panostettu saati määrään. Herkkuja ostettiin joka viikko keksien, pullan, karkin tai sipsin muodoissa.

Olen joutunut opettelemaan uutta terveellistä elämäntapaa aikuisiällä. Ihan hyvin menee kun asun yksin ja olen sinkku ja nuori. Itse päätän mitä jääkaapissa on.

Vierailija
31/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen! Ensin tuossa artikkelissa väitetään, että ruuasta ei tarvitse tinkiä, mutta seuraavaksi käsketään syömään pieniä annoksia ja jättämään pois maito ja lihatuotteet. Mitä se on, jos ei ruuasta tinkimistä?

Vierailija
32/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noita ohjeita noudattaa niin kyllä se minusta aika yrittämistä on eikä itsestään tulevaa.

Vierailija
33/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on nyt lähtöoletukset pielessä. Miksi kukaan itseään kunnioittava nainen haluaisi pinnallisen miehen? Eivät halua enää japanilaisetkaan naiset.

Vierailija
34/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanistahan ei kannata ottaa ohjeita, jos yritetään saada lapsia. Japanissa synnytetään lapsia vähiten naista kohti koko maailmassa.

Vierailija
35/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin paskaa sisältöä aloituksessa. Jos jotakin oltaisiin haluttu positiivisesti kohdistaa aloituksesta ja sen linkin sisällöstä niin ensinnäkin linkissä olisi vain 1-2 suositusta esim. Syö kalaa ja juo vihreää teetä ja niistä jotain pientä kannustamista sen sijaan että tyrkytetään jotain kulttuuria ruokapöytään mikä on olematonta paitsi suomenruotsalaisten maailmanvalloittajien prinsessoille.

Vierailija
36/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään teen jo valmiiksi sen mitä japanilaiset! Miehiä varmaan harmittaa kun olen kylläkin lesbo.

Vierailija
37/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa kukaan ei harrasta enää seksiä. Että ei paljon iloa siitä hoikkuudesta.

Vierailija
38/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa käytetään paljon maitotuotteita. Pelkästään niistä luopuminen on paljon hankalampaa, kuin Japanissa asuessa olisi. Hyviä ohjeita, mutta nimenomaan japanilaiselle tai siellä asuvalle.

Vierailija
39/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kohtaa näyttää normaalilta:

The company said it plans to publish its Q1 report on 30 April and that it would offer further guidance to shareholders "when the visibility in the company’s markets is clearer."

Zinc

Vierailija
40/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho toinen ketju

Chimp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi