Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa palovaroitinta pois katosta, se piippaa!

Vierailija
13.04.2020 |

En saa sitä pois, miten se tehdään?
Ja toinen kysymys on miten se patteri vaihdetaan?
Missä on se luukku joka avataan?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kerrostalossa on taloyhtiön vastuulla savuhälyttimen huolto ja ylläpito joten huoltomies tulee vaihtamaan pariston !

Vierailija
102/106 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:lla on haulikko niin sillä kun ampuu palovaroitinta niin kyllä piipittely loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä talossa asennettiin jokaiseen asuntoon palovaroittimet. Mulla ennenstään kaksi, puoli vuotta sitten ostettuja, niin se huoltomies oli vaihtanut eteiseen uuden ja vienyt sen mun varoittimen mennessään. Turha kai mainita että mitään korvausta siitä ei saa.

Vierailija
104/106 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne pienet väkäset irtoavat kun palovaroittimen kiskaisee irti. Sitten hommaat uuden varoittimen uudella paristolla. 

Suositus on nykyisin sellainen että varoitin kannattaa uusia n.5vuoden välein mikä monessa on patterin kesto.

Vierailija
105/106 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä talossa asennettiin jokaiseen asuntoon palovaroittimet. Mulla ennenstään kaksi, puoli vuotta sitten ostettuja, niin se huoltomies oli vaihtanut eteiseen uuden ja vienyt sen mun varoittimen mennessään. Turha kai mainita että mitään korvausta siitä ei saa.

Näin näppärästi sitä varastetaan toisten yksityisomaisuutta nykysuomessa. Jos valitat, vuokranantaja voi päättää että kaikki omaisuutesi on vain palokuormaa joka on poistettava asunnosta, sinun kustannuksella tietysti, tilaa roskalavan viemään kaiken pois silläaikaa kun sinä olet töissä.

Vierailija
106/106 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se lähde irti.

Meillä on hälytin jossa on 10 vuotta käyttöikä. En tiedä miten kanssa saan sen lopettamaan jos alkaa huutaa.Ilmeisesti täytyy se hakata katosta irti koska ilmeisesti siihen ei pysty patteria vaihtamaan vaan täytyy ostaa uusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi