Alakerran raivohullu naapuri hakkaa jollain kattoon aina kun vähänkin kävelen kotona
Kommentit (131)
Hakkaa takas tai ala oikein tömistelemään aina kun tekee tota.
Vierailija kirjoitti:
Hakkaa takas tai ala oikein tömistelemään aina kun tekee tota.
Eipä tuo seinähulluihin auta.
Osta puukengät ja laita aina jalkaan, kun lattia alkaa kopisemaan.
Kutsu Riverdance tanssiryhmä kotiisi juhlimaan
Veikkaan, että tuo "vähänkin kävelen" tarkoittaa oikeasti kunnon tömistelysessioita joka tunti, kellonajoista välittämättä.
Josset kestä kävelyn ääniä, muuta omakotitaloon tai vaikka sit ylimpään kerrokseen. Kerrostalossa kannattaa hyväksyä se fakta että elämisen ääniä kuuluu eikä niistä ole oikeutta valittaa.
Onneksi alakerrassani ei juuri asu ketään.
Siellä on tämän kolmentoista vuoden aikana ehtinyt asua neljä hullua katttonsa hakkaajaa, vaikka minä ja lapseni emme metelöi, olen kieltänyt naruhyppelyn sisällä pallon pomputtelusta puhumattakaan.
Minustakin on vuosien varrella kehkeytynyt varvasastuja.
Kerrostaloon kuuluvat äänet.
Jos niitä ei kestä, on vapaa muuttamaan omakotitaloon jonnekin kaukaisuuteen.
Varmasti Suomessa löytyy puoli- tai täysin ilmaisia tuhansia taloja metsän keskeltä.
Älä kävele, opettele levitoimaan.
Jotkut ei tajua, miten hyvin kantapäätömistely kuuluu alakerran huusholliin. Mun yläkerrassa ja samalla ylimmässä kerroksessa asuu nuori mies, jolla on ihan tappava tyyli kävellä. Kuin norsulauma juoksisi. Kusee myös niin, että kyllä kuuluu ja lopuksi paiskaa pöntön kannen kiinni. Kun hänellä itsellään ei ole yläkerran naapuria, ei varmaan tiedosta asiaa.
Hommaa crocsit sisäkengiksi. Täysin äänettömät.
Vuokraa kivipora ja tee reikä lattiaan alakerran naapurisi asuntoon ja kysy mitä asiaa oli kun niin hakkaa.
Mulla samanlainen idiootti alakerrassa. Oli tehnyt valituksia isännöitsijälle "häiritsevästä elämästä". Kun isännöitsijä lähetti kaikille talon asukkaille sähköpostin jossa luki että normaaleja elämisen ääniä, mukaan lukien lasten leikkejä on siedettävä, aloitti tämä alakerran naapuri kattonsa hakkaamisen. Ja siis ihan päiväsaikaan, jos vaikka lapsi rakentaa legoilla ja torni kaatuu. (Ja ennenkuin joku tulee sanomaan niin kyllä, rakentelemme maton päällä mutten ala koko lattiaa vuoraamaan siltä varalta että yksi palikka lentää maton ohi.)
No siinähän hakkaa, itse jatkan elämää normaalisti kuten ennenkin. Ensi kerralla ajattelin mennä kysymään miksi tekee näin. En ymmärrä logiikkaa, koska tuollainen käytös on juuri sitä turhaa melua josta nämä sekopäät kerrostalossa valittavat.
Vierailija kirjoitti:
Josset kestä kävelyn ääniä, muuta omakotitaloon tai vaikka sit ylimpään kerrokseen. Kerrostalossa kannattaa hyväksyä se fakta että elämisen ääniä kuuluu eikä niistä ole oikeutta valittaa.
Niinkuin kukaan asuisi missään kerrostalossa jos olisi valinnan varaa..
Vierailija kirjoitti:
En ole tämän lainaamani tekstin kirjoittaja,
Ihmettelen suuresti sitä, että joku alapeukuttaa täydellistä tosiasiaa: ääniä on siedettävä, jos asuu kerrostalossa.
Normaali elämän äänet on hyväksyttävä.
Sanomattakin on selvää, ettei jatkuvia bileitä, tappelua, huutoa ja tahallista mekastusta tarvitse sietää.
Harvempi asuu ypöyksin kerrostalossa.
Feel you, mulla samanlainen naapuri.
Tosin kun astuu kovasti kantapäille, ääni saattaa olla yllättävän kova. Oon yrittänyt vähän enemmän laittaa painoa varpaille, kun kävelen. Tosin vaikea on liikkua täysin äänettömästi.