Nainen, miksi olet kuvattomana deittipalstalla?
Saisitko kuvan kanssa liikaa ei-toivottuja viestejä vai onko niin, että kuvan kanssa kukaan ei kiinnostuisi sinusta? Johtuuko kuvattomuus sittenkin jostain muusta syystä?
Kommentit (43)
Kuvani toki lähetän kiinnostaville tyypeille, mutta en jaksa idiootteja ja vanhoja miehiä jotka lähestyvät, niitä on vain niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tinderissä kuva ja naapurin miehet alkas vonkaamaan. Siitä lähti muutenkin juorut liikkeelle. Joten en laita kuvaa enää mihinkää.
Siis mitkä juorut? Että olet sinkku ja etsit seuraa?
Hohhoijjaa. Itse katsoin kerran erästä dokumenttia jossa 80-vuotias mummeli oli tinderissä, tapaili sydämensä kyllyydestä jotain kakskymppisiä adoniksia eikä häpeillyt yhtään. Sanoi vielä jotenkin että jos jotain omassa nuoruudessaan katuu, niin sitä että joskus häpeili itseään tai ettei tehnyt sitä mitä halusi, koska mietti vain mitä toiset ajatteli.
Tuon jälkeen minua ei ole kiinnostanut pätkän vertaa mitä naapuri, työkaveri, exä tai asiakas minun kuvastani tinderissä ajattelee. Siellä ne muutkin on seuraa hakemassa, tai mikä vielä nolompaa - stalkkaamassa muita. Vuodet vierii ja jokainen rupsahtaa, eli tyrkylle vaan nyt kun vielä nuoriakin ollaan :,D
No jos nainen on vaikka joku irstas läski sikailija, niin ymmärtäähän sen, ettei laita kuvaa.