Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäinen mies, montako kertaa laukeat viikossa?

Vierailija
13.04.2020 |

Otsikossa tulikin jo kysymys. Montako kertaa viikossa laukeat ja riittääkö edelleen halut päivittäin? Itse olen kohta 48-vuotias ja keskimäärin 6-9 kertaa viikossa. Näistä 3-5 kertaa vaimon kanssa, loput omin käsin. Päivittäin ei enää riitä intoa harrastaa seksiä, mutta itsetyydytys on eri asia. Kokeilin puoleksi vuodeksi jättää runkkailun pois ja kuitenkaan ei riitä intoa päivittäiseen panemiseen. Oma kiva on kuitenkin ihan eri juttu.

Mies-47

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa päivässä. Saas nähdä lisääntyykö vai väheneekö kun pääsee ehlkä kohta taas naisenkin kanssa laukeamaan. Work in progress!

Vierailija
22/45 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kutittelee ajatus, että täällä keskustelussa olisi yksi vanhempi mieskollegani vastailemassa. Juuri masturboin ajatellen häntä. Runkkaisipa hänkin ajatellen minua.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 81v ja noin kerran viikossa laukean (vaimo 86v). Oman käden kautta en enää jaksa mutta muorin kanssa vielä homma toimii vartaloöljyn kanssa.

Vierailija
24/45 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies 81v ja noin kerran viikossa laukean (vaimo 86v). Oman käden kautta en enää jaksa mutta muorin kanssa vielä homma toimii vartaloöljyn kanssa.

Hienoa! Tällaisen lukeminen saa hyvälle mielelle :)

Vierailija
25/45 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla

Vierailija
26/45 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ole ko keksi-ikäinen (42). Vaihtelee suuresti, ehkä noin 0-16 kertaa. Vaimon kanssa hyvällä tuurilla kerran viikossa, yleensä 0.

Vierailija
27/45 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

77-vuotias. Keskimäärin 4 kertaa viikossa. Sooloseksilaukeamiset ovat jääneet pois vaikka seksivideoita katselenkin. Saa nähdä, mitä tapahtuu, kun tulen vanhaksi?

Aika hyvin. 

Minä olen kohta 76, mutta masturboin noin kerran - joskua kaksi viikossa. Vaimon kanssa seksiä noin kerran kuussa - työläämpää kuin nuorena..... valitettavasti. Mutta aika usein aamuisin seisoo ja vaimo taas ei halua aamuisin seksiä.

Vierailija
28/45 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v ja 5 kertaa viikossa tulee pussit tyhjennettyä.  Omin kätösin, naisia en enää asialla häiritse.

Vierailija
29/45 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa viikossa omin käsin, 2-3 kertaa viikossa ihanan kihlattuni kanssa. Sinänsä toivoisin että olisin saman ikäinen kuin hän (45v). Siinä iässä oli enemmän staminaa. Mutta kuten hän sanoo, ei se määrä vaan se laatu. 
Onnellinen m61

Vierailija
30/45 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikä taitaa olla takana minulla 80-vuotiaalla... Avioseksiä 5-6 kertaa viikossa. 75-v. rouvalla vielä teiniajan pylly ja muutkin paikat aika hyvässä kunnossa. Ihmettelen itsetyydytyksen suurta määrää näissä vastauksissa. Omat harvat kokemukset viimeksi 25-30 v. sitten pitkillä ulkomaanmatkoilla. Enää ei taitaisi onnistuakaan. 

Vierailija
31/45 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei polkua käytetä, niin polku kasvaa umpeen.  Sen verran pitää olla.

Vierailija
32/45 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 On aika normaali. Tosin joskus voi olla vaikka 6 kertaa päivässäkin jos perhe on poissa. Vaimon seurassa orgasmi noin kerran kahdessa kuukaudessa. M44

Vierailija
33/45 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, on täällä tumputtajien parhaimmisto koolla. 

Vierailija
34/45 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, on täällä tumputtajien parhaimmisto koolla. 

Tähän se on mennyt kun puolison seksihalut loppuivat kun lapsiluku täyttyi ja minipillerien syöminen alkoi. M44

Vierailija
35/45 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrä vaihtelee hyvin paljon. Joinakin viikkoina määrä voi olla seitsemän ja jonain toisena nolla. Yleensä kertoja on yksi tai kaksi viikossa. Seksiä jos saisi niin kyllä kuntoa olisi, mutta kun itsensä kanssa joutuu leikkimään niin ei homma aina kiinnosta.

Vierailija
36/45 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki haluja riittäisi mutta uusperheen sotkut sairauksineen jatyöstresseineen saavat aikaan sen, että eli on kuinkolmuunissa ilman suurempaa erotiikan tykitystä. Vituttaa.. välillä seksiä on jopa kerran viikossa, useimmiten ei 

Vierailija
37/45 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elo on kuin kommuunissa - korjataan typot

Vierailija
38/45 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

52v mies. Noin 10-14 krt viikossa. 

Osa naiseen, osa omaan käden kautta. 

Mieluummin toki pelkästään naisen kanssa. 

Vierailija
39/45 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kertaa kuin vaimo antaa luvan...

Vierailija
40/45 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumputuksen olen lopettanut, kun lopetin pronon katselun muutama vuosi sitten. Vaimon kanssa laukean noin kerran kahdessa viikossa.

M51