Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV3 uusi Suurmestari-ohjelma - Aivan hillitöntä PASKAA!

Vierailija
12.04.2020 |

Ihan hirveää jätettä.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta voi odottaa kun kattaus on lähes sama kuin Possessa?

Niin, onhan tässä tosiaan lähes sama kattaus kun possessa, kaks kuudesta.

Vierailija
22/102 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö jadkalla enää ole ideoita

Kyllähän jadkalla olisi, muttakun duo ohjelma on kädikirjoidettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa jaksoa puolet katsoin ja odotin hyvää alkavan, turhaan. Ykkösen karpin katsoin, mutta Pihla Viitalan mumiseva yhden ilmeen näyttely, ei ja ei. Miksi nämä samat naamat aina? Se Dallas vois alkaa kaikki kaudet uusiksi.

Vierailija
24/102 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä mistään tuollaisista, panostaisivat sarjoihin ja draamaan. Ehkä keskittymiskyvyttömät tyhjäpäät jaksavat tuollaista katsoa.

Vierailija
25/102 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkäsin. Katottiin koko perhe, ilman mainoksia. En omaa laatuaikaani tuohon käyttäisi, mutta koko perheelle ihan ok ohjelma.

T. Akateeminen Tyhjäpää, joka saattaa olla sinunkin lapsesi keskittymiskyvytön opettaja :D

Vierailija
26/102 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on joo, ei siinä Jussi ollutkaan :(

Vierailija
27/102 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tykkäsin. Katottiin koko perhe, ilman mainoksia. En omaa laatuaikaani tuohon käyttäisi, mutta koko perheelle ihan ok ohjelma.

T. Akateeminen Tyhjäpää, joka saattaa olla sinunkin lapsesi keskittymiskyvytön opettaja :D

Oletko varma että olet pätevä arvioimaan ohjelmaa ja arvostelemaan muiden makua.

Vaikka oletkin oikein OPETTAJA

Vierailija
28/102 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan hauska. Naurahdin jopa muutaman kerran. Paljon parempi kuin Putoukset ym.

Vierailija
29/102 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta voi odottaa kun kattaus on lähes sama kuin Possessa?

Niin, onhan tässä tosiaan lähes sama kattaus kun possessa, kaks kuudesta.

Siinäkin on kaksi liikaa jos uusia naamoja viihdeohjelmiin halutaan. Varsinkin Duudsonit on jo monta vuotta ollut niin kuiva juttu että jotain uutta pitäisi ruutuun saada.

Vierailija
30/102 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomatta paskaa.

Vierailija
31/102 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei parempaan pystytä Suomessa, niin ostaisivat sitten ulkomailta jotain Serranon perhe-tyylistä kanavantäytettä.

Vierailija
32/102 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mulla taitaa olla huono huumorintaju, kun nauroin monta kertaa. Hyvää viihdykettä mun mielestä.

Vierailija
33/102 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että olet pätevä arvioimaan ohjelmaa ja arvostelemaan muiden makua.

Vaikka oletkin oikein OPETTAJA

En ole varma pätevyydestäni arvioida ohjelmaa, jota menin kommentoimaan sanoilla "tykkäsin" ja "ihan ok".

Muiden maun arvosteleminen ei kuulu tapoihini.

Vierailija
34/102 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi-tv on tappanut oikean tv-viihteen. Halpaa shittiä tunkee joka tuutista, kunnon ohjelmat kiven alla

Vierailija
35/102 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai näitä kukaan jaksa katsoa, kun samat kuluneet naamat pyörivät kaikissa viihdeohjelmissa. Ja se viihde on kovin keskinkertaista. Kanavat varmaankin saavat jotain edullisempia sopimuksia, kun tehdään diili viidestä ohjelmasta yhden sijaan, mutta onhan tuo yleisön päälle paskomista pahimmillaan.

Uudet naamat ovat tietenkin riski ja tekijöitä ylipäätään vähän, mutta esimerkiksi johonkin Napakymppiin olisi varmasti löytynyt joku uusi rakkauden lähettiläs Katajan sijaan. Ja tämän mestar oli jo mainoksen perusteella sellaista sontaa ettei varmasti tule katsottua.

Vierailija
36/102 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi-tv on tappanut oikean tv-viihteen. Halpaa shittiä tunkee joka tuutista, kunnon ohjelmat kiven alla

Ruohan nyt ei edes ole tosi-tv:tä.

Vierailija
37/102 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa näyttää olevan näitä tyyppejä, jotka enemmän tai vähän avoivemmin avautuvat julkisuudessa, kuinka monta kymppitonnia pitää tienata kuukaudessa, jotta elintaso kohdallaan. Mutta eipä näytä raha onnen tuovan. Todella oksettvavia tyyppejä.

Vierailija
38/102 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut, koska eikös tässä ole Pilvi Hämäläinen? Hänellä on yksi ainoa rooli: Ainainkeri Ankeloinen, jonka ääni, olemus ja Kokonaisuus on sama kuin Pilvi itse ja kaikki hänen roolinsa. Ei mitään kykyä muuntautua,reagoida.

On kai Roope Salmisen ja Ernest Lawsonin kaveri, tai joku yhteys sillä porukalla on, ja siksi monessa mukana. Kenelläkään heistä ei taida olla koulutusta näyttelijän työhön?

Vierailija
39/102 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Miitta Sorvali on lähtenyt tähän mukaan?

Vierailija
40/102 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tätä katsoa. Ei avaa telkkaria. Katsojaluvut puhuvat puolestaan. Ja sarja loppuu -ehkä jo kesken kauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi