Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä (sun) elämä näyttää 5 vuoden päästä?

Vierailija
12.04.2020 |

Mielikuvitusta saa käyttää.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on 12- ja 14-vuotiaita. Uskon että ollaan hyvissä väleissä ja heistä on tullut ihania ja itsenäisiä, mutta toivottavasti vielä välillä äitiä kaipaavia teinejä.

Olen eronnut miehestäni ja hän toivon mukaan ei ole ratkennut täysjuopoksi, vaan asiat on kunnossa ja meillä hyvät välit.

Vanhempani ehkä tarvitsevat jo apua, mutta tässä pyritään jakamaan vetovastuuta veljeni kanssa.

Olen jossain kivassa työssä ja mulla on ihania työkavereita ja haastavaa tekemistä.

Harrastan urheilua , jonka ilon löysin taas pari vuotta sitten, pitkän tauon jälkeen. Olen hyvässä kunnossa. Ehkä olen kokeillut uusia kivoja lajeja.

Ystävien kanssa välit ovat pysyneet hyvinä ja olen tutustunut uusiin ihmisiin. Eron jälkeen olen pystynyt pyörittämään omaa sosiaalista elämää niinkuin haluan ja voin välillä pitää kivoja pieniä juhlia tai kutsua kavereita päivälliselle. Parisuhteessa en ehkä ole, enkä sellaista luultavasti edes kaipaa.

Vierailija
42/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole elossa enää silloin, siltä :D:D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa-a...täytän 5v päästä loppuvuodesta 50v, Kristus sentään😱, kumpikin lapsi jo aikuisia (23v ja 21v), toiv paikkansa löytäneet eli tässä tapauksessa esikoinen opiskelee yhä ja kuopus valmistumassa haluamaansa ammattiin. Asuntolaina maksettu jo 3-4v aiemmin ja avioliitossa yhä, toiv rakkaus löytyisi uudelleen kys vuosien aikana.

Jotenkin ahdistaa ajatella😭.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi