Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette tänään?

Vierailija
12.04.2020 |

Heti aamusta on tunne ettei ole mitään tekemistä..

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että monet tuntuvat pesevän pyykkiä sunnuntaina ja varsinkin pyhänä. Tämä ei siis ollut moite. 

Kuinka vanhoillinen ihminen ei pese pyykkiä pyhänä? :D

Vierailija
22/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla löytyy joka päivälle to do -lista (ymmärrän olevani rasittava). Tämän päivän listalla:

- leivon

- pesen kylppärin ja saunan

- järjestän lapsille suklaamunajahdin (sisällä koska sataa)

- kaivan sata vuotta vanhan wii zumba - pelin esiin ja hetkuttelen menemään

Myönnän että olen sellainen p ervo kun tuo hetkuttelu kuulostaa hyvältä. Vatkaa kunnolla ja anna lantion myös pyöriä. Älä säikytä lapsia anna niille ennakkovaroitus että saat huutaa. En tiedä tai oikeasti muista miksi täysillä karjuminen helpottaa. Sen muuten voi tehdä lasten kanssa. Neuvot vaikka että huudetaan AAAA! niin pitkään kuin pystyy. Saa se olla jokin muukin kirjain. Kaikki hyvä rokki lähtee eestä että EEEEEE! Ihan täysillä on mun vihje.

Se huuto täysillä antaa jonkin helpotuksen. En muista mihin se perustuu. Oikeasti nyt en puhu jaskaa. Täysillä keuhkojen pohjasta asti niin paljon ja pitkään kuin pystyy. Kun kerta on lapsia niin ottakaa vaikka pieni kisa. Kuka karjaisee parhaiten? Voittaja saa rock palkinnon. heavy rock palkinnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoilin aamulla, katselen sadetta, mietin Usan ja Euroopan talousnäkymiä. Kaiketi tässä päivä menee kahvia juoden ja löhöillen, kun ei tuonne sateeseen nyt viitsi mennä. Voisi sitä vaikka pyykkiäkin pestä.

Vierailija
24/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että monet tuntuvat pesevän pyykkiä sunnuntaina ja varsinkin pyhänä. Tämä ei siis ollut moite. 

Satanen vetoa että korkeintaan yksi pesee ja muilla kone pesee. Olen mies joka kauan sitten joutui vähän aikaa pesemään käsin. Aivan hirveää, raskasta ja paljon aikaa vievää hommaa.

Vierailija
25/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

katon tankkiohjelmaa tlc:ltä lähes koko päivän silmät pyöreinä ja mietin miten joku noin l äski voi olla noin itsevarma ja saada miehiä

Vierailija
26/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyton katsottu Ruutuplussasta pari jaksoa Keihäsmatkoja. Nyt nettisurffailua.

Vierailija
27/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttiin pitkään ja aamupalan kanssa samaan aikaan katsottiin koko perheen kanssa Poika ja Ilves. Nyt muu perhe pelaa korttipeliä, minä mietin teenkö keittolounaan vai pastalounaan. Jos ei sada mennään miehen kanssa lenkille lounaan jälkeen. Se puoltaisi keiton tekoa. Jos sataa, niin olohuoneen ikkunoiden pesu. Ovat parvekkeen alla, joten siinä ei kastu.

Iltapäivällä leivon mokkapaloja tai rahkapiirakan, teen illalliseksi miehen kanssa yhdessä avocadopastaa ja broileripihvit. Lasit viiniä ruuan kanssa, lautapelejä ja tv:tä.

Jossain välissä lasten läksyjä hieman.

Joka ilta myös luen.

Vierailija
28/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin pääsiäisestä tietysti.

Vierailija
29/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajateltiin mieheni kanssa laiskotella koko päivä telkkua katsellen ja pleikkaria pelaten. Lisäksi kalsarikännit olisi suunnitelmissa, isäntä teki juuri paukut. :)

Vierailija
30/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kolmatta päivää itse tekemääni kaalilaatikkoa josta tuli ihan mahtavan hyvää enkä ole malttanut laittaa siitä annoksia pakastimeen vaikka niin piti tehdä.

Pohdin koska vaihtaisi autoon talvirenkaat. Siis nimenomaan tämä pohtiminen on tämän päivän ohjelmaa.

Roikun liikaa netissä.

Jos tapahtuu pieni ihme, käyn metsässä kävelyllä. Flunssa ja siihen liittyvä itse-eristys ovat ohi, mutta kerran pysähdyttyään on hämmästyttävän vaikea saada itseään uudestaan liikkeelle.

Vierailija
31/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivon kakun ja aloitan uuden kirjan lukemisen

Vierailija
32/32 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo tehnyt: aamulenkki koirien kanssa, hevosella ratsastustreenit ja tallihommia sekä ruuan valmistelu, pyyklihuolto .

Teen: ruuan loppuun , siivoan hoidan kanat, menen iltalenkille, päivitän työkoneen salasanat sekä poltan polttoroskat.