Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset naiset, ottakaa oppia japanilaisista naisista. Näin teistäkin voi tulla hoikkia yrittämättä

Vierailija
14.04.2020 |

Miehetkin tykkää teistä ihan uudella tavalla ja kun olette hoikkia ja saadaan Suomen lapsenteko uuteen nousuun.
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/c93b05a4-c3f5-4327-b1e9-69c6a3aa6441

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kauhia. Oon ollut sinkku viimeksi v. 1984, enkä ole syömisiäni vahtinut. Mullahan saattaisi olla jopa kymmenen miesbimbon ikioma karuselli, jos olisin luurangonlaiha lauta!

Mutta on vain yksi kerrallaan. Laitamme toisillemme ruokaa, syömme ja rakastelemme. Ja se on kivaa. Ap tuskin eläessään pääsee kokeilemaan. Äitiäs tirkistelet salaa ja nuuhkit sen vaatteita pyykkikorista.

Vierailija
42/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään teen jo valmiiksi sen mitä japanilaiset! Miehiä varmaan harmittaa kun olen kylläkin lesbo.

Tuo nyt on jo melkein vihattavaa, ellei se ollut sarkasmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli tuossa pari järkevääkin ohjetta kuten runsas aamiainen ja ruoan jakaminen useampaan kippoon ja aterian koostuminen useasta tarjoiltavasta osasta. Mutta kalan sushin ja japanilaisten lounasboksien lisääminen täkäläiseen hintatasoon nähden mahdotonta. No tietysti jos olet biljoonääri.

Vierailija
44/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaisilla on eri geenit ja bakteerikanta kuin suomalaisilla. Mutta vedetään toki mutkat suoriksi ihan vaan että saadaan haukkua oman maan kansalaisia.

Unohdit mammojen isot luut viellä

Zinc

Vierailija
45/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida, pulska olen ollut teinistä asti ja silti minulla on maailman ihanin mies, esikoinen 7v ja toinen lapsi tulossa kesäkuussa.

Vierailija
46/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/uutiset/3-10060617

Japanilaisnaiset halveksii seksiä.

Vierailija
47/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me miehet mitään sushikonetta haluta keittiöön vaan vähemmän sushia kuluttavan tiskaajan.

Vierailija kirjoitti:

Mitä, mitä?! Ukot yrittää huijata! Rahat ei riitä hoikkaan tuontiin niin koittavat saada maksuttomalla tavalla kodinkoneen sinne omaan keittiöön.

Ei tuu kauppoja! Alatte vaan joka kuukausi lottoamaan saadaksenne haluamanne 😘

Vierailija
48/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin paskaa sisältöä aloituksessa. Jos jotakin oltaisiin haluttu positiivisesti kohdistaa aloituksesta ja sen linkin sisällöstä niin ensinnäkin linkissä olisi vain 1-2 suositusta esim. Syö kalaa ja juo vihreää teetä ja niistä jotain pientä kannustamista sen sijaan että tyrkytetään jotain kulttuuria ruokapöytään mikä on olematonta paitsi suomenruotsalaisten maailmanvalloittajien prinsessoille.

Tässä 10 vuotta vanhassa jutussa jäin oikeasti kaipaamaan niitä Japanialaisia ruokia. Kun olisihan niitä kiva kokkailla.

Sushiahan Japanialaiset syövät hyvin harvoin, kun ovat rauhoitettuja.

Zinc

Vierailija
49/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattaisi ottaa myös mallia japanilaisilta, koska Suomessa suurempi osa miehistä on ylipainoisia kuin naisista.

Aloittajalle tiedoksi, että minulle riittää nykyinen mieheni, eikä muiden miesten huomio kiinnosta. Lapsetkin on jo tehty ja olen normaalipainoinen.

Vierailija
50/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt uskomatont, kuinka "kolossaalisia" suomitylleröt ovat!

Vierailija
51/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella suomalaisella naisella on perseessä 25 ryppyinen luu molemmissa pakaroissa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanilaisilla on eri geenit ja bakteerikanta kuin suomalaisilla. Mutta vedetään toki mutkat suoriksi ihan vaan että saadaan haukkua oman maan kansalaisia.

Unohdit mammojen isot luut viellä

Zinc

Vierailija
52/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään teen jo valmiiksi sen mitä japanilaiset! Miehiä varmaan harmittaa kun olen kylläkin lesbo.

Vihaa minkä kerkeät, ei ollut sarkasmia vaan todellista elämää :) on se hauskaa miten miehiä suututtaa laiha, naisellinen ja nätti nainen joka ei tykkääkään miehistä!

Vierailija
53/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissahan on ihan sama lapsikato kuin suomessakin, vaikka ovatkin hoikkia. Esim. minun lapsentekoni ei ole kiloista kiinni ollenkaan. Päätin 10-vuotiaana että lapsia en halua, eikä mieli ole muuttunut 20 vuodessa. Tässä välillä olen todennut vaan senkin etten halua kyllä miestäkään.

Vierailija
54/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oli tuossa pari järkevääkin ohjetta kuten runsas aamiainen ja ruoan jakaminen useampaan kippoon ja aterian koostuminen useasta tarjoiltavasta osasta. Mutta kalan sushin ja japanilaisten lounasboksien lisääminen täkäläiseen hintatasoon nähden mahdotonta. No tietysti jos olet biljoonääri.

Minä en ole ikinä ymmärtänyt tuota aamiaisen hehkuttamista. Harvoin aamulla tekee mieli erityisemmin ruokaa, mutta päivemmällä kyllä maistuu. Samoin ajallisesti on paljon mukavampaa ja helpompaa säästellä isompi syöminen siihen, kun on aikaa valmistaakin se.

Vierailija
55/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska uutinen. Siinä olisi pitänyt lukea että nainen pysyy hoikkana jos se tekee matcha teetä suomalaiselle miehelle ja antaa píllua. Jokin ei aloituksessa vain matchaa.

Kannattaa lukea suomi24 kahvi ja tee osiosta totuus loru matchasta, en muista miten se meni, en jaksa linkata mut aloitus eikä uutinen ollut fit match.

Vierailija
56/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkimäen kummitusjuna hakee työntekijöitä. Kiinnostaisiko sinua osallistu omana itsenäsi?

Vierailija kirjoitti:

Minä melkein itken onnesta, kun en ole japanilainen nainen, vaan oon ihan suomalainen perunänenäinen, pullukkamahainen, paksureisinen, ohuthiuksinen, pikkutissinen, pienisilmäinen, punakkanaamainen, tanakka, sukatsandaaleissa, tunikaleggingsit, crocksitjalassa, navettahuivipäässä, itsepäinen, eimiestämiellyttävä....(huom. em. ei minun keksimät kuvaukset😍🤣)

Sinä et vaan tajunnut 🤣. Ootko sie vähän tyhmä?

Vierailija
57/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, mutq miehet vasta ovatkin.

Vierailija
58/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaa minkä kerkeät, ei ollut sarkasmia vaan todellista elämää :) on se hauskaa miten miehiä suututtaa laiha, naisellinen ja nätti nainen joka ei tykkääkään miehistä!

Sanoin melkein, en vihaa. Lesbot ja homot ovat maapallon perusta. Oletko nyt tyytyväinen ideologiaasi?

Vierailija
59/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa artikkelissa kohdat "suosi sushia" ja "muista pienet annoskoot" 😂.

Joo-o, ei kyllä onnistu sushia rakastavalta itseltäni sushiaterioilla nuo pienet annoskoot. Etenkään, mikäli noita aterioita söisi useamminkin. 😁 🍣

Vierailija
60/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on täynnä sovinisteja ja kaksinaismoralisteja. Miehet vetävät ylipainotilaston johtoa. Meitäkin naisia on, ketä ei kiinnosta miesten hyväksyntä. Olen hoikahko normaalipainoinen, jos joku alkaa taas yrittää läskitellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi