Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäinen mies, montako kertaa laukeat viikossa?

Vierailija
13.04.2020 |

Otsikossa tulikin jo kysymys. Montako kertaa viikossa laukeat ja riittääkö edelleen halut päivittäin? Itse olen kohta 48-vuotias ja keskimäärin 6-9 kertaa viikossa. Näistä 3-5 kertaa vaimon kanssa, loput omin käsin. Päivittäin ei enää riitä intoa harrastaa seksiä, mutta itsetyydytys on eri asia. Kokeilin puoleksi vuodeksi jättää runkkailun pois ja kuitenkaan ei riitä intoa päivittäiseen panemiseen. Oma kiva on kuitenkin ihan eri juttu.

Mies-47

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumputuksen olen lopettanut, kun lopetin pronon katselun muutama vuosi sitten. Vaimon kanssa laukean noin kerran kahdessa viikossa.

M51

Epäterveellistä tuollainen. Ainaki kolme kertaa viikossa pitäis laueta

Vierailija
42/45 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, on täällä tumputtajien parhaimmisto koolla. 

Tähän se on mennyt kun puolison seksihalut loppuivat kun lapsiluku täyttyi ja minipillerien syöminen alkoi. M44

Ehkäisypillereissä ei ole mitään järkeä. Liian monella loppuu seksielämä siihen, paradoksaalisesti. Eikö mitään muuta ehkäisyä voi harkita? Jos kerran lapsiluku on täynnä, miksei steriloi itseään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrä vaihtelee melko paljon työkiireiden takia kun molemmat on töissä sekä viikonloppuisin että iltaisin, kun aikataulut hyvin kohtaa niin seksiä lähes päivittäin, joskus pari vain pari kertaa, jolloin myös omaa kivaa. Välillä pidetään seksiviikonloppuja jolloin ei ole muuta ylimääräistä ohjelmaa kuin seksiä ja hyvää ruokaa kahdestaan. m60+

Vierailija
44/45 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun nussin tai runkkaan

Vierailija
45/45 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 kertaa karkeesti laskettuna. Kerran päivässä vaimon kanssa, loput oman käden kautta. Menis enempikin jos elettäis kahdestaan. Lapsiperheessä tilaisuuksia on vähemmän.

M 41