Suomalaiset naiset, ottakaa oppia japanilaisista naisista. Näin teistäkin voi tulla hoikkia yrittämättä
Miehetkin tykkää teistä ihan uudella tavalla ja kun olette hoikkia ja saadaan Suomen lapsenteko uuteen nousuun.
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/c93b05a4-c3f5-4327-b1e9-69c6a3aa6441
Kommentit (111)
Surullista kuinka pahoinvoivia ja katkeria lihavat naiset ovat. Heti tuli kommenttia miesten ylipainosta vaikka eikö tässä ketjun aloituksessa puhuttu naisista?
Jos ne omat läskit hävettää ja ahdistaa niin lopettakaa se pullan mässytys ja lähtekää lenkille. Naurettavaksi teette vaan itsenne.
Taistelen tällä hetkellä henkeni kaupalla ettei painoni tippuisi tästä enää alemmas. Ei ole herkkua. En ymmärrä miksi koskaan olen tahallani laihduttanut.
Mä voin paljastaa mun salaisuuteni. Painan nytkin vain 53kg ja olen 166cm pitkä.
Se on suklaa!
Kohtuullisesti suklaata pitää kilot ja nälän pois.
Vierailija kirjoitti:
Surullista kuinka pahoinvoivia ja katkeria lihavat naiset ovat. Heti tuli kommenttia miesten ylipainosta vaikka eikö tässä ketjun aloituksessa puhuttu naisista?
Jos ne omat läskit hävettää ja ahdistaa niin lopettakaa se pullan mässytys ja lähtekää lenkille. Naurettavaksi teette vaan itsenne.
Miksi naisten pitäisi hoikistua ja pysyä hoikkana plösöjen miesten vuoksi? Ihan kuin se miesten huomio olisi jotenkin hyvä asia. Voin kertoa, että ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten pitäisi hoikistua ja pysyä hoikkana plösöjen miesten vuoksi? Ihan kuin se miesten huomio olisi jotenkin hyvä asia. Voin kertoa, että ei ole.
En sanonut että pitäisi. Lihavat naiset voi ottaa ne plösöt miehet ja hoikat naiselliset naiset ne komeat ja timmit miehet.
Olen hoikka itse, ei minuakaan kiinnosta miesten huomio. En sen takia kuitenkaan syö itseäni valaaksi.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa :D :D :D
Niin, suomalaiset miehet ovat jo ottaneet oppia japanilaisista sumopainijoista..
Japanissa se naisten hoikkuus ei todellakaan näy syntyvyysluvuissa, Japani kun on kärsinyt erittäin matalasta syntyvyydestä jo pitkään.
Ei tartte ottaa. Olen jo hoikka. Pituutta 174cm ja painoa 59,kg. Vyötärön ympärys 71. Minulla on tosin aasialaista geeniä hieman veressä että ehkäpä siksi. Jaa ja muuten japanistakin löytyy tuhteja naisia. On harhaan johtavaa väittää että suurin osa olisi hoikkia kun ei ole.
Minä olen niin hoikka etten todellakaan edes saa lapsia. Mitat ovat 173/49. Kroppani näyttää juuri siltä minkä miehet kuvittelevat olevan terveen hoikka, koska vääristynyt kuva normaalista naisvartalosta heilläkin.
T. anoreksia elämässä yli kymmenen vuotta.
Mitäpä jos Ap laihduttaisi itse ja jättäisi muiden vartalot rauhaan.
v Somalia?