Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsakkaat (nuoret)naiset

Vierailija
13.04.2020 |

Ennen tuollaisia vatsoja näkyi vain keski-ikäisillä ja vanhemmilla miehillä. Nyt tuo näky on jo aika normi lenkilläkin.

Kommentit (603)

Vierailija
581/603 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheesta ei saa keskustella ja ketju täyttyy "niin on miehetkin lihavia!" kommenteista.

No siis miehissä on enemmän ylipainoisia kuin naisissa, että näkisin sen suurempana ongelmana. Tottakai ylipaino ylipäätään on Suomessa todella vakava ja laaja ongelma.

Tämähän on tilastovirhe. Lihas painaa enemmän ja miehillä sitä on enemmän vaikkei olisi eläissään urheillut. Silmämääräisesti lihavampi nainen on luultavasti kevyempi ja BMI on pienempi.

:D :D :D :D :D

Ihan tutkitusti ylipainoiset miehet kuvittelevat olevansa lihaksikkaita :D :D :D

Jostain kumman syystä miesurheilijoidenkin BMI on normaali, mutta jokainen isomahainen Pertti väittää silti olevansa niin lihaksikas, ettei sen takia mahdu normaaliin painoindeksiin :D :D :D

Miesten yliapinosta pitäisi PUHUA PALJON ENEMMÄN! Nyt se on täysin tabuaihe.

Lue mitä kirjoitin. Toki lihavia miehiä on mutta jos verrataan lihavaa naista ja lihavaa miestä niin luultavasti miehen BMI on korkeampi koska läskin päälle painavat vielä ne lihakset, tästä tulee tilastovirhe että miehet olisivat jotenkin lihavampia.

Vierailija
582/603 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkin oli reiteviä ja pyllyviä tyttöjä, mutta miksi nykyään tuntuu keskivartalolihavuus yleistyneen?

Tämänhän pitäisi olla perinnöllistä, jokin ruokavalioon liittyvä epigeneettinen juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/603 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Se voi olla myös nesteen kertymistä. Todella moni syö SSRI-lääkkeitä. Minullekin on kertynyt nestettä kroppaan lääkityksen takia. Maha voi myös t u r v o t a esim. sellaisesta jännästä asiasta kuin ilma.

https://www.healthline.com/health/irritable-bowel-syndrome/model-opens-…

Minulla on aina ollut pömppis, myös 52-kiloisena. Johtuu ihan siitä, että vatsani turpoaa erittäin herkästi vähän kaikesta. Lisäksi minulla on notkoselkä, eli maha työntyy eteenpäin.

Tietenkään tuo SSRI-turvotus ei ole kyseessä, jos koko henkilö on valtava valas. Lääkkeet eivät myöskään automaattisesti kerää nestettä kaikille. Mutta he, joille nestettä on kertynyt, huomaavat sen kyllä itse. Suolakin turvottaa (kerää nestettä.)

Niin ja minä en ole ikinä ollut edes tämän kokoinen: https://www.refinery29.com/en-us/2021/02/10319915/skinny-jeans-plus-siz…

Minulla ei ole ikinä ollut ylipaino-ongelmaa, vaan nimenomaan nesteenkertymisongelmaa siitä lähtien, kun lääkkeitä jouduin alkaa syömään. Neste EI OLE YLIPAINOA. Ainoastaan läski on.

Vierailija
584/603 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheesta ei saa keskustella ja ketju täyttyy "niin on miehetkin lihavia!" kommenteista.

No siis miehissä on enemmän ylipainoisia kuin naisissa, että näkisin sen suurempana ongelmana. Tottakai ylipaino ylipäätään on Suomessa todella vakava ja laaja ongelma.

Tämähän on tilastovirhe. Lihas painaa enemmän ja miehillä sitä on enemmän vaikkei olisi eläissään urheillut. Silmämääräisesti lihavampi nainen on luultavasti kevyempi ja BMI on pienempi.

:D :D :D :D :D

Ihan tutkitusti ylipainoiset miehet kuvittelevat olevansa lihaksikkaita :D :D :D

Jostain kumman syystä miesurheilijoidenkin BMI on normaali, mutta jokainen isomahainen Pertti väittää silti olevansa niin lihaksikas, ettei sen takia mahdu normaaliin painoindeksiin :D :D :D

Miesten yliapinosta pitäisi PUHUA PALJON ENEMMÄN! Nyt se on täysin tabuaihe.

Nimenomaan. Ihan löysää höttöä on moni nykymies. Se, että hauis sattuu olemaan ympärysmitalta paksumpi kuin suurimmalla osalla naisista ei vielä kerro mitään.

Vierailija
585/603 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa puhua, tuollainen naisviha on hirveää, kattoisitte miehiä naiset on huomattavasti hoikempia ja naisella kuuluu olla muotoja.Miesten kuuluu olla lautoja, mutta onko.

Ei! Miesten kuuluu olla vähintään:

-183cm

-laatikkoleuka

-rasvaprosentti max.10%

-tummat hiukset

-erottuvat täydelliset lihakset

-salaperäinen viettelevä katse

- tummat piirteet

- valkoiset suorat hampaat

- penkistä nousee vähintään 180 kg

... entäs me naiset?

Vihaan koko termiä "naisella pitää olla muotoja=läskiä".

Läski on läskiä!!!! Naisilla

Ok nykyään jollakin naisilla on muotia olla "muodokas " eli läski. Voi sitä toki yrittää kaunistella mutta muuksi ei muutu,läski on rumaa ja epäterveellistä vaikka sen yrittäisi kaunistella miten päin vaan.

Hyi.

Helv.

N 28

Et sinä ole nainen.

En niin, kun olen laatikkoleuka-kalsarimallilentäjä-pankkiirilääkäri-miljonääris mies

Vierailija
586/603 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Se voi olla myös nesteen kertymistä. Todella moni syö SSRI-lääkkeitä. Minullekin on kertynyt nestettä kroppaan lääkityksen takia. Maha voi myös t u r v o t a esim. sellaisesta jännästä asiasta kuin ilma.

Minulla on aina ollut pömppis, myös 52-kiloisena. Johtuu ihan siitä, että vatsani turpoaa erittäin herkästi vähän kaikesta. Lisäksi minulla on notkoselkä, eli maha työntyy eteenpäin.

Tietenkään tuo SSRI-turvotus ei ole kyseessä, jos koko henkilö on valtava valas. Lääkkeet eivät myöskään automaattisesti kerää nestettä kaikille. Mutta he, joille nestettä on kertynyt, huomaavat sen kyllä itse. Suolakin turvottaa (kerää nestettä.)

Niin ja minä en ole ikinä ollut edes tämän kokoinen: https://www.refinery29.com/en-us/2021/02/10319915/skinny-jeans-plus-siz…

Minulla ei ole ikinä ollut ylipaino-ongelmaa, vaan nimenomaan nesteenkertymisongelmaa siitä lähtien, kun lääkkeitä jouduin alkaa syömään. Neste EI OLE YLIPAINOA. Ainoastaan läski on.

Nesteenkertymä...

Toinen lihavien vakioselitys on vatsanturvotus.

Kotikylälläni oli kunnanlääkärinä suorasanainen mies.

Edellinen potilas väitti ylipainonsa olevan ruisleivän tuomaa turvotusta.

Seuraavan tuhdin mamman vyöryessä vastaanotolle tohtorimme tokaisi:

"Jaaha, taas yksi rukiin turvottama!"

Vierailija
587/603 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vartalo on suurinpiirtein tuon farkkunaisen näköinen ja kokoinen varsinkin nykyään, kun painoa on tullut lisää. En silti pidä itseäni vatsakkaana vaan ennemminkin sopusuhtaisena ja hieman pyylevänä. Tosin painoni on lukuna yllättävänkin suuri, mutta tämä vartalomalli onkin painavampi kuin vatsakas vartalomalli.

Vierailija
588/603 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vartalo on suurinpiirtein tuon farkkunaisen näköinen ja kokoinen varsinkin nykyään, kun painoa on tullut lisää. En silti pidä itseäni vatsakkaana vaan ennemminkin sopusuhtaisena ja hieman pyylevänä. Tosin painoni on lukuna yllättävänkin suuri, mutta tämä vartalomalli onkin painavampi kuin vatsakas vartalomalli.

Minun silmääni farkkunainen näyttää isolle, tuossa vaan tiukka farkku pitää massaa kuosissa.

Eri

Vierailija
589/603 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useilla yli 50-vuotiailla monta lasta synnyttäneillä oli tuollainen vartalo (farkkukuva) kuten äidilläni aikanaan, mutta nuorena oltiin hoikkia.

Vierailija
590/603 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää tuollaiset, taikinaiset kehot. Löysää löysää..

Vierailija
591/603 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi kun ruokailutavat on muuttuneet paljon valtavan saatavuuden ja tarpeettoman monipuolisen ja runsaan tarjonnan myötä, kaupat auki ja woltit 247 ja hyllyt täynnä naposteltavaa. Ihmiset istuvat ja makaavat varmaan suurimman osan ajasta. Kaiken voi tehdä tietokoneella tai kännykällä. Ei ole vaikeaa tehdä päätelmiä miten se vaikuttaa ihmisten kehonkoostumukseen. Ulkona ollessakin moni näyttää napostelevan jotain ihan vaan kävellessään kadulla. Ehkä eniten just toi että syödään KOKO AJAN eikä siihen tule kunnon taukoja. Jos syö jatkuvasti niin maha kasvaa.

Vierailija
592/603 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun silmääni farkkunainen näyttää isolle, tuossa vaan tiukka farkku pitää massaa kuosissa.

Eri

Stretsifarkut ei juuri pidä kuosissa vaan mukailee vartalon muotoa.

Vierailija
593/603 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 18v nainen ja BMI on 38, vatsaa löytyy ja silti olen päättänyt, etten häpeä vartaloani. On harmi, että olen päästänyt itseni tähän kuntoon, mutta en ikinä aio hävetä kehoani. En myöskään aio pukeutua säkkivaatteisiin, aivan sama mulle mitä sinä ap tai te setämiehet ajattelette kehostani.

Häpeä voisi olla sinunkin kohdallasi ihan paikallaan, jotta se ajaisi sinua kohti parempia ratkaisuja. Nykyaikana kaikesta häpeästä yritetään päästä eroon, eikä ymmärretä että sillä on tärkeä tehtävä.

Vierailija
594/603 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 18v nainen ja BMI on 38, vatsaa löytyy ja silti olen päättänyt, etten häpeä vartaloani. On harmi, että olen päästänyt itseni tähän kuntoon, mutta en ikinä aio hävetä kehoani. En myöskään aio pukeutua säkkivaatteisiin, aivan sama mulle mitä sinä ap tai te setämiehet ajattelette kehostani.

Häpeä voisi olla sinunkin kohdallasi ihan paikallaan, jotta se ajaisi sinua kohti parempia ratkaisuja. Nykyaikana kaikesta häpeästä yritetään päästä eroon, eikä ymmärretä että sillä on tärkeä tehtävä.

Ei kyllä tarvitse kenenkään hävetä omaa kehoaan.

Vierailija
595/603 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sitten on se ap:n tarkoittama vatsakas? Kaikilla ihmisillä on vatsa, mutta ap:llä on ilmeisesti ongelmia, jos vatsalla on jokin tietty koko ja kyseessä on nuori nainen, mikä sekin on aika tulkinnan varaisen käsite. Itse olen N 22v ja 168/77 ja kaikki kehossani sopivan kokoista. Ei liian pientä eikä liian suurta.

Vierailija
596/603 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsakkainasettelun aika on ohi.

Vierailija
597/603 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän sitten on se ap:n tarkoittama vatsakas? Kaikilla ihmisillä on vatsa, mutta ap:llä on ilmeisesti ongelmia, jos vatsalla on jokin tietty koko ja kyseessä on nuori nainen, mikä sekin on aika tulkinnan varaisen käsite. Itse olen N 22v ja 168/77 ja kaikki kehossani sopivan kokoista. Ei liian pientä eikä liian suurta.

No, silmänsä voi sulkea tosiasioilta, mutta miten saivartelu palvelee sinun etujasi? Totuus on että olet lihava nainen jolle on kertynyt vatsan seudulle 20 kiloa ylipainoa. Tulet sairastumaan kakkostyypin diabetekseen ennen kuin täytät 40 vuotta ja kuolemaan ennenaikaisen kuoleman ennen kuin ehdit vanhuuseläkkeelle. Sairaseläkkeelle pääsisit 52-vuotiaana jos hyvinvointivaltio olisi silloin vielä olemassa. Koska maamme romahtaa 2035 lihavuusepidemian seurauksiin, olet kuitenkin töissä kuolemaasi asti ilman lääkitystä koska terveydenhuolto niin kuin sen ymmärrämme tänään lakkaa olemasta.

Kuolet eräänä heinäkuisena tiistaipäivänä yksin työpaikallasi 54-vuotiaana, sillä edes lihavat miehet tai naiset ei halua elää toisen lihavan kanssa, vaan olevat mieluummin yksin. Painoa sinulla on kuollessasi niin paljon, että ruuminkuljetusrobotti ei kestä painoasi ja paikalle tuodaan ruumiinjyrsin. Jäljelle jäänyt liete poltetaan jätteenpolttolaitoksessa niin kuin olet vartaloasi kohdellut koko lyhyen elämäsi, eli jätteenä.

Vierailija
598/603 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella kuuluukin olla vatsaa.

Vain jos hän on raskaana.

Vierailija
599/603 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni mitat ovat 173/75kg ja käytän S koon vaatteita, koska ne istuvat hyvin. Tuntuu että vaatekoot miehilläkin ovat nykyään aivan älyttömän suurilta, lihasta löytyy suht hyvin mutta on myös rasvaa siltikin jopa M koon vaatteet tuntuvat todella massiivisilta. Samaa mieltä olen siitä että proteiinia tuputetaan aivan liikaa ja liian monessa muodossa esim. Vanukkaissa ja juomissa on yleensä aika paljon sokeria sen proteiinin lisäksi. Kuten myös aiemmin mainittu ylimääräinen proteiini menee suoraan rasvaksi jos sille ei ole rakennuspalikan paikkaa.

M31

Vierailija
600/603 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itselläni mitat ovat 173/75kg ja käytän S koon vaatteita, koska ne istuvat hyvin. Tuntuu että vaatekoot miehilläkin ovat nykyään aivan älyttömän suurilta, lihasta löytyy suht hyvin mutta on myös rasvaa siltikin jopa M koon vaatteet tuntuvat todella massiivisilta. Samaa mieltä olen siitä että proteiinia tuputetaan aivan liikaa ja liian monessa muodossa esim. Vanukkaissa ja juomissa on yleensä aika paljon sokeria sen proteiinin lisäksi. Kuten myös aiemmin mainittu ylimääräinen proteiini menee suoraan rasvaksi jos sille ei ole rakennuspalikan paikkaa.

M31

Tämä on hyvä huomio, 80-luvun vaatteissa L-koko saattaa istua oikein hyvin, mutta uusissa S onkin teltta. Ja minäkin olen ollut illallisaikaan kotona, vaikka toki nykyään luokitellaan aliravituksi jos elintasokumpu on sentin alle metrin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi