Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen mies, montako kertaa laukeat viikossa?

Vierailija
13.04.2020 |

Otsikossa tulikin jo kysymys. Montako kertaa viikossa laukeat ja riittääkö edelleen halut päivittäin? Itse olen kohta 48-vuotias ja keskimäärin 6-9 kertaa viikossa. Näistä 3-5 kertaa vaimon kanssa, loput omin käsin. Päivittäin ei enää riitä intoa harrastaa seksiä, mutta itsetyydytys on eri asia. Kokeilin puoleksi vuodeksi jättää runkkailun pois ja kuitenkaan ei riitä intoa päivittäiseen panemiseen. Oma kiva on kuitenkin ihan eri juttu.

Mies-47

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa päivässä. Saas nähdä lisääntyykö vai väheneekö kun pääsee ehlkä kohta taas naisenkin kanssa laukeamaan. Work in progress!

Vierailija
22/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kutittelee ajatus, että täällä keskustelussa olisi yksi vanhempi mieskollegani vastailemassa. Juuri masturboin ajatellen häntä. Runkkaisipa hänkin ajatellen minua.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 81v ja noin kerran viikossa laukean (vaimo 86v). Oman käden kautta en enää jaksa mutta muorin kanssa vielä homma toimii vartaloöljyn kanssa.

Vierailija
24/26 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies 81v ja noin kerran viikossa laukean (vaimo 86v). Oman käden kautta en enää jaksa mutta muorin kanssa vielä homma toimii vartaloöljyn kanssa.

Hienoa! Tällaisen lukeminen saa hyvälle mielelle :)

Vierailija
25/26 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla

Vierailija
26/26 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ole ko keksi-ikäinen (42). Vaihtelee suuresti, ehkä noin 0-16 kertaa. Vaimon kanssa hyvällä tuurilla kerran viikossa, yleensä 0.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä