Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Hamkista tuli s.posti et valittu :D terkkariksi siis!
Vierailija kirjoitti:
Centriasta tullut vielä kellekkään tuloksia?
On tullut. Varasijoille jäin,
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt oli Metropoliastakin tullut tuloksia? Itse hain myös mutta ei ole mitään kuulunut..Opintopolussa edelleem pelklää tyhjää...Onko muille kun sosionomiksi hakeneille tullut mitään tietoa?
Täällä sosionomi kans, ei mitää tietoo yhdestäkään ja Metropolia yks niistä
XAMKista tuli viesti. Pääsin restonomin verkko-opintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Centriasta tullut vielä kellekkään tuloksia?
On tullut. Varasijoille jäin,
Liikkuuko noi varasijat? Itse varasijalla 5
Onnistuuko siirtohaku vasta, kun on käynyt vuoden kyseisessä oppilaitoksessa opintoja läpi?
Oho kirjoitti:
Hamkista tuli s.posti et valittu :D terkkariksi siis!
Onnea, mitkä pisteet?
Vierailija kirjoitti:
Varasija 19 tradenomi
Mihin ja minkälaisilla pisteillä?
Itselle oli Metropoliasta tullut tulokset insinööriopintoihin. Ei-ensikertalainen täällä pääsi onneksi kouluun :)
Metropolian tulokset näkyy kyllä, 9. varasija vaikka pisteitä enemmän kun alin hyväksytty 😅 ihanat ensikertalaiskiintiöt... laurean tuloksia odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Metropolian tulokset näkyy kyllä, 9. varasija vaikka pisteitä enemmän kun alin hyväksytty 😅 ihanat ensikertalaiskiintiöt... laurean tuloksia odotellessa.
mikä ala metropoliaan?
Helsinki Myllypuron kampus ja SH - jeeeeee!!!!
Noi ensikertalaiskiintiöt on kyllä jotain niin... Hei ihan oikeasti. Nyt on helppoa olla jälkiviisas: viime vuonna yhteispistekiintiöillä ois päässyt heittämällä sisään, jos ois tajunnut silloin hakea. Viime vuonna yritti vielä lääkikseen. Elämä on. Mut joo, onneks on syksyn yhteishaku.
Vierailija kirjoitti:
Sama! Ärsyttää vaikka ymmärrän kyllä... Mulla 18p. enemmän kuin alin ja silti varalla 😅
Vierailija kirjoitti:
XAMKista tuli viesti. Pääsin restonomin verkko-opintoihin.
Mun osalta paikka jäi kai saamatta, kun ei viestiä ja opintopolussakin pelkkä viiva pisteiden tilalla ja lukee kesken.
Paljonko sait pisteitä?
Xamk logistiikka tradenomi, paikka myönnetty!
Vierailija kirjoitti:
Helsinki Myllypuron kampus ja SH - jeeeeee!!!!
wääääääääää, mulla ei näy viellä!
Pääsin XAMK terveydenhoitajaks Kouvolaa
Ai nyt oli Metropoliastakin tullut tuloksia? Itse hain myös mutta ei ole mitään kuulunut..Opintopolussa edelleem pelklää tyhjää...Onko muille kun sosionomiksi hakeneille tullut mitään tietoa?