Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko MILLENIUMIN?

Vierailija
31.12.2024 |

Puhutaan uudesta vuodesta 99 viiva 2000. Missä olit? Oliko ISO RYYPPY PÄÄLLÄ??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kotona isot bileet ja join ensimmäiset kännit.

Vierailija
2/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotibileissä Turussa. Oli kova meininki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin baarissa kaverin kanssa. Vuoden vaihtuessa mentiin kaverin kanssa pihalle ampumaan pieniä raketteja ja baarin toinen omistaja oli samassa paikassa meidän kanssa ampumassa omia rakettejaan. Meillä siellä heiluttiin kännissä ja omistaja komensi meitä vähän väliä kauemmas raketeista. :D Pieni paikkakunta ja kylän ainoa baari joka oli auki tuolloin. 

Vierailija
4/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotosalla oltiin perheen kanssa, ammuttiin omat raketit ja katottiin kaupungit ilotulitus, seurattiin telkasta vuosituhannen vaihtumista ympäri maailmaa.

Vierailija
5/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kihlauduin ensimmäisen aviomieheni kanssa. Mies joi itsensä sammuksiin, en saanut hereille ja tyhmänä menetin millenniumin. Mentiin naimisiin elokuussa ja erottiin 5 v myöhemmin minun aloitteestani, viisastuin sittenkin. Toisen liiton 15. hääpäivä on alle kahden viikon kuluttua.

Vierailija
6/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolan Vaakunassa ja hauskaa oli!😬🕺💃👯

Vierailija
7/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näköjään muista sinäkään, siksikö muilta kyselet? Se on MILLENNIUM.

Vierailija
8/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 9v ja katsottiin mummolassa ilotulituksia ikkunasta ja ootettiin tuleeko se ennustettu maailmanloppu.

Vierailija
9/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin saada työvuoroa kun oli se nollajuttu jonka ajateltiin nollaavan tietokoneet. En saanut yöksi siis työtä vaan se meni jollekin pomon tutulle. Veti siitä yöstä melkein tonnin käteen.

Vierailija
10/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Tärisin nurkassa ja odotin maailmanloppua setelitukko kourassa.9

Vierailija
11/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Olin silloinkin yksin kotona sillä erotuksella, että otin pohjia täydessä tällingissä koska odotin koko ajan puhelimen soivan / piippaavan ja jommankumman kaverin vihdoin soittavan / tekstaavan takaisin jotta voidaan sopia missä nähdään.

Kummallekaan kun ei ollut sopinut se, että olisi sovittu jotain edellisenä päivänä tai edellisellä viikolla tai edes silloin syksyllä kun ehdotin ekaa kertaa kuinka voisi kehitellä millenniumin kunniaksi vaikka jotain vähän isompaa / hienompaa uudenvuoden viettoa.

Vierailija
12/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 10v, muistan tuon yön elävästi. Makasin meidän omakotitalon pihalla katselemassa raketteja ja odottamassa maailmanloppua. Mieli oli hyvin tyyni. :D

Vierailija
13/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lapsi tai dementikko, joten tietenkin muistan. Kotona olin selvinpäin. 

Vierailija
14/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Tärisin nurkassa ja odotin maailmanloppua setelitukko kourassa.9

Ja mietit, uskallatko viimeinkin soittaa maksulliselle naiselle.

Vierailija
15/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kotona juhlat. Yksi raketti osui setäni pakuun. Joimme serkkujeni kanssa omenamehua viinilaseista ja leikimme aikuisia.

Vierailija
16/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan 18min vuoden 2000 puolella syntyi esikoiseni. 

Vierailija
17/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen ilotulitukset olivat komeaa katseltavaa naapurista.

Vierailija
18/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureiden kanssa juhlittiin järven jäällä. Asuin silloin saaressa. Lapset oli ihan pieniä. Keväällä sitten otinkin eron ukostani

Vierailija
19/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin aikaisin nukkumaan ja pelkäsin maailmanloppua. Ajattelin, että en halua nähdä sitä, vaan mielummin olen sitten jo ikuisessa unessa kun tuo tapahtuu. Teinin päähän ei tosin mahtunut ihmetys siitä, että miksi se maailmanloppu olisi tapahtunut juuri Suomen aikaa keskiyöllä. Osassa maailmaa oli tuolloin jo vuosi 2000, eivätkä nuo alueet olleet tuhoutuneet. 

Vierailija
20/21 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuosta on jo 25 vuotta? Toisaalta tuntuu, että tuosta on jo ikuisuus ja se tapahtui jossakin toisessa todellisuudessa. Silloin maailma ja elämä oli niin toisenlaista ja maailma todellakin oli tuolloin parempi paikka kuin nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän