Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alakerran raivohullu naapuri hakkaa jollain kattoon aina kun vähänkin kävelen kotona

Vierailija
12.04.2020 |

eikö Kotona muka saisi liikkua?

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellessä ei saa tömpsyttää!

Itse olen asunut kerrostalossa nyt kymmenisen vuotta, joista muutama meni kanta-astujan alapuolella.

Itseäni huvitti vaan se tömpsytys ja jumputus, mutta heikkohermoisempi olisi varmaan reagoinut.

Hiiviskele pari päivää, harjoittele hiljaista kävelytyyliä.

Vierailija
22/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kävelemään normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yläkerrassa joku käveli korkokengät jalassa vähän väliä niin heippalapun jälkeen ei enää sitä tehnyt. Normaalia kantapäiden töminää sukat jalassa nyt ei voi kerrostalossa estää ellei asu ylimmässä kerroksessa. Joillakin askel vain on painavempi kuin toisilla

Vierailija
24/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josset kestä kävelyn ääniä, muuta omakotitaloon tai vaikka sit ylimpään kerrokseen. Kerrostalossa kannattaa hyväksyä se fakta että elämisen ääniä kuuluu eikä niistä ole oikeutta valittaa.

Niinkuin kukaan asuisi missään kerrostalossa jos olisi valinnan varaa..

Mä just haaveilen kerrostaloon muuttamisesta.

Vierailija
25/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josset kestä kävelyn ääniä, muuta omakotitaloon tai vaikka sit ylimpään kerrokseen. Kerrostalossa kannattaa hyväksyä se fakta että elämisen ääniä kuuluu eikä niistä ole oikeutta valittaa.

Niinkö?

Asuisin Helsingin keskustassa, vanhassa jugend-talossa, jos olisi varaa.

Nyt ei voi valita ja täytyy tyytyä 3 km ydinkeskustasta pohjoiseen.

Vierailija
26/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelisin edes takaisin aivan helvetisti huvikseni jos joku alkais lattiaa hakkaamaan. Siinähän hakkais sitten kyllästymiseen asti. Katsoisin kauanko jaksaisi.

Kyllä omassa asunnossaan saa liikkua. Jos äänieristys on huono niin minkä sille. Pitää muuttaa omakotitaloon jos ei kestä ääniä kerrostalossa.

Vierailija
27/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö?

Asuisin Helsingin keskustassa, vanhassa jugend-talossa, jos olisi varaa.

Nyt ei voi valita ja täytyy tyytyä 3 km ydinkeskustasta pohjoiseen.

Mä muuttaisin myös Stadiin kerrostaloon heti jos olis varaa. T. Rivari Helsingin lähiöstä

Vierailija
28/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran raivohullu naapuri vetää jotain hyppyjumppaa kotona (ensin raahaa huonekalut eestä pois) ja ihmettelee miksi hakkaan kattoa.

Vierailija
29/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä läheisempi sukulaisuussuhde neandertalinihmiseen, sitä varmemmin kantapäätömistelee.

Näiden pitäisi asua vielä luolissa, eikä sivilisaation myötä keveämmin astuville tarkoitetuissa kerrostaloasunnoissa.

Vierailija
30/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI HALOO

Kumma miten se alakerran asukki tietääkin milloin sinä kävelet!

Vierailija
31/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran ääliö vetelee huonekaluja pitkin lattioita monia kertoja päivässä, kuusi henkinen perhe. Eikös sitä voisi huomioida muut ja nostaa sitä tulia tai laittaa sellaise pehmikkeet tuolien ja pöytien jalkoken alla.

Ei kerrostalo tarkoita pelkästään äänien sietämistä, pitää myöskin ottaa muut huomioon ja yrittää välttää turhaa metelöintiä, jos sen pystyy jotenkin ehkäsemään.

Vierailija
32/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on toisin päin, alimmasta krs. tulee läpi laminaattilattia missä ei ole eristeitä - ylimpään. Yksi asunto vielä välissä. Ei ole ainutlaatuista. Alhaalla lattia täysin sökö ja laminaatti väärin asennettu. Laminaatti tulisi kieltää kerrostaloissa. Öisin herätään siihen rummutukseen kun ihmisten elämä on mitä on.

Vierailija
33/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kanta-astuja? Jos, niin se "tavallinen kävely" on kuin ukkosen jylinää alakertaan.

Vierailija
34/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda se kehno parketti tai laminaatti muovimattoon, tai joustovinyylihän sen nykyinen hienostelevampi nimi on. Jos remppaan ei ole mahdollisuutta, hommaa tarpeeksi paksut matot niihin kohtiin, jossa kävelet useimmin.

Vierailija
35/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele provosoimista steppikengillä tai muutenkaan. Uudenmaan saarto ja muut liikkumisrajoitukset ovat monelle raskasta aikaa ja jollakin saattaa päässä napsahtaa pahemman kerran ja alakerran naapuri tuleekin kirveen kanssa ovesta läpi kuin Jack Nicholson opettamaan kerrostalossa asumista.

Vierailija
36/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta että kanta-astumista tarvii sietää kerrostalossa tosiaankaan, jos äänesi tunkevat toisen maksamalle alueelle niin sinä maksat viimekädessä. Asut niinkuin toisenkin asuntoa jos pakotat muut kuuntelemaan tekemisiäsi. Sivistynyt ihminen lopettaa heti kun toinen vielä joutuu huomauttamaankin.

Vierailija
37/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakkaa takas tai ala oikein tömistelemään aina kun tekee tota.

Eipä tuo seinähulluihin auta. 

Se onkin kattohullu.

Vierailija
38/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap todennäköisesti pudottelee käsipainoja tai kahvakuulaa vähän väliä lattialle, pompottelee koripalloa, antaa lapsensa leikkiä marmorikuulilla, paiskoo kaapinovia tai kasaa huonekaluja kello 01.00. Kyllä nämä omasta mielestään viattomat tyypit tiedetään.

Vierailija
39/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asui opiskellessa kerran kerrostalossa yks mummo, jolla varmaan petti välillä lääkitys. Kun olin asunut asunnossa päivän, se tuli valittaa, että JUST MUN asunnosta oli kuulunut kauhea meteli monta kuukautta peräkkäin. Onneton sanoin, että nyt viime vuorokauden aikana on voinut kuulua kolinaa, kun muutin just ja laitoin tauluja seinille ja siirsin huonekaluja. No se väitti että se meteli oli kuulunut just mun asunnosta, vaikka sanoin, että se oli ollut 3 kk tyhjä ennen mun muuttoa.

Sama eukko ramppas vähän väliä ovella. Hiivin varpaisillani huoneestani vessaan ja keittokomeroon ja yöllä ja melkein illallakin ei meinannut uskaltaa hiipiä edes vessaan. Eukko väitti että kolina ja töminä kuuluu just multa vaikka yritin esittää, että normaalia asumisen ääniä saa kuulua ja että töminä kuuluu eri asunnosta koska mun oli tyhjä.

Sama jatkui ja akka ihan tosissaan kyseli onko mulla jotkut koripallotreenit kämpillä. No kerran oven sille aukaisi mun kämppis joka karjui akalle oman mielipiteensä meidän ovella häiriköimisestä ja siihen loppui sen eukon meillä ravaaminen.

Vierailija
40/131 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONKO PAKKO MARSSIA SIELLÄ YLÄ KERRASSA NIIN ETTÄ ASKELEET PAUHAA KOKO TALOSSA?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi