Pitkätukkaiset naiset ja tukan sukiminen
Herran jestas sentään, että sitä tukkaa pitää pöyhiä, sukia, heitellä rinnuksilta selän taakse ja taas selän takaa kahtia jaettuna rinnuksille... silitellä, pyöritellä, haroa, pyöräyttää korvan taakse ja taas korvan takaa pois KYMMENIÄ KERTOJA MINUUTISSA. MIKSI? Hermo menee!!!!!!!! Leikatkaa letti lyhyeksi tai laittakaa ne haituvat nutturalle, niin pysyvät aisoissa.
Kommentit (46)
Mulla ei ainakaan ole tuota ongelmaa, hiukset rasvoittuu pelkästä katsomisesta! En koske niihin lainkaan.
Voi että jollakin on isot murheet. Kannattaa mennä itseensä, mikä on vikana jos noin pieni asia suututtaa.
Tykkään kosketella pitkiä hiuksiani. Flirtissä hyvä lisä, tähän mennessä saanut miehet vaan käymään kuumempana :)
Vierailija kirjoitti:
Voi että jollakin on isot murheet. Kannattaa mennä itseensä, mikä on vikana jos noin pieni asia suututtaa.
Tykkään kosketella pitkiä hiuksiani. Flirtissä hyvä lisä, tähän mennessä saanut miehet vaan käymään kuumempana :)
No eipä paljon vaadita kuumenemiseen. Vähän kun silittää omaa päätään niin miehillä pistooli pystyssä?
AP: "Byääh, byääh, kyllä mua nyt kiukuttaa, kun joillain naisilla on pitkät, kauniit hiukset, ja mulla maantienvärinen hiirenhäntä. Kyllä niin kateutta pukkaa, että pakko haukkua vähän." Sorry, ap, kylläpäs sua itkettää!
Vierailija kirjoitti:
AP: "Byääh, byääh, kyllä mua nyt kiukuttaa, kun joillain naisilla on pitkät, kauniit hiukset, ja mulla maantienvärinen hiirenhäntä. Kyllä niin kateutta pukkaa, että pakko haukkua vähän." Sorry, ap, kylläpäs sua itkettää!
Ei se lisäke omaksi hiukseksi muutu vaikka kuinka silittäisi ja heiluttaisi. Se on jonkun aasialaisen käsiteltyä ja värjättyä karvaa tai synteettistä kuitua.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä paljon vaadita kuumenemiseen. Vähän kun silittää omaa päätään niin miehillä pistooli pystyssä?
Lukutaito. Hyvä lisä ja saa käymään kuumempana. Tottakai lisänä sanallista flirttiä ja vähän silmäpeliä niin mies on valmis kellistykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukutaito. Hyvä lisä ja saa käymään kuumempana. Tottakai lisänä sanallista flirttiä ja vähän silmäpeliä niin mies on valmis kellistykseen.
Ai että, olet sä s@@tanan taitava kellistämään miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että, olet sä s@@tanan taitava kellistämään miehiä.
Taito sekin, muiden ohella.
Tätä tekevät ne, joilla on feikkitukka, eli hiuspidennykset tai tuuhennokset. Aitojen hiusten kanssa ei kukaan pelaa noin.
Itse pitkähiuksisena tulee kyllä jonkun verran kosketeltua ja räplättyä, mutta tuo outo sukiminen ja asettelu johtunee noista pidennyksistä.
Sit niitä kuuluu sukia vielä niillä järkyillä 10 cm:n geelikynsillä. Itsellä kyllä niin pehmeä hiuslaatu, että ei saa niskasta selvitettyä takkuja, muuten kuin sukimalla, välillä tarvitaan vähän rankempia otteita.
Vierailija kirjoitti:
Itse pitkähiuksisena tulee kyllä jonkun verran kosketeltua ja räplättyä, mutta tuo outo sukiminen ja asettelu johtunee noista pidennyksistä.
Niin onhan se noloa jos ne sinetit näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naiset saavat ”kellistysseuraa” vaikka eivät tekisi mitään asian eteen. Turha niitä lisäkkeitä on heilutella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ADHD ja siksi pakko näperrellä koko ajan jotain käsillä, keikkua tuolilla tms. En jaksa muuten kuunnella tylsiä juttujasi.
Sama itselläni, en vain pysty kuuntelemaan silmiin katsoen tekemättä jotain näpräilyä, kun joku aloittaa tarinansa. Yli neljä lausetta sisältävät monologit jo aiheuttaa tunteen haluta tehdä kärrynpyörä.
Minusta ne sukijat ovat usein niitä, joilla on tuuhennokset tai pidennykset. Kokoajan asettelevat niitä lisäkkeitä paremmin tai sitten ovat tyytyväisiä unelmahiuksiinsa ja siksi räpeltävät niitä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne sukijat ovat usein niitä, joilla on tuuhennokset tai pidennykset. Kokoajan asettelevat niitä lisäkkeitä paremmin tai sitten ovat tyytyväisiä unelmahiuksiinsa ja siksi räpeltävät niitä koko ajan.
Tai yrittävät neuroottisesti peitellä jo kaljuuntuneita kohtia päänahassa. Raukka parat....
Mä näplään usein hiuksiani, ja jos en näplää niitä, näplään jotain muuta. Olen näplääjä, en voinsille mitään. En ole tästä pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys, mutta ei itketä yhtään. Oma kuontalo on luonnostaan keskiruskea, keskivertoa suomalaishiirenhäntää huomattavasti paksumpi ja leikkasin polkkamitan jo vuosikymmeniä sitten enkä ole katunut päivääkään. Nutturakampaus on kaunis, mutta en pelkästään sen vuoksi aio enää kasvattaa pitkiä hiuksia.
Mulla on ADHD ja siksi pakko näperrellä koko ajan jotain käsillä, keikkua tuolilla tms. En jaksa muuten kuunnella tylsiä juttujasi.