Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin - en olisi uskonut miten ihanaa ja hyvää elämä voi olla 26 v. kauniina lapsettomana sinkkuna

Vierailija
13.04.2020 |

Kartoin eropäätöstä pitkään kuin ruttoa, sillä pelkäsin yksinjäämistä. Kuinka väärässä olin. Miesten yhteydenottoja riittää. Toinen toistaan parempia. Olo on kuin kuningattarella. Miehet suorastaan palvovat lapsetonta ja hoikkaa, kaunista naista. :D

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tiedät arvosi. Moni ei tiedä ja harmittelee sitä vanhempana.

Vierailija
22/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin erosin, kun totesin että parisuhde ei oikein ole mun juttuni. Nyt olen ollut 4 vuotta sinkkuna, ja nautin elämästä. Vaikeinta tämä tuntuu olevan ex-vaimolle, joka ilmeisesti luulee että hän on jotenkin katkeroittanut minut koko naissukupuolta kohtaan. Vaikka olen kyllä sanonut, ettei vika ole hänen, niin ei tunnu jostain syystä menevän perille. Yhteisten ystävien kautta olen useammankin kerran kuullut, että eksä on heillekin tilittänyt, kuinka ei pääse erosta yli ennen kuin minä löydän jonkun. Vaikka minä siis olin erossa se aloitteellinen osapuoli. Eksä meni uusiin naimisiin vuoden sisällä erostamme. 

M35

Vierailija
24/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu mun luo panemaan. Laita yv.

Vierailija
25/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota se oli eronneena, lapsellisenakin 26-v sinkkuna, oi aikoja :) Valitsin parhaan, nyt 15 vuotta yksissä, edelleen onnellisia.

Vierailija
26/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu mun luo panemaan. Laita yv.

huono vitsi

Vierailija
27/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26-vuotias kaunis nainen on toiselle naiselle susi. Uhka.

Tietenkin on! Sitä kateellisten, rumien (kateus tekee rumaksi) katsojien määrää. Mutta se ei tarkoita, etteikö kaunis nainen voisi nauttia elämästään. Ei kateellisten kanssa tarvitse olla missään tekemisissä. On vain niiden, joilla on hyvä itsetunto.

Vierailija
28/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja kaunis lapseton nainen on kuin yksisarvinen nyky-Suomessa. Jos ap vielä tykkää peppuseksistä niin ei ole kuin taivast rajana. Nauti erikoisasemastasi niin kauan kuin sitä kestää. 

Vierailija
29/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota se oli eronneena, lapsellisenakin 26-v sinkkuna, oi aikoja :) Valitsin parhaan, nyt 15 vuotta yksissä, edelleen onnellisia.

Ei ole sama asia. Lapseton saa aina enemmän yhteydenottoja, koska toiselle miehelle tehty lapsi karsii alfaurokset pois kuvioista.

Vierailija
30/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta palstan miesvihasta huolimatta se miesten antama huomio on naisille niin tärkeää kuten tästäkin aloituksesta huomaa. :D

Vierailija
31/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka ja kaunis lapseton nainen on kuin yksisarvinen nyky-Suomessa. Jos ap vielä tykkää peppuseksistä niin ei ole kuin taivast rajana. Nauti erikoisasemastasi niin kauan kuin sitä kestää. 

Mitenniin on kuin yksisarvinen?

Vierailija
32/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on! Sitä kateellisten, rumien (kateus tekee rumaksi) katsojien määrää. Mutta se ei tarkoita, etteikö kaunis nainen voisi nauttia elämästään. Ei kateellisten kanssa tarvitse olla missään tekemisissä. On vain niiden, joilla on hyvä itsetunto.

Työelämässä pahimmat katelliset on ne lapselliset naiset :D

Vierailija
33/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken hurmaa kyllä se veetutus tulee kun tyhjänaikaista kehuja pukkaa eikä kukaan oikeasti välitä.

Vierailija
34/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on! Yleensä avioliitostaan karkaavat miehet lähtevät nättien lapsettomien naisten matkaan petyttyään perhe-elämään.

Tuo on vain sille lapsettomalle nuorelle naiselle huono diili.

Miksi ottaa pappamies kun tarjolla on 100% vapaita miehiä joilla ei ole taakkana jälkikasvua ja ex-vaimoa?

Mies on kuitenkin loppuelämänsä resursseiltaan kiinni siinä entisessä elämässä, ellei satu olemaan täysin p*ska ja välinpitämätön isä.

Vierailija
35/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah. . .

m43

Vierailija
36/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaan teissä nuorissa naisissa tuota itsevarmuutta

m43

Vierailija
37/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on! Yleensä avioliitostaan karkaavat miehet lähtevät nättien lapsettomien naisten matkaan petyttyään perhe-elämään.

Tuo on vain sille lapsettomalle nuorelle naiselle huono diili.

Miksi ottaa pappamies kun tarjolla on 100% vapaita miehiä joilla ei ole taakkana jälkikasvua ja ex-vaimoa?

Mies on kuitenkin loppuelämänsä resursseiltaan kiinni siinä entisessä elämässä, ellei satu olemaan täysin p*ska ja välinpitämätön isä.

Eronnut isämies = damaged goods

Vierailija
38/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi määritellä millasessa suhteessa elää. Vientiä olisi vanhempanakin, jolla lapset on jo aikuisia. Mä en oo saanut koskaan kiksejä vieraiden miesten huomoista. Olen enemmän keskittynyt elää omaa elämääni 🙂

Vierailija
39/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vilpittömästi :)

Vierailija
40/50 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenniin on kuin yksisarvinen?

Yhtä harvinainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi