MTV3 uusi Suurmestari-ohjelma - Aivan hillitöntä PASKAA!
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Eikö jadkalla enää ole ideoita
Kyllähän jadkalla olisi, muttakun duo ohjelma on kädikirjoidettu.
Ekaa jaksoa puolet katsoin ja odotin hyvää alkavan, turhaan. Ykkösen karpin katsoin, mutta Pihla Viitalan mumiseva yhden ilmeen näyttely, ei ja ei. Miksi nämä samat naamat aina? Se Dallas vois alkaa kaikki kaudet uusiksi.
Minä en pidä mistään tuollaisista, panostaisivat sarjoihin ja draamaan. Ehkä keskittymiskyvyttömät tyhjäpäät jaksavat tuollaista katsoa.
Minä kyllä tykkäsin. Katottiin koko perhe, ilman mainoksia. En omaa laatuaikaani tuohon käyttäisi, mutta koko perheelle ihan ok ohjelma.
T. Akateeminen Tyhjäpää, joka saattaa olla sinunkin lapsesi keskittymiskyvytön opettaja :D
no on joo, ei siinä Jussi ollutkaan :(
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä tykkäsin. Katottiin koko perhe, ilman mainoksia. En omaa laatuaikaani tuohon käyttäisi, mutta koko perheelle ihan ok ohjelma.
T. Akateeminen Tyhjäpää, joka saattaa olla sinunkin lapsesi keskittymiskyvytön opettaja :D
Oletko varma että olet pätevä arvioimaan ohjelmaa ja arvostelemaan muiden makua.
Vaikka oletkin oikein OPETTAJA
Mun mielestä ihan hauska. Naurahdin jopa muutaman kerran. Paljon parempi kuin Putoukset ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta voi odottaa kun kattaus on lähes sama kuin Possessa?
Niin, onhan tässä tosiaan lähes sama kattaus kun possessa, kaks kuudesta.
Siinäkin on kaksi liikaa jos uusia naamoja viihdeohjelmiin halutaan. Varsinkin Duudsonit on jo monta vuotta ollut niin kuiva juttu että jotain uutta pitäisi ruutuun saada.
Jos ei parempaan pystytä Suomessa, niin ostaisivat sitten ulkomailta jotain Serranon perhe-tyylistä kanavantäytettä.
Oho, mulla taitaa olla huono huumorintaju, kun nauroin monta kertaa. Hyvää viihdykettä mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että olet pätevä arvioimaan ohjelmaa ja arvostelemaan muiden makua.
Vaikka oletkin oikein OPETTAJA
En ole varma pätevyydestäni arvioida ohjelmaa, jota menin kommentoimaan sanoilla "tykkäsin" ja "ihan ok".
Muiden maun arvosteleminen ei kuulu tapoihini.
Tosi-tv on tappanut oikean tv-viihteen. Halpaa shittiä tunkee joka tuutista, kunnon ohjelmat kiven alla
Ei kai näitä kukaan jaksa katsoa, kun samat kuluneet naamat pyörivät kaikissa viihdeohjelmissa. Ja se viihde on kovin keskinkertaista. Kanavat varmaankin saavat jotain edullisempia sopimuksia, kun tehdään diili viidestä ohjelmasta yhden sijaan, mutta onhan tuo yleisön päälle paskomista pahimmillaan.
Uudet naamat ovat tietenkin riski ja tekijöitä ylipäätään vähän, mutta esimerkiksi johonkin Napakymppiin olisi varmasti löytynyt joku uusi rakkauden lähettiläs Katajan sijaan. Ja tämän mestar oli jo mainoksen perusteella sellaista sontaa ettei varmasti tule katsottua.
Vierailija kirjoitti:
Tosi-tv on tappanut oikean tv-viihteen. Halpaa shittiä tunkee joka tuutista, kunnon ohjelmat kiven alla
Ruohan nyt ei edes ole tosi-tv:tä.
Tossa näyttää olevan näitä tyyppejä, jotka enemmän tai vähän avoivemmin avautuvat julkisuudessa, kuinka monta kymppitonnia pitää tienata kuukaudessa, jotta elintaso kohdallaan. Mutta eipä näytä raha onnen tuovan. Todella oksettvavia tyyppejä.
En katsonut, koska eikös tässä ole Pilvi Hämäläinen? Hänellä on yksi ainoa rooli: Ainainkeri Ankeloinen, jonka ääni, olemus ja Kokonaisuus on sama kuin Pilvi itse ja kaikki hänen roolinsa. Ei mitään kykyä muuntautua,reagoida.
On kai Roope Salmisen ja Ernest Lawsonin kaveri, tai joku yhteys sillä porukalla on, ja siksi monessa mukana. Kenelläkään heistä ei taida olla koulutusta näyttelijän työhön?
Miten Miitta Sorvali on lähtenyt tähän mukaan?
Ei kannata tätä katsoa. Ei avaa telkkaria. Katsojaluvut puhuvat puolestaan. Ja sarja loppuu -ehkä jo kesken kauden.
Niin, onhan tässä tosiaan lähes sama kattaus kun possessa, kaks kuudesta.