Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkätukkaiset naiset ja tukan sukiminen

Vierailija
12.04.2020 |

Herran jestas sentään, että sitä tukkaa pitää pöyhiä, sukia, heitellä rinnuksilta selän taakse ja taas selän takaa kahtia jaettuna rinnuksille... silitellä, pyöritellä, haroa, pyöräyttää korvan taakse ja taas korvan takaa pois KYMMENIÄ KERTOJA MINUUTISSA. MIKSI? Hermo menee!!!!!!!! Leikatkaa letti lyhyeksi tai laittakaa ne haituvat nutturalle, niin pysyvät aisoissa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijätär Sarah Callies (Pako,TWD,Colony) sukii jatkuvasti tukkaansa.

Roolisuorituksia on raskasta katsoa. Hänen pitäs tehä huitukalleen jotain että ei riipu silmillä.

Voi olla jtn neuroottista näillä tää, hermostutaan seurassa ja rassataan tukkaa.

Vierailija
42/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soidinmenoja. Tukalla on helppo löyhytellä feromoneja potentiaalista kumppania päin. Monet tekevät sitä ihan huomaamattaan. Toinen syy on halu näyttää hyvltä, joka sekin liittyy soidinmenoihin. Yritä ottaa naisesta valokuva ilman että sukii hiuksiaan, väitän että vaikeaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliajatuksissani suin hiuksia suoriksi tai vähän heilautan jos ne menee naamalle/muuten vaan sotkuun tuulen tai muun syyn takia. Ei siitä ole mitään vaivaa mulle niin miksi tekisin asialle mitään? Koskaan ei ole ollut mitään pidennyksiä tai tuuhennuksia enkä aio ottaakaan. En jaksa tehdä mitään nutturoita tai lettejä joka päivä ja tykkään pitkistä aukinaisista hiuksista.

Vierailija
44/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soidinmenoja. Tukalla on helppo löyhytellä feromoneja potentiaalista kumppania päin. Monet tekevät sitä ihan huomaamattaan. Toinen syy on halu näyttää hyvltä, joka sekin liittyy soidinmenoihin. Yritä ottaa naisesta valokuva ilman että sukii hiuksiaan, väitän että vaikeaa on.

Oon aika varma siitä, että jokainen näköpiirissä oleva mies saa erektion, kun mä teen hiuksistani viikset, pyöritän niitä sormeni ympärille tai teen niistä lenkkejä, joita näplään. Varmasti erittäin eroottista katsottavaa.

Terv. näplääjä edelliseltä sivulta

Vierailija
45/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love Island UK - jos haluatte (lisäke)tukan sukimista katsella livenä. Nämä hehkeät neitoset ovat tukan viuhtomisen kovinta ammattilaiskastia: https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/love-island/10714668/love-island-…

Vierailija
46/46 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää, kun yksi kaveri aina pöllyttää hiuspehkoaan ja haroo sitä niin, että irtokarvat rapisevat joka puolelle. Onneksi (!!!) emme tapaa koskaan minun asunnossani.