Nainen, miksi olet kuvattomana deittipalstalla?
Saisitko kuvan kanssa liikaa ei-toivottuja viestejä vai onko niin, että kuvan kanssa kukaan ei kiinnostuisi sinusta? Johtuuko kuvattomuus sittenkin jostain muusta syystä?
Kommentit (43)
Itseä ainakin kuvallisena miehenä tuo touhu ihmetyttää ja ärsyttää.
Välillä kun pyytää kuvaa niin vastauksena on että et saa kuvaa :D
Hauskaa kun en edes tiedä olisinko kiinnostunut siitä naisesta..
Eiköhän suurin syy ole häpeä, että tutut näkee. Toki jotkut voi mieltää itsensä niin rumaksi etteivät muuten vaan kehtaa näyttäytyä. Tai jopa niin hyvännäköiseksi, etteivät jaksaisi sitä miesten tulvaa minkä se aiheuttaa.
En halua, että tutut ja työkaverit näkee. Ihan hyvännäköinen olen.
Lähetän kyllä sitten kuvan pyynnöstä erikseen.
En ole ottamassa yhteyttä kehenkään mieheen, kunhan katselen tarjontaa.
Itse voisin pitää kuvattomana sen takia, että miehen viestistä paljastuisi onko hän oikeasti lukenut ilmoitukseni (jossa kuitenkin kerroin aika paljon itsestäni). Olen kerran pitänyt deittisivustolla ilmoitusta kuvan kanssa ja suurimmasta osasta saamistani viesteistä tuli sellainen fiilis, että tyyppi on vaan kattonu kuvani ja lähettänyt viestiä sen perusteella.
Eivät halua että kukaan tunnistaa. Epätoivoisen leimanhan siitä helposti saa.
Mitä hävettävää siinä on jos joku tuttu näkisikin? Onko seuranhaku jotenkin hävettävää?
Se aiheuttaa ulkonäön pohjalta tehtyyn valintaan. Sillä saa hyvin karsittua ne miehet pois, jotka ovat ulkonäkökeskeisiä.
Olin siksi, etten halunnut tuttujen tunnistavan. Olin kuitenkin valmis lähettämään kuvani heti pyydettäessä.
Olen naimisissa, niin en halua että tutut tunnistaa.
Olin ilman kuvaa sivustolla. Työpaikka sellainen, että asian tultua ilmi olisi siitä revennyt aika ’riemu’. No, otin yhteyttä kuvalliseen mieheen, jonka sivulla myös pitkä teksti itsestään. Viestiteltiin. Pyysi kuvan aikanaan ja lähetin. Tavattiin ja nyt yhdessä pari vuotta.
Montakin syytä. En halua olla tunnistettavissa ja toiseksi olen huomannut, että miehet kiinnostuvat vain ulkonäöstä. En ole mikään kaunotar tai huippumalli, mutta kuvan näyttämisen jälkeen jutut muuttuvat usein siirappisemmiksi ja se inhottaa. Myöskään miehen kuvattomuus ei haittaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Olin ilman kuvaa sivustolla. Työpaikka sellainen, että asian tultua ilmi olisi siitä revennyt aika ’riemu’. No, otin yhteyttä kuvalliseen mieheen, jonka sivulla myös pitkä teksti itsestään. Viestiteltiin. Pyysi kuvan aikanaan ja lähetin. Tavattiin ja nyt yhdessä pari vuotta.
Minkä alan työpaikassa noin hullua touhua on?
No ei musta ole hyviä kuvia, enkä halua että joku tuttu tunnistaa ja naureskelee.
Vierailija kirjoitti:
Jos juttujen, harrastusten jne. perusteella olet kiinnostunut ja sovitte arvojen puolesta yhteen niin silloinhan olet hänestä kiinnostunut :)
Laitoin kuvani Tinderiin. Saman vuorokauden aikana minulle tuli Facebookin ja Whatsappin kautta tiedusteluja tutuilta miehiltä, että miksi minun kuva on Tinderissä.
Olen liian tunnettu, että kuvani voisi olla Tinderissä. Kauniiksi minua on usein sanottu.
Eivät varmaan tienneet ja uskoneet että kaunis nainen on sinkku.
Poistuin sitten kokonaan Tinderistä.
Varatut ovat Tinderissä kuvattomina jotta puoliso tai tutut eivät tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos juttujen, harrastusten jne. perusteella olet kiinnostunut ja sovitte arvojen puolesta yhteen niin silloinhan olet hänestä kiinnostunut :)
Ehkä hän ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hävettävää siinä on jos joku tuttu näkisikin? Onko seuranhaku jotenkin hävettävää?
Tarvitseeko kaikkien tietää muiden treffailuhissipuheet?
Stalkkaan exiä