Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen mies, montako kertaa laukeat viikossa?

Vierailija
13.04.2020 |

Otsikossa tulikin jo kysymys. Montako kertaa viikossa laukeat ja riittääkö edelleen halut päivittäin? Itse olen kohta 48-vuotias ja keskimäärin 6-9 kertaa viikossa. Näistä 3-5 kertaa vaimon kanssa, loput omin käsin. Päivittäin ei enää riitä intoa harrastaa seksiä, mutta itsetyydytys on eri asia. Kokeilin puoleksi vuodeksi jättää runkkailun pois ja kuitenkaan ei riitä intoa päivittäiseen panemiseen. Oma kiva on kuitenkin ihan eri juttu.

Mies-47

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 55 v ja eronnut. Siitä syystä vaihtelu on suurta. Yleensä 2-5 kertaa viikossa, mutta mukavan naisen kanssa viikonloppuna 2-3 kertaa päivässä on mahtavaa. Eikä niinä päivinä paljon muuta tapahdukaan.

Vierailija
2/26 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

77-vuotias. Keskimäärin 4 kertaa viikossa. Sooloseksilaukeamiset ovat jääneet pois vaikka seksivideoita katselenkin. Saa nähdä, mitä tapahtuu, kun tulen vanhaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikää hyvää vauhtia lähestyvä 59 vuotias mies. Joka päivä pitää saada laueta, joko omin käsin tai vaimoni kanssa. Vaimo jaksaa kyydissäni 2-3 kertaa viikossa, lopun aikaa vetelen käteen. Jos en vähintään kerran päivässä lennätä spermakaaria, niin jatkuva seisokki on päällä. Ei siinä muuten mitään, mutta kullini on sen verran kookas seisoessa, että se näkyy valovuosien päähän, vaikka olisi kuinka löysät housut jalassa, tai sitten housut ei seisokin ollessa päällä, mahdu edes millään päälle.

Vierailija
4/26 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

77-vuotias. Keskimäärin 4 kertaa viikossa. Sooloseksilaukeamiset ovat jääneet pois vaikka seksivideoita katselenkin. Saa nähdä, mitä tapahtuu, kun tulen vanhaksi?

Uteliaisuus heräsi..miksi katsot niitä videoita jos et omaa kivaa kuitenkaan pudä samalla? Minkä tarpeen se silloin täyttää?

Vierailija
5/26 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2kert.Omaa kivaa noin kerran viikos T.M46

Vierailija
6/26 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-7 krt. Lähes kaikki omin käsin, seksiä noin kerran kuussa.

Vierailija
7/26 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä millään jaksa seksiä enää päivittäin, vaikka miten on haluttava kumppani. Palautumiseen ja halujen palaamiseen menee koko ajan enemmän aikaa. Sanoisin että kolmantena päivänä on jo pakko saada kassit tyhjäksi tavalla tai toisella. Ehkä siis 2-4 kertaa viikossa.

45-vuotias mies

Vierailija
8/26 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa viikossa vaimon kanssa ja kerran omaa kivaa.

M72

Vierailija
9/26 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla.

Vierailija
10/26 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla myös täällä. Ehkä kerran kuukaudessa, jos sitäkään. En saa masturboinnista mitään nautintoa, enemmänkin masentuneen olon jälkikäteen. Parempi siis olla ilman.

Vierailija
11/26 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omin käsin ehkä joku 10 kertaa viikossa. Vaimon kanssa neljä kertaa vuodessa.

Vierailija
12/26 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei papat, keski-ikä on siinä 40-50 vuoden haarukassa :-D

Vierailija
13/26 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Aiotko itse olla vanhus 51-vuotiaana???

Vierailija
14/26 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa viikossa ja käytännössä aina puolison kanssa. Seksi on paljon muutakin kuin panemista, usein saan käsittelyn hierontaöljyllä ja sperman määrä on aika iso...

Vierailija
15/26 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä horiset? Kysymys oli keski-ikäisille ja 60-77v papat vastailee. Keski-ikä aika kaukana jo tuossa iässä.

Vierailija
16/26 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 krt/viikko

M50+

Vierailija
17/26 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä horiset? Kysymys oli keski-ikäisille ja 60-77v papat vastailee. Keski-ikä aika kaukana jo tuossa iässä.

Mitä sä itse horiset. Yksi 77 vuotias pappa vastannut. Oletko sä ottanut jotain tajunnan laajentajia ja näet jotain sellaista, mitä me muut ei huomata?

Vierailija
18/26 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöree nolla

Vierailija
19/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-8 kertaa. Ikä 48.

Vierailija
20/26 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että EU määrittelee ikärajat kyselyiden perusteella seuraavasti:

18-vuotias ei enää ole lapsi.

46-vuotias ei enää ole nuori.

66-vuotias ei enää ole keski-ikäinen.

MUTTA: Tilastotieteessä on sellainen käsite kuin hajonta. Nuo rajat eivät ole ehdottomia, vaan monet yksilöt ovat rajojen rikkojia molempiin suuntiin. Nuo ovat vain keskiarvoja.

Olen se 77-vuotias "keski-ikäinen" mies. Joka vuosi selviän terveysaseman "katsastuksesta" puhtain paperein ensimmäisellä kerralla. Käyn kuntosalilla, sauvakävelen, juoksen, pyöräilen, uin, hiihdän jne. Cooperin testissä menee vielä 2400 metriä, eli suunnilleen saman verran kuin intin alokkailla, jotka edustavat kai sentään "hyväkuntoisia" nuoria. Toki triathlon-matkat ovat lyhentyneet, mutta sitäkin harrastan vielä.

Ja sänkykumppanina on iki-ihana 65-vuotias "neitokainen", jonka kanssa jaksaa pelehtiä enemmän kuin joku nuorempi. Kiitos siitä kuuluu paljolti hänellekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi