Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkätukkaiset naiset ja tukan sukiminen

Vierailija
12.04.2020 |

Herran jestas sentään, että sitä tukkaa pitää pöyhiä, sukia, heitellä rinnuksilta selän taakse ja taas selän takaa kahtia jaettuna rinnuksille... silitellä, pyöritellä, haroa, pyöräyttää korvan taakse ja taas korvan takaa pois KYMMENIÄ KERTOJA MINUUTISSA. MIKSI? Hermo menee!!!!!!!! Leikatkaa letti lyhyeksi tai laittakaa ne haituvat nutturalle, niin pysyvät aisoissa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khloe kardashian

Vierailija
2/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jännää sellainen pään heiluttelu jossa hiuksia samalla heilautetaan. Mikä juttu se on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä joku harvatukkainen muikki huutelee.

Vierailija
4/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin mä pitkiä kauniita hiuksia pöyhin kuin kaivan noidannokkaa.

Vierailija
5/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se pään heiluttelu oikein on ja samalla suitaan hiuksia?

Vierailija
6/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun olen hiukseni laittanut niin niihin ei koske sen jälkeen enää kukaan, en edes minä.

Vierailija
7/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitää hiukseni pitkänä mutta en voi sietää sitä että ne on yhtään kasvoilla niin tulee harottua/heiteltyä niitä pois siitä.

Vierailija
8/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kun olen hiukseni laittanut niin niihin ei koske sen jälkeen enää kukaan, en edes minä.

Tämä. Sama juttu myös minulla. Yläfemmat sulle! t. AP

Vierailija
9/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että tämä shampoomainosrituaali suoritetaan aina jonkun kiinnostavan uroksen läheisyydessä. Toisinaan tehdään jopa sellaista Baywatchmaista elettä että ihan kaksin käsin hierotaan sivuilta hiuksia taaksepäin.

Vierailija
10/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset on paksut ja ristiselkään. Sorry

Vierailija
11/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja "parasta" on, kun oman ohuen hiirenhäntäliuhun sekaan on yritetty tukkia lisäkkeitä, jotta olisi enemmän vatkattavaa ja heiteltävää. Lisäkkeiden sinetit sitten vilahtelevat takkusista hiustyvistä, kun kuontaloa pöyhitään ja loputkin harvat karvat rapisevat ja irtoilevat ympäriinsä takin selkään ja ympäristöön.

Vierailija
12/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Khloe kardashian

Ja kaltaisensa muut "luonnollisen hehkeät naiset" sekä "wanna-be":t. Voi kiesus! :o))))))))

Vierailija
13/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes aina nämä sukijat ja pöyhijät ovat niitä joilla on pidennykset ja tai tuuhennokset.

Esim Tuksulla on melkoinen härpäke liitettynä päähän ja aina puhuessaan kameralle silittelee, asettelee ja rutistelee hiuksiaan.

Harvatukkaisuudesta puheenollen nämä lisäkkeet voivat aiheuttaa kaljuja kohtia päähän. Esim Naomi Campellilla ei ole enää pahemmin omaa hiusta kun hiustupit ovat vaurioituneet. Käyttää peruukkia. Britney Spearsillakin oli isoja kaljuja läikkiä takaraivossa juuri tästä syystä( enkä nyt tarkoita sitä kaljuksi ajelemista)

Tätä eivät pidennyskoukkuun jääneet eivätkä kampaajat halua myöntää.

Vierailija
14/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on se tapa, mutta useammilla ei. Itselläni hiukset ulottuvat yli puoleen väliin selkää ja kun aamulla harjaamisen jälkeen laitan ne jotenkin, niin en koske niihin ennen kuin illalla ennen nukkumaan menoa. Tai toki poikkeuksia on esimerkiksi silloin kun letin nauha oli irronnut.

Vierailija
15/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, joku pierunuttura.

Vierailija
16/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään pitää hiukseni pitkänä mutta en voi sietää sitä että ne on yhtään kasvoilla niin tulee harottua/heiteltyä niitä pois siitä.

Seli, seli. Sitten vähän puhutaan pikkutytön äänellä ja ässävialla.

Vierailija
17/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Khloe kardashian

Toi Khloe tuli mulla kans heti mieleen! :D Sukinut sitä lettiään eli irtojatkeitaan miljoona kertaa, sen verran mitä olen sitä sarjaa katsonut.

Onko niin että sukijat ovat enimmäkseen niitä joilla irtojatkeet, eli pitää tarkistaa että ne ovat omissa hiuksissa yhä kiinni? :DD

Toinen hiustensa sukija ja nykijä oli se ruotsalainen Pernilla Wahlgren (Benjamin Ingrosson äiti) joka teki sitä realitysarjassaan (pyörii Vitosella). Hänellä se oli pakko-oire ja haki siihen lääkäriltä apua kun hiuksia alkoi irrota tukottain.

Vierailija
18/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tukkaa häntäluuhun saakka. Ei ole tarvetta haroa, eikä tätä pidetä auki julkisesti.

Vierailija
19/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama. Käytän myös huulikiitoa koska huulipunat kuivattaa korpuksi, ja sitten kun hiukset heilahtaa naamalle niin että tarttuvat ällöttävästi huuliin kiinni, niin teen nopean sukimisliikkeen samalla kun heilautan niitä naamalta pois. Pidän usein hiuksia kiinni, mutten aina.

Vierailija
20/46 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaveri joka teki tuota aina kun jutteli miesten kanssa.

Raukka ei ollut vaan tajunnut sitä itse! =D

Huomautin kerran hyvätahtoiseti, ja häntä hävetti että voi ei, sen jälkeen alkoi istua kädet ristissä ettei vahingossakaan koskisi hiuksiinsa miesten edessä! : )