Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Roope Salminen sanoi isyydestään, avaa nyt MTV3 Joonas Nordman show

Vierailija
12.04.2020 |

Minä kuuntelen tämän uudestaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
2/8 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas: Olet lähiviikkoina tulossa isäksi

Roope: Vaikka eihän sitä tiedä onko se edes mun, olin tunnustamassa tänään isyyttä ....

olen melko varma että on mun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo jätkä.

Vierailija
4/8 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaa koko juttu.

Munkin mielestä harvinaisen törppö. Mutta jollette vielä tiennyt niin miehet on tollasia. Huonoo huumoria, mutta ihan tyypillistä.

Miesten harrastuksissa ja miesvaltasella alalla sen huomaa, 40 vuotta seurannut sitä.

Vierailija
5/8 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope ja sen kikattava/ kimittävä nauru on tosi järkyttävää kuunneltavaa, argh!!!!! Ihan kuin joku murkku/teini bimbo, Yäk koko tyyppi!!!. Pois ruudusta, kiitos!

Vierailija
6/8 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko arvelette että Roope saa kakkua?

Vierailija
7/8 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elää suhteessa, joka on täynnä pettämistä ja valehtelua, se jättää isot jäljet sen jälkeiseen elämään, vaikka haluaisi kuinka aloittaa alusta. En olisi halunnut olla sinisilmäinen, mutta tämä suhde teki sen minulle. Aina löytyi jokin selitys asioille, välillä jopa aivan liiankin uskottava. En erottanut totuutta enää valheesta, sillä se tehtiin aina niin taidokkaasti ja häikäilemättömästi, Sieppi kirjoittaa.

Vierailija
8/8 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun elää suhteessa, joka on täynnä pettämistä ja valehtelua, se jättää isot jäljet sen jälkeiseen elämään, vaikka haluaisi kuinka aloittaa alusta. En olisi halunnut olla sinisilmäinen, mutta tämä suhde teki sen minulle. Aina löytyi jokin selitys asioille, välillä jopa aivan liiankin uskottava. En erottanut totuutta enää valheesta, sillä se tehtiin aina niin taidokkaasti ja häikäilemättömästi, Sieppi kirjoittaa.

En kyllä oikein pidä täsä Siepin ajojahdistakaan. Pettäminen on väärin, mutta miten Sara maalailee Roopesta Hannibal Lecteriä, on myös kyseenalaista. Saran tekstistä puuttuu yksityiskohdat, mutta ei melodraamaa. Kumpikaan ei vaikuta erityisen tasapainoiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä