Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsakkaat (nuoret)naiset

Vierailija
13.04.2020 |

Ennen tuollaisia vatsoja näkyi vain keski-ikäisillä ja vanhemmilla miehillä. Nyt tuo näky on jo aika normi lenkilläkin.

Kommentit (603)

Vierailija
21/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset on jotenkin tosi isoja nykyään. Oon 30v nainen ja omasta mielestä ihan normaalikokoinen mutta kaupungilla tulee vastaan teinejä jotka on +180cm ja jotain 90kg. Ei varsinaisesti jäätävän lihavia mutta valtavan isoja! Leiveitä ja harteikkaita.

Mun mies on noissa mitoissa ja jotkut teinitytöt näyttää jopa isommilta :D

Tulee mieleen myös kaikki proteiinilisät mitä tarjolla on, vanukkaat, patukat, raejuustot, rahkat, juomat ym. Tarvitseeko ihmiset oikeasti noita proteiinilisiä jatkuvasti?

Vierailija
22/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oli lapsena ja teininä lihava (ja kyllä sain kuulla siitä...). Tänä päivänä samanikäisenä menisin täysin normaalipainoisesta eikä kukaan ajattelisi, että olisin jotenkin isokokoinen... 

Nykyään olen (ollut jo 30 vuotta) hoikka 171/56 ja taas poikkeuksellisen kokoinen. Nyt vaan sieltä hoikimmasta päästä...

Näin se maailma muuttuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheesta ei saa keskustella ja ketju täyttyy "niin on miehetkin lihavia!" kommenteista.

No siis miehissä on enemmän ylipainoisia kuin naisissa, että näkisin sen suurempana ongelmana. Tottakai ylipaino ylipäätään on Suomessa todella vakava ja laaja ongelma.

Ei näytä siltä. Toisekseen mies on ylipainoinen vaikka olisi lihaksikas ne silti lasketaan noihin tilastoihin.

Tilastot sanovat eri asiaa kuin sinun valikoiva silmäsi. Ylipaino on aina ylipainoa. Se kuluttaa luustoa, niveliä ja verenkiertoelimistöä, oli se sitten läskiä tai lihasta. Ja todella harvalla suomalaisella miehellä ylipaino on lihasta, vaikka he olisivatkin lihottaneet itsensä maitorahkalla.

Kun lihasta kasvatetaan nostamalla puntteja, tekemällä kehonpaino treeniä telineillä ja juoksemalla niin luut tulevat vahvistumaan tykkäsit sinä siitä tai et. Myös verenkierto kehittyy. Huomaa että sulla ei ole mitään kokemusta liikunnasta ja terveellisestä syömisestä. Ps 250g maitorahkaa päivässä on ihan ok.

Vierailija
24/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset on jotenkin tosi isoja nykyään. Oon 30v nainen ja omasta mielestä ihan normaalikokoinen mutta kaupungilla tulee vastaan teinejä jotka on +180cm ja jotain 90kg. Ei varsinaisesti jäätävän lihavia mutta valtavan isoja! Leiveitä ja harteikkaita.

Tulee mieleen myös kaikki proteiinilisät mitä tarjolla on, vanukkaat, patukat, raejuustot, rahkat, juomat ym. Tarvitseeko ihmiset oikeasti noita proteiinilisiä jatkuvasti?

Ei proteiinilisät tee tuollaista. Muuten tuolla kävelisi kaapin kokoisia miehiä joka toinen vastaantuleva. Tässä on jotain muuta hämärää ja epänormaalia.

Vierailija
25/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä jankutus ja lihavien mollaus alkaa.

Vierailija
26/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Ylimääräinen proteiini varastoituu rasvaksi.

Vierailija
27/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 18v nainen ja BMI on 38, vatsaa löytyy ja silti olen päättänyt, etten häpeä vartaloani. On harmi, että olen päästänyt itseni tähän kuntoon, mutta en ikinä aio hävetä kehoani. En myöskään aio pukeutua säkkivaatteisiin, aivan sama mulle mitä sinä ap tai te setämiehet ajattelette kehostani.

Olen setämies ja minulla on kaupungilla liikkuessani musta säkki mukanani johon kietaisen sinut jos tulet vastaan.

Vierailija
28/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oli lapsena ja teininä lihava (ja kyllä sain kuulla siitä...). Tänä päivänä samanikäisenä menisin täysin normaalipainoisesta eikä kukaan ajattelisi, että olisin jotenkin isokokoinen... 

Nykyään olen (ollut jo 30 vuotta) hoikka 171/56 ja taas poikkeuksellisen kokoinen. Nyt vaan sieltä hoikimmasta päästä...

Näin se maailma muuttuu...

Ei se normaalipainon raja mihinkään ole muuttunut. Höpö höpö näille jutuille nyt.

Vierailija
29/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun BMI on 21,37. Vatsaa on, koska olen kantanut ja synnyttänyt kolme lasta. Vatsalihasten erkaumaa on vielä vähän, se pullottaa, ja lisäksi nahka on venynyt. Jotkin ruoka-aineet ja tee turvottavat myös nimenomaan vatsaa. Ainiin mutta mä en olekaan nuori joten tää ei koske mua.

Vierailija
30/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko porukka ihmettelee miksi kansa lihoo? Ei taida olla teitäkään älyllä varjeltu.

Mun mielestä on turha itkupahastua, jos porukka miettii, että miksi nuorillakin naisilla menee nykyään kilot mahaan eikä tisseihin, reisiin ja p.erseeseen, kuten nuorilla naisilla pitäisi mennä, mikäli hormonit vain ovat kohdallaan.

Vierailija
31/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten nuoret pääsee lihoamaan. Olen itse 25v ja mielestäni syön ihan normaalisti mutta kuitenkin suht usein kaikkea rasvaista, herkkujakin joka viikonloppu. Painan kuitenkin 52kg ja pituutta on 170cm. Kai ne annoskoot ovat sitten se ratkaiseva tekijä?

Vierailija
32/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, tuo saattaa selittää osaltaan. Moni kuvittelee syövänsä terveellisesti noita proteiinivälipaloja (kiitos mainostajien), mutta niissä piilee tuo liikasaannin vaara eli rasvaa kertyy.

Vierailija
33/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin helppoa paheksua lihavia. On niin helppoa ylipäätään paheksua toisia ihmisiä ihan mistä tahansa syystä. Mutta onko siitä mitään hyötyä? Minun mielestäni ei. Paheksunnalla ei saa ketään muuttamaan elintapojaan. Paheksunnalla ehkä paheksuja saa itselleen hetkellisesti paremman itsetunnon, mikä taitaakin olla paheksunnan todellinen motiivi. Paheksuja ajattelee, että minä en ainakaan ole noin huono ja heikko. Mutta tietääkö paheksuja oikeasti, mitä kaikkea voi olla lihavuuden taustalla? Jos paheksuja itse olisi kokenut samoja asioita, olisiko hänkään sitten niin vahva? Ja onko toisten ihmisten paheksuminen sittenkään osoitus omasta vahvuudesta?

Vierailija
34/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaatemerkit ovat muuttaneet kokojaan suuremmiksi. Se on tosi hämäävää. Miksi eivät vaan ole lisänneet isompia kokoja, kuten xl:n lisäksi xxl ja xxxl.  En ole todellakaan mikään hoikka, ihan keskikokoa ja joidenkin merkkien s-koko voi nykyään olla ihan liian iso (aikaisemmin oli aina automaattisesti liian pieni). Tämä vaikeuttaa nettikauppaakin, kun koot eivät ole samoja kuin ennen. 

Vierailija
35/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häipyy osin kusen mukana pois ja vedenpuhdistuslaitoksilla on ylitöitä.

Vierailija
36/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se ylijalostettu ja ravintoköyhä vehnä joka nykyään lihottaa joka  puolella maailmaa.

Vierailija
37/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheesta ei saa keskustella ja ketju täyttyy "niin on miehetkin lihavia!" kommenteista.

No siis miehissä on enemmän ylipainoisia kuin naisissa, että näkisin sen suurempana ongelmana. Tottakai ylipaino ylipäätään on Suomessa todella vakava ja laaja ongelma.

Ei näytä siltä. Toisekseen mies on ylipainoinen vaikka olisi lihaksikas ne silti lasketaan noihin tilastoihin.

Tilastot sanovat eri asiaa kuin sinun valikoiva silmäsi. Ylipaino on aina ylipainoa. Se kuluttaa luustoa, niveliä ja verenkiertoelimistöä, oli se sitten läskiä tai lihasta. Ja todella harvalla suomalaisella miehellä ylipaino on lihasta, vaikka he olisivatkin lihottaneet itsensä maitorahkalla.

Kyllä niitä samanlaisia laardipalleroita on ihan tasapuolisesti kummassakin sukupuolessa tätä nykyä. Harvassa on ne, jotka ihan aidosti ovat isokokoisia siksi että lihasmassaa on julmetun paljon ja samalla ruumiinrakennekin on mallia vanttera vaan suurin osa on ihan rehellistä löllyvää taikinaa ja jos tuon paisuneen laardin poistaisi niin ennemminkin olisivat ruumiinrakenteeltaan siroja ja hyvinkin kapoisia.

Ja jokainen saa olla ihan just sen kokoinen kuin hyväksi kokee, mutta naurettavaa mussuttaa että muut on vielä lihavampia. Mitä sitten? Kyse oli SINUN  kiloistasi, ei naapurin joka kantaa omansa ihan itse.

Vierailija
38/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

monelta on mennyt pointti ohi. ei tässä naisten ylipainoa ihmetelty, vaan miten monilla naisilla ylipaino ilmenee miehekäänä "kaljamahana". ennen naiset ja miehet lihoivat eri tavoin

Vierailija
39/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko porukka ihmettelee miksi kansa lihoo? Ei taida olla teitäkään älyllä varjeltu.

Mun mielestä on turha itkupahastua, jos porukka miettii, että miksi nuorillakin naisilla menee nykyään kilot mahaan eikä tisseihin, reisiin ja p.erseeseen, kuten nuorilla naisilla pitäisi mennä, mikäli hormonit vain ovat kohdallaan.

Alkoholin runsas käyttö tunnetusti miehistää naisia, koska se lisää (naisella) testosteronin määrää. Naisilla alkoholin käyttö on viime vuosina lisääntynyt. Tässä voi olla yksi syy lisääntyneeseen "kaljamahaisuuteen"?

Vierailija
40/603 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks oo hyvä että näät niitä möhömahoja siellä lenkkipoluilla? Selvästi yrittävät tehdä asialle jotain. Minä en mahamakkaroineni edes jaksa lähteä lenkille, makaan vaan sängyssä ja syön suklaata ja lihon lisää. Tänä vuonna tullut +6 kg painoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi