Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset naiset, ottakaa oppia japanilaisista naisista. Näin teistäkin voi tulla hoikkia yrittämättä

Vierailija
14.04.2020 |

Miehetkin tykkää teistä ihan uudella tavalla ja kun olette hoikkia ja saadaan Suomen lapsenteko uuteen nousuun.
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/c93b05a4-c3f5-4327-b1e9-69c6a3aa6441

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa artikkelissa kohdat "suosi sushia" ja "muista pienet annoskoot" 😂.

Joo-o, ei kyllä onnistu sushia rakastavalta itseltäni sushiaterioilla nuo pienet annoskoot. Etenkään, mikäli noita aterioita söisi useamminkin. 😁 🍣

Vaikka pidät jostain ruoasta, sitä ei kuulu ahmia.

Vierailija
62/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski hillitön vegaanisushin himo. Harmi, etten osaa tehdä sitä itse.

P.S. Ilmoitin asiattomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että kasvaa lyhyyttä ja olla paska sängyssä. Ok👍

Monenko japanilaisen tai korealaisen kanssa olet ollut sängyssä ?

Vierailija
64/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voisit mennä mansikkapelloille marjanpelätiksi kun työtätekevät ihmiset vierelläsi suorittaa työn.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkimäen kummitusjuna hakee työntekijöitä. Kiinnostaisiko sinua osallistu omana itsenäsi?

Vierailija kirjoitti:

Minä melkein itken onnesta, kun en ole japanilainen nainen, vaan oon ihan suomalainen perunänenäinen, pullukkamahainen, paksureisinen, ohuthiuksinen, pikkutissinen, pienisilmäinen, punakkanaamainen, tanakka, sukatsandaaleissa, tunikaleggingsit, crocksitjalassa, navettahuivipäässä, itsepäinen, eimiestämiellyttävä....(huom. em. ei minun keksimät kuvaukset😍🤣)

Sinä et vaan tajunnut 🤣. Ootko sie vähän tyhmä?

Vierailija
65/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi on, muuten, hyvä testi uudelle deitille. Jos mies tarttuu veitseen ja haarukkaan, niin ainakin itselläni menee välittömästi hylkyyn ;-)

Vierailija
66/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon että inhoan sushia ja kaikkia japanilaisia ja kiinalaisia ruokia!

Vierailija
67/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista neuvoista ei monikaan pidä paikkaansa. Japsit eivät välttele maitotuotteita tai lihaa. Kouluruoan kanssakin juovat täysmaitoa. Sokeria eivät myöskään välttele, vaan syövät paljon, monet perinteiset ruoat ovat makeita, ihan perinteisellä sokerilla kuorutettuja.

Vierailija
68/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vaatevalmistajan edustaja sanoi, että japanilaisille naisille ei käy mikään länsimainen vaatemallisto, koska naiset ovat poikamaisen laihoja ja lyhytjalkaisia. Siksiköhän tykkäävät väljistä Marimekon tuotteista. Jos mieheni tykkäisi ko. vartaloista, epäilisin että hän pitäisikin pojista. Söpöjä toki voivat hekin olla. 

Vierailija
69/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömättä oleminen on todella helppoa ainakin itselleni, ja näinhän sitä pysyy hoikkana, mutta vapaana suomalaisena naisena olen voinut valita yltäkylläisen elämän. Siihen kuuluu myös ruuasta nauttiminen, mutta se ei tarkoita kaksin käsin suklaan, karkkien ja sipsien mättämistä, vaan monipuolisesti hyvien ruokien nauttimista sekä kotona että ravintoloissa. Olen etuoikeutetussa asemassa, koska voin valita mitä syön, missä syön, milloin syön ja kuinka paljon syön.

Vierailija
70/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Ja sitten myös Suomessa voisi jäädä pysyvästi kotirouvaksi, kun on pyöräyttänyt vauvan ja saa miehen rahat käyttöön. Japanissa sentään tienataan paremmin, että tämä on mahdollista.

Vierailija
71/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä voisit mennä mansikkapelloille marjanpelätiksi kun työtätekevät ihmiset vierelläsi suorittaa työn.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkimäen kummitusjuna hakee työntekijöitä. Kiinnostaisiko sinua osallistu omana itsenäsi?

Vierailija kirjoitti:

Minä melkein itken onnesta, kun en ole japanilainen nainen, vaan oon ihan suomalainen perunänenäinen, pullukkamahainen, paksureisinen, ohuthiuksinen, pikkutissinen, pienisilmäinen, punakkanaamainen, tanakka, sukatsandaaleissa, tunikaleggingsit, crocksitjalassa, navettahuivipäässä, itsepäinen, eimiestämiellyttävä....(huom. em. ei minun keksimät kuvaukset😍🤣)

Mutta et kuitenkaan tajunnut 😁.

Vierailija
72/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja hyvännäköinen nainen. Haluaisin lapsia, mutta eipä ole tullut sellaista miestä vastaan, jonka geenit kelpuuttaisin jälkeläisilleni. Ylipainoisen voisinkin vielä kelpuuttaa, mutta en näitä upeita herrashenkilöitä, joista huomaa jo kättelyssä, että älykkyysosamäärä laahaa alla odotusarvon.

Vierailija
73/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisiko minustakin anime ja mangatytyn näköinen jos alkaisin japanilaiseksi?

Vierailija
74/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs vaatevalmistajan edustaja sanoi, että japanilaisille naisille ei käy mikään länsimainen vaatemallisto, koska naiset ovat poikamaisen laihoja ja lyhytjalkaisia. Siksiköhän tykkäävät väljistä Marimekon tuotteista. Jos mieheni tykkäisi ko. vartaloista, epäilisin että hän pitäisikin pojista. Söpöjä toki voivat hekin olla. 

Tai lapsista.

Vierailija
75/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenteko nousuun? Et ole sitten huomannut että naiset ei halua lapsia?

Vierailija
76/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samassa artikkelissa kohdat "suosi sushia" ja "muista pienet annoskoot" 😂.

Joo-o, ei kyllä onnistu sushia rakastavalta itseltäni sushiaterioilla nuo pienet annoskoot. Etenkään, mikäli noita aterioita söisi useamminkin. 😁 🍣

Vaikka pidät jostain ruoasta, sitä ei kuulu ahmia.

Sushi onkin kaikesta muusta ruuasta poikkeus tässä asiassa. 🖤

Vierailija
77/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua.

Vierailija
78/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus Japanissa on se että monet teinitytöt siellä alkaa olla aika tuhdissa kunnossa. Kun on mäkkärit ja muut. Vanhemmat japanilaisnaiset syö vielä perinteisen ruokavalion mukaan paljon kalaa yms. terveellistä, mutta se saattaa olla katoava tapa... 

Vierailija
79/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne japanilaisnaiset on kuulkaa kovin kateellisia meidän vaaleista hiuksista, sinisistä ja vihreistä silmistä, pidemmistä jaloista ja tisseistä.

Vierailija
80/111 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ojentaa banaanin palkinnoksi" Tämä on sinun palkintosi. Kun useamman vuoden mietit niin kyllä banaanin tarkoitus aukeaa sulle.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi