Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka deittisovelluksissa viestittelette kaukanakin asuvien kanssa

Vierailija
13.04.2020 |

Oletko valmis muuttamaan toiselle paikkakunnalle, jos oikea tosi rakkaus osuu kohdalle?
Itse en pysty/halua muuttaa mihinkään, siksi viestittelen vain lähellä asuvien kanssa. Mietin asioita aina etukäteen tosi pitkälle, enkä halua tehdä asioista vaikeita.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, mikään ei sido.

Vierailija
2/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisinkin muuttaa nykyiseltä asuinkunnalta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää ajankohtaista, mutta aikoinaan viestin kaukanakin asuvien kanssa siksi, että omasta kaupungista ei kerta kaikkiaan löytynyt kiinnostavia (ja asuin kuitenkin yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista). En joka tapauksessa olisi muuttanut saman katon alle niin pitkään, kuin toisella tai molemmilla on kotona asuvia lapsia, joten minulle riitti ihan hyvin suhde, jossa tavataan viikonloppuisin tai joka toinen viikonloppu sekä lomilla ja juhlapyhinä.

Vierailija
4/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei tullut juurikaan ajateltua syvällisemmin näitä asioita aikoinaan. Sitä oli aina niin fiiliksissä että tuntui kuin mikään ei olisi este. Nyt toki en enää deittaile, kun kaikki tuntuu esteeltä. En uskalla lähteä paikkakunnalta mihinkään enkä muutenkaan usko, että kukaan viihtyisi kanssani ainakaan pidempään.

Vierailija
5/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sinulla ei muuten ole kovin korkeat kriteerit suhteen suhteen.

Vierailija
6/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin että suomi24:ssä tuli turussa asuvalta naiselta eka viesti. En hänen asuinpaikkaa aluksi huomannut ja totesinkin että onpas meillä välimatkaa kun itse asun helsingissä. Nainen vakuutteli että eihän tuo ole paha etäisyys.

Jultetiin viikkoja mutta naisen kanssa tuntui olevan mahdotonta sopia tapaamista kun mikään päivä ei sopinut. Myöhemmin kun ihmettelin asiaa niin nainen sanoi että hänellä on suuri kynnys matkustaa kun on kuulemma tehty oharit aikaisemmin. Okei olisin voinut itse matkustaa turkuun mutta kun kysyin naiselta tarkempia tietoja niin ei hänellä ollut minkäänlaista suunnitelmaa ei päivästä eikä tekemisestä..

Mukavan oloinen tyyppi mutta kuuden viikon keskustelusta huolimatta toivotin hänelle onnea seuranhakuun kun ei selvästikään ollut kykenevä tapaamaan IRL. En aio jatkossa enää edes yrittää jutella mitään noin kaukana asuvan kanssa.

Vierailija
7/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tärkeää kirjekamua syntynyt tuolla tavoin, mutta ei siitä suhdemielessä mitään synny.

Vierailija
8/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi niin että suomi24:ssä tuli turussa asuvalta naiselta eka viesti. En hänen asuinpaikkaa aluksi huomannut ja totesinkin että onpas meillä välimatkaa kun itse asun helsingissä. Nainen vakuutteli että eihän tuo ole paha etäisyys.

Jultetiin viikkoja mutta naisen kanssa tuntui olevan mahdotonta sopia tapaamista kun mikään päivä ei sopinut. Myöhemmin kun ihmettelin asiaa niin nainen sanoi että hänellä on suuri kynnys matkustaa kun on kuulemma tehty oharit aikaisemmin. Okei olisin voinut itse matkustaa turkuun mutta kun kysyin naiselta tarkempia tietoja niin ei hänellä ollut minkäänlaista suunnitelmaa ei päivästä eikä tekemisestä..

Mukavan oloinen tyyppi mutta kuuden viikon keskustelusta huolimatta toivotin hänelle onnea seuranhakuun kun ei selvästikään ollut kykenevä tapaamaan IRL. En aio jatkossa enää edes yrittää jutella mitään noin kaukana asuvan kanssa.

Minusta tuo tapaamisen välttely ei liity etäisyyteen. Tietty voihan olla että sitä pelotti, että oot heti tunkemassa yökylään.

Vierailija
9/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sinulla ei muuten ole kovin korkeat kriteerit suhteen suhteen.

No on kyllä ja siksi kovin vaikeaa ketään löytääkään. Oman pikkukaupungin tarjonta ei ole kovin kummoinen, enkä usko, että tänne mun perässä kukaan haluaa muuttaa. Pitää odottaa, että lapset aikuistuu ja kattella sitten uudestaan.

Ap.

Vierailija
10/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 200km etäisyys on itselle ok. Siinä pääsisi vielä hyvin kulkemaan, kun ajokorttia ei ole.

Vierailija
11/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 200km etäisyys on itselle ok. Siinä pääsisi vielä hyvin kulkemaan, kun ajokorttia ei ole.

Kyllä sitä ilman ajokorttiä pääsee nyt vaikka maailman ääriin, mutta aikaa ja raha palaa eikä näkeminen onnistu kovin usein.

Vierailija
12/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä saattaisin hyvinkin muuttaa toisella paikkakunnalle. Itse asiassa se on aikaa myöen hyvinkin todennäköistä. Isoin haaste olisi löytää sieltä työtä, vaikka olenkin luultavasti "vähän paremmin koulutettu" maalainen. Välimatka on yksi merkittävimmistä syistä, miksi en ole toistaiseksi asettanut itseäni likoon nettitreffipalvelimille. Ajatus Tinderistä melkein naurattaa. - Aatteluttaa se, että kukaan heistä, joista itse saattaisin olla kiinnosunut, ei haluaisi ottaa minua tosissaan ja vakavasti, vaan pitäisivät kaikki minua enemmän joko epätoivoisena reppanana tai hetken huumaa ja seikkailua hakevana. Miten luoda siis kuva, että olisi oikeasi kiinnostunut? 

Vierailija
13/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
15/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä saattaisin hyvinkin muuttaa toisella paikkakunnalle. Itse asiassa se on aikaa myöen hyvinkin todennäköistä. Isoin haaste olisi löytää sieltä työtä, vaikka olenkin luultavasti "vähän paremmin koulutettu" maalainen. Välimatka on yksi merkittävimmistä syistä, miksi en ole toistaiseksi asettanut itseäni likoon nettitreffipalvelimille. Ajatus Tinderistä melkein naurattaa. - Aatteluttaa se, että kukaan heistä, joista itse saattaisin olla kiinnosunut, ei haluaisi ottaa minua tosissaan ja vakavasti, vaan pitäisivät kaikki minua enemmän joko epätoivoisena reppanana tai hetken huumaa ja seikkailua hakevana. Miten luoda siis kuva, että olisi oikeasi kiinnostunut? 

Miksi sua pidettäisiin reppanana TAI seikkailua hakevana? Täysin toistensa ääripäät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi