"En pysty tekemään etätyötä, koska" -tyypit ovat nyt hiljaa
Kuolivatko kotimaan vai pystyväitkö silti tekemään etätyötä? Moni pomokin on ollut nihkeä etätyölle ja nyt sitä kuitenkin tehdään ja homma toimii.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni voi rehellisesti sanoa, että tekee kotona yhtä paljon töitä kuin työpaikalla? Jos ei ole mitään jatkuvaa tarkkailua (kokoukset jne) niin helposti alkaa tekemään kotihommia töiden sijaan.
Oletko oikeasti noin lapsellinen, että vaadit vahtimista tehdäksesi työsi asiallisesti?
Joo. Sinun kaltaistesi takia näköjään edelleen tarvitaan joillain työpaikoilla valvontaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää oma etätyö yhdistettynä lasten etäkouluun on kyllä aivan helvatan raskasta! Toivottavasti paluu normaaliin kesälomien jälkeen!
Voimia sinulle!
Nyt taas arvostaa tavallista arkea. Toivottavasti se palaa pian.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni voi rehellisesti sanoa, että tekee kotona yhtä paljon töitä kuin työpaikalla? Jos ei ole mitään jatkuvaa tarkkailua (kokoukset jne) niin helposti alkaa tekemään kotihommia töiden sijaan.
Sama määrä niitä täitä on etänä kuin mitä oli toimistollakin ja yhtä pitkä aika aina deadlineen eli tasan saman verran on tehtävä. Joillakin ehkä jakautuu eri tavalla päivän mittaan työt mutta ei se työn määrä ole mihinkään muuttunut. Jotkut vaikka tekevät 7-12 pitävät pidemmän tauon ja jatkavat vielä 15-18. Kun töissä tekisivät 8-16. Itse aloitin toimistolla aina 8.00 nyt aloitan kotona 6.30-7.00 jolloin olen tehnyt työpäivän jo 14.30-15.00. Saman työmäärän teen mutta vähän eri aikaan.
En pysty tekemään etätöitä koska kaikki naapurit on w.t wi ttup äitä idiootteja.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa ainakin paljon enemmän aikaiseksi kotona, koska pitää työstään mutta ei työpaikan ihmisistä. Ei ole koko ajan soivia puhelimia ja työkavereiden kanssa hölöttäjiä häiritsemässä. Saa kuulemma tehtyä kahden päivän työt päivässä, kun ei ole häiriötekijöitä. On muutenkin paremmalla tuulella ja energisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa ainakin paljon enemmän aikaiseksi kotona, koska pitää työstään mutta ei työpaikan ihmisistä. Ei ole koko ajan soivia puhelimia ja työkavereiden kanssa hölöttäjiä häiritsemässä. Saa kuulemma tehtyä kahden päivän työt päivässä, kun ei ole häiriötekijöitä. On muutenkin paremmalla tuulella ja energisempi.
Itse olen suunnittelija tuntuu että toimistolla joku innokas projektipäällikkö yrittää esittää innostunutta vaikka ei ymmärrä mun työstä mitään. Rasittaa enemmän toimistolla kuin etänä. Ja pitää olla välillä tyhjänpäiväisissä palavereissa joista en saa mitään irti. Samat voi kertoa e-maililla.
Olen tehnyt etätöitä jo yli 10 vuotta. Ennen koronaa olin etänä 1-2 pvä/vko, maaliskuusta 2020 alkaen tehnyt 100% etätyötä. Toimistolla käyn vaihtelevasti, viimeeksi kävin marraskuussa, sitä ennen ehkä kerran/kk. Olen perehdyttänyt kaksi tiimiläistä tänä aikana etänä sekä vaihtanut itsekin kerran työpaikkaa täysin etänä.
Minulla etätyö tuo kaivattua joustoa arkeen, jää 2,5 h työpaikalle matkustamiset pois sekä pystyn laittamaan pyykkikoneen päälle kesken päivän jos tarvis. Voin käydä lapsen kanssa päivällä hammaslääkärissä ja jatkaa töitä sitten illalla. En vaihtaisi enää koskaan pelkkään lähityöhön.
No en pysty. Olen lähihoitaja enkä kaukoparantaja :D
Tää oma etätyö yhdistettynä lasten etäkouluun on kyllä aivan helvatan raskasta! Toivottavasti paluu normaaliin kesälomien jälkeen!