Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi olet kuvattomana deittipalstalla?

Vierailija
12.04.2020 |

Saisitko kuvan kanssa liikaa ei-toivottuja viestejä vai onko niin, että kuvan kanssa kukaan ei kiinnostuisi sinusta? Johtuuko kuvattomuus sittenkin jostain muusta syystä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua, että tutut ja työkaverit näkee. Ihan hyvännäköinen olen. 

Lähetän kyllä sitten kuvan pyynnöstä erikseen. 

Samat naiset ihmettelevät miksei työpaikan mies tee aloitetta.

Vierailija
22/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikka? Nainen, joka ei halua yksityiselämänsä olevan työpaikan juoruilun aihe ja etsii miehensä muualta ei todellakaan ole sama nainen kuin se, joka sekoittaa työ- ja yksityiselämän ja etsii treffailukumppaneita nimenomaan työpaikalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole netissä yhtäkään kuvaa, en ole missään somessa mukana. Pelkään lähes hysteerisesti että kuvani päätyisi nettiin, jonnekin valeprofiiliin, ylikselle naureskeltavaksi etc.

Olen kyllä valmis tapaamaan kasvokkain nopeastikin.

Vierailija
24/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että häirikkö-exä keksii että se olen minä.

Vierailija
25/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa. En halua loukata aviomiestäni. Siksi minulla ei ole kuvaa deittipalstalla.

Vierailija
26/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiantuntijaroolini kautta ollut paljon julkisuudessa. Sen vuoksi en halunnut laittaa kuvaa.

Vierailija
27/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en halua näyttää kuvaani ventovieraille. En myöskään halua että tutut tunnistaa ja olen sellaisessa ammatissa, että en halua myöskään "asiakkaiden" stalkkaavan. Tosin en myöskään ole tinderissä, mutta jos olisin niin ehdottomasti ilman kuvaa.

Vierailija
28/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että kasvokuvani päätyisi vääriin käsiin ja en ole niitä naisia jotka ovat netissä puolialasti. En halua, että limaiset äijän körmikkäät haaveilevat minusta kauniista naisesta mitään likaista. Oikea mies haluaa jutella ja rakastuu sydämeeni ja minuun ihmisenä eikä pelkkään ulkokuoreen. Siksi minulla ei ole kuvia.

Vierailija
29/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisimpiä syitä varmaankin ammatti. En ole tinderissä, mutta jos olisin, niin en todellakaan haluaisi kenenkään googlaavan etukäteen kuka olen.

Vierailija
30/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikka? Nainen, joka ei halua yksityiselämänsä olevan työpaikan juoruilun aihe ja etsii miehensä muualta ei todellakaan ole sama nainen kuin se, joka sekoittaa työ- ja yksityiselämän ja etsii treffailukumppaneita nimenomaan työpaikalta.

Se logiikka että se on kiusallista myös miehelle toisin kuin naiset luulevat.

Vierailija
31/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankin kuvaa tulee miesten aloitteita ovista ja ikkunoista, joten ihan turha sitä kuvaa olisi sinne laittaa.

Vierailija
32/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes viitsi mennä deittisovelluksiin koska hävettää ja tulee epätoivoinen olo. Joskus meinasin tehdä huvikseen kuvattoman mutta sovellus vaati puhelinnumeroa, ei kiitos :D

N24

Vierailija
33/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen mies. Juttelen aikani sitten estän.

Vierailija
34/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes viitsi mennä deittisovelluksiin koska hävettää ja tulee epätoivoinen olo. Joskus meinasin tehdä huvikseen kuvattoman mutta sovellus vaati puhelinnumeroa, ei kiitos :D

N24

Siellä tulee päin vastoin arvostettu olo. Vaikka olisi ihan peruspirkko niin yhtäkkiä sadat miehet haluavat sinua.

Vierailija
35/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt kuvattomuutta, en naisten enkä miesten. Live-maailmassakin nähdään ihmisten kasvot ja olemus, joiden mukaan kiinnostus herää tai sitten ei. Siinä ei ole mitään ihmeellistä tai ulkonäkökeskeistä. Ulkomuoto nyt on vain "pariutumista" edistävä tai estävä piirre. Jos ulkoinen olemus miellyttää, tutustutaan sitten paremmin ja katsotaan, miellyttääkö se sisäinenkin olemus. Ei siinä sen kummempaa ole.

Vai onko näillä kuvattomilla ja heillä, joihin kuvattomat tutustuvat/haluavat tutustua, livenäkin aina pussi päässä, ettei vain "inhottavasti ja pinnallisesti" nähdä kasvoja ja ihastuta niihin? 

Vierailija
36/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Siellä tulee päin vastoin arvostettu olo. Vaikka olisi ihan peruspirkko niin yhtäkkiä sadat miehet haluavat sinua.

Niin suurin osaa haluaa vain käyttää vartaloasi omaan itsetyydykseen... tosi arvostettavaa. Ite en ainakaan saisi tuosta mitään.

Vierailija
37/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt kuvattomuutta, en naisten enkä miesten. Live-maailmassakin nähdään ihmisten kasvot ja olemus, joiden mukaan kiinnostus herää tai sitten ei. Siinä ei ole mitään ihmeellistä tai ulkonäkökeskeistä. Ulkomuoto nyt on vain "pariutumista" edistävä tai estävä piirre. Jos ulkoinen olemus miellyttää, tutustutaan sitten paremmin ja katsotaan, miellyttääkö se sisäinenkin olemus. Ei siinä sen kummempaa ole.

Vai onko näillä kuvattomilla ja heillä, joihin kuvattomat tutustuvat/haluavat tutustua, livenäkin aina pussi päässä, ettei vain "inhottavasti ja pinnallisesti" nähdä kasvoja ja ihastuta niihin? 

Livenä sitä ei voi valita. Netissä voi, joten sitä on hyvä käyttää hyödykseen. Jos ei näytä heti kuvaa tietää mikä mies on miehiään jos ei voi edes jutella ilman että näkee kuvan.

Itsellekin ulkonäkö on tärkeä kumppanissa, mutta vielä tärkeämpää on että tullaan hyvin juttuun eikä ihastuta aluksi liikaa ulkonäköön.

Vierailija
38/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tinderissä kuva ja naapurin miehet alkas vonkaamaan. Siitä lähti muutenkin juorut liikkeelle. Joten en laita kuvaa enää mihinkää.

Vierailija
39/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakin syytä. En halua olla tunnistettavissa ja toiseksi olen huomannut, että miehet kiinnostuvat vain ulkonäöstä. En ole mikään kaunotar tai huippumalli, mutta kuvan näyttämisen jälkeen jutut muuttuvat usein siirappisemmiksi ja se inhottaa. Myöskään miehen kuvattomuus ei haittaa minua.

Hyvä.

Aika moni kuvaton nainen vaatii kuitenkin mieheltä kuvaa, pituusmittaa ja tietoa ammatista.

Vierailija
40/43 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska odotan, että mun profiili ja jutut riittää herättämään kiinnostuksen. Jos ei riitä, silloinhan suhteella ei voi olla tulevaisuutta.

Ja se myös rajoittaa vastaajien määrää hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi